-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:39312200-4 - Обладнання для їдалень (Обладнання для їдалень в асортименті)
Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 26.07.2023 №41/1 Зміни до тендерної документації затверджені рішенням уповноваженої особи від 21.08.2023 №41/2 Зміни до тендерної документації затверджені рішенням уповноваженої особи від 22.08.2023 №41/3 (виправлення технічних помилок, які були допущені). Зміни до тендерної документації затверджені рішенням уповноваженої особи від 22.08.2023 №41/4 (внесення змін до проекту договору щодо строків оплати за поставлений товар)
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Період уточнення:
26.07.2023 16:53 - 24.08.2023 00:00
Відповідь надана
щодо акту
Номер:
851e7427d0a840f49da6fefc6fe3eaf2
Дата опублікування:
27.07.2023 11:12
Опис:
Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасники скласти відповідний Акт-погодження маршрутів доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику (в довільній формі), який повинен містити підписи уповноважених представників Замовника та Учасника, копія відповідного Акту-погодження, надається Учасниками у складі своїх пропозицій.
Необхідність надання такого акту Замовник обгрунтовує ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України.
У зв’язку з даною ситуацією та для забезпечення збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін, було б доречнішим погодити такий маршрут з ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі, а не публікувати його в системі електронних закупівель, доступ до якої є вільним будь кому.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до Додатку №3 до Тендерної документації, від учасників вимагається надання у складі пропозиції – «Акт-погодження маршрутів доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику», що складений в довільній формі.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Тендерною документацією передбачається, що - За потреби Учасник може звернутися до Замовника для отримання інформації, яка буде йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції.
Задля повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, необхідністю транспортування (доставки) предмету закупівлі до окремих закладів, Учасники повинні особисто погодити маршрути доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику, та зазначених у Додатку №3, та скласти відповідний Акт-погодження маршрутів доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику, копія відповідного Акту-погодження, надається Учасниками у складі своїх пропозицій.
Отриману від Замовника інформацію, учасникам пропонується - врахувати при підготовці тендерної пропозиції. Виконання таких вимог повинно бути документально зафіксовано та надано учасником в складі його тендерної пропозиції.
Враховуючи вищеописане, вимога щодо надання у складі пропозиції – «Акту-погодження маршрутів доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику», що складений в довільній формі, та містить підписи уповноважених представників Замовника та Учасника є доцільною, та обґрунтованою, в жодному випадку не дискримінує та не звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Дякую за звернення!
Дата відповіді:
28.07.2023 16:23
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
15947099fe8745f0b597739593b4772f
Дата опублікування:
27.07.2023 10:57
Опис:
Умовою тендерної документацією передбачено, що Учасники торгів повинні використовувати в своїй діяльності систему енергетичного менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту у господарській діяльності учасника.
Потенційний учасник закупівлі може бути постачальником товару, а не його виробником. Замовник не надав достатнього обгрунтування необхідності використання постачальником товару системи енергетичного менеджменту у господарській діяльності учасника, тому дана вимога є дискремінаційною та пезпідставною. Вимагаємо внести зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагається надання у складі пропозиції документального підтвердження про те, що – «Учасники торгів використовують в своїй діяльності систему енергетичного менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту у господарській діяльності учасника.».
Відповідно до частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
У сучасних умовах провадження господарської діяльності суб’єктів господарювання, важливим напрямком діяльності суб’єктів господарювання сфери постачання продукції/Товарів, надання послуг, тощо, є створення, впровадження та постійне поліпшення систем управління якістю, енергетичного меджементу, тощо, в контексті вимог міжнародних стандартів. Це обумовлено, перш за все, інтеграцією України в європейську та світову економічну спільноту, необхідністю забезпечення високої якості та конкурентоспроможності сфери постачання продукції/Товарів.
Мета стандарту ДСТУ ISO 50001 полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. ДСТУ ISO 50001 можна застосувати до діяльності, що здійснюється під контролем організації. Розроблення і впровадження СЕнМ охоплює розроблення енергетичної політики, цілей, енергетичних завдань і планів дій, що стосуються енергетичної ефективності організації, використання і споживання енергії під час виконання застосовних правових та інших вимог. СЕнМ дає організації можливість встановити та досягти цілей і вирішити енергетичні завдання, здійснити дії, необхідні для поліпшення енергетичної результативності, а також демонструвати відповідність її системи вимогам цього стандарту.
Враховуючи вищеописане, вимога щодо надання учасниками документального підтвердження про те, що – «Учасники торгів використовують в своїй діяльності систему енергетичного менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту у господарській діяльності учасника.» є доцільною, та обґрунтованою, в жодному випадку не дискримінує та не звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Дякую за звернення!
Дата відповіді:
28.07.2023 16:22
Відповідь надана
Щодо міжнародного стандарту
Номер:
ce475dd81210496ead16643e75fd0091
Дата опублікування:
27.07.2023 10:53
Опис:
Згідно Додатоку №2 до Тендерної Документації пп. 1.6 Замовник вимагає Скановану копію з оригіналу документа (посвідчення, сертифікат, тощо) в кольоровому вигляді про проходження навчання не менше ніж одного працівника учасника по згідно програмі внутрішнього аудиту систем менеджменту з вимогами ISO 19011:2018.
Варто зазначити, що ISO 19011:2018 є міжнародним стандартом. Замовником в тендерній документації не надано достатнього обгрунтування необхідності наявності в постачальника не менше одного працівника, що пройшов навчання по програмі внутрішнього аудиту систем менеджменту з вимогами МІЖНАРОДНОГО СТАНДАРТУ ISO 19011:2018.
Дана вимога є дискріманіційною для потенційних учаснииків, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагається надання у складі пропозиції – «Сканованої копії з оригіналу документа (посвідчення, сертифікат, тощо) в кольоровому вигляді про проходження навчання не менше ніж одного працівника учасника по згідно програмі внутрішнього аудиту систем менеджменту з вимогами ISO 19011:2018».
Відповідно до частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
У сучасних умовах провадження господарської діяльності суб’єктів господарювання, важливим напрямком діяльності суб’єктів господарювання сфери постачання продукції/Товарів, надання послуг, тощо, є створення, впровадження та постійне поліпшення систем управління якістю в контексті вимог міжнародних стандартів. Це обумовлено, перш за все, інтеграцією України в європейську та світову економічну спільноту, необхідністю забезпечення високої якості та конкурентоспроможності сфери постачання продукції/Товарів.
Інструментом для поліпшення результативності систем управління якістю є внутрішній аудит. Враховуючи специфіку закупівлі, особливої уваги потребує розробка процесу проведення внутрішніх аудитів систем управління якістю як одного з основних засобів контролю, моніторингу функціонування СУЯ підприємства, спрямованого на постійне її поліпшення та діяльності суб’єкта господарювання загалом.
Невідповідності вимогам міжнародних стандартів, виявлені в процесі аудиту мають бути детально проаналізовані, чітко встановлені їхні причини та визначені коригувальні дії. Внутрішній аудит в сучасних умовах відіграє важливу роль в досягненні як стратегічних так і оперативних цілей, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та ефективне управління підприємством, тощо. Впровадження внутрішнього аудиту систем управління якістю обумовлюється також його роллю в забезпеченні своєчасного інформування керівників підприємства щодо поточного стану функціонування технологічних, фінансових, ресурсних, організаційних та управлінських процесів, на основі системного підходу до їхньої оцінки, що забезпечує прийняття своєчасних ефективних управлінських рішень.
Враховуючи вищеописане, вимога щодо надання учасниками – «Сканованої копії з оригіналу документа (посвідчення, сертифікат, тощо) в кольоровому вигляді про проходження навчання не менше ніж одного працівника учасника по згідно програмі внутрішнього аудиту систем менеджменту з вимогами ISO 19011:2018» є доцільною, та обґрунтованою, в жодному випадку не дискримінує та не звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Дякую за звернення!
Дата відповіді:
28.07.2023 16:21