• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

14 462 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 144 620.00 UAH
Період уточнення: 25.07.2023 10:41 - 12.08.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 269f204ab2354593b78a8fc19b4e81e5
Дата опублікування: 11.08.2023 22:55
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на наявність в тендерній документації вимог, що призводять до дискримінації учасників, вимог, через які Антимонопольний комітет України неодноразово приймав рішення на користь учасників-скаржників щодо усунення неправомірних вимог, що обмежують конкуренцію, шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема з таких питань: 1. Встановлення вимоги щодо суми аналогічного (их) договору(ів) рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-04-000197-b; рішення від 28.10.2020 № 20102.pdf в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-08-002744-c 2. Необґрунтоване встановлення кількості працівників https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel З усталеної практики з розгляду скарг Антимонопольним комітетом України випливає, що такі вимоги не відповідають положенням чинного законодавства із публічних закупівель, є надлишковими і порушують засади конкурентної боротьби. А подальші оскарження призводять до затягування процедури закупівлі, що також не відповідає інтересам замовника.
Відповідь: Шановний учасник! Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон») з урахуванням цих особливостей Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того, умовами тендерної документації встановлено, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді: 14.08.2023 09:26
Відповідь надана

Щодо сертифікату системи менеджменту якості

Номер: 74cd2de169bd4f1fa46039a3f05dad34
Дата опублікування: 11.08.2023 22:37
Опис: Просимо внести зміни задля узгодження вимог між тендерній документацією та її додатками щодо вимоги про надання сертифікату системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»: з тендерної документації таку вимогу прибрано, в той час як в додатку 7 така вимога лишається.
Відповідь: Шановний учасник! Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон») з урахуванням цих особливостей Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того, умовами тендерної документації встановлено, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді: 14.08.2023 09:26
Відповідь надана

Наявність механізмів, обладнання та устаткування

Номер: f172aa9c570f4741a455ab6738ef4cef
Дата опублікування: 11.08.2023 21:03
Опис: Шановний Замовник! Дякую за змістовну відповідь стосовно обмеження вантажопідйомності та продуктивності обладнання Учасників. Із затвердженої проектної документації, на яку ви посилаєтеся в своій выдповіді, не випливає відповідь на питання, у вирішенні якого я зацікавлений. Тому, прошу надати відповідь, чи відповідає критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в категорії "Крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 50 т" наявна в учасника мотолебідка на виносну опору вантажопідйомністю 1350 кг на бортовому автомобілі ГАЗ 3307, адже вона цілком задовольняє вимогам, як кран на автомобільному ходу та її вантажопідйомність не перевищує 50 т?
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно вашого питання, повідомляємо, що пунктом 15.4 «Вибір основного монтажного механізму» розділу 15. «Організація будівництва» том І. затвердженої проектної документації, передбачений механізм підбору монтажного крану (його необхідних технічних параметрів), виходячі з монтажних характеристик конструкцій і умов будівельного майданчику, з розрахунком вантажопідйомності необхідного крану.
Дата відповіді: 14.08.2023 12:07
Відповідь надана

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Номер: 04a3698b6b48477099eb6284263a96bf
Дата опублікування: 10.08.2023 09:32
Опис: Шановний Замовник! Вимогою кваліфікаційного критерію "Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" є необхідність серед інших інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації та надання копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника відповідного зразка та визначеного класу наслідків (відповідальності), які отримані відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI “Про регулювання містобудівної діяльності” та Закону України «Про архітектурну діяльність». Слід зазначити, що в типовому кваліфікаційному сертифікаті інженера-проєктувальника вітсутня категоризація, не накладається обмежень на клас наслідків (відповідальності) і подібна інформація не зазначається. Прошу повідомити, в якому документі отриманому відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI “Про регулювання містобудівної діяльності” та Закону України «Про архітектурну діяльність» повинний бути визначений клас наслідків (відповідальності) для інженера-проєктувальника?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.08.2023 16:37
Відповідь надана

Наявність механізмів, обладнання та устаткування

Номер: 5e9933317a674f1a86970739a7576c56
Дата опублікування: 10.08.2023 09:31
Опис: Шановний Замовник! Вимогою кваліфікаційного критерію "Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" є необхідність серед іншого: Автомобілі бортові вантажопідйомністю до 8 т Автомобілі бортові вантажопідйомністю до 5 т Компресори пересувні тиск до 686 кПа [7 ат] Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа, подача 2,2 м³/хв Крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 50 т Строп кільцевий вантажопідйомністю до 3 т Строп двугілковий вантажопідйомністю до 3 т Навантажувачі одноківшові універсальні, фронтальні пневмоколісні вантажопідйомністю до 2т Виходячи із сформульованих вимог, в Додатку 1 ТД до необхідної техніки встановлено обмеження вантажопідйомності та продуктивності (до 8 т, до 50 т, тиск до 686 кПа і т.ін.) Чи корректно ми усвідомлюємо застосовану замовником спеціальну термінологію, що у всіх випадках вживання сполучника "до" у зазначених вимогах треба насправді розуміти "від ... та вище"?Прошу надати розяснення, та в разі зміни позиції замовника із порушеного питання, внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо, що розділом 15. «Організація будівництва» том І., затвердженої проектної документації визначено, що забезпечення будівельних робіт матеріально-технічними ресурсами має здійснюватись відповідно до їх нормативної потреби та термінів їх виконання, що відповідають визначеній технологічній послідовності. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах визначена на підставі конструктивних рішень, обсягів робіт та прийнятих методів виробництва робіт. Забезпечення автотранспортом виробляється з наявних автомобілів, котрими забезпечена підрядна організація та її субпідрядні організації. Потреба в основних машинах, вантажопідіймальних кранах, механізми, устаткуванні та транспортних засобах, з зазначенням основних технічних характеристик, наведена в таблиці 3. п. 15.3 розділу 15. «Організація будівництва» том І. затвердженої проектної документації.
Дата відповіді: 11.08.2023 15:34
Відповідь надана

неіснуюче ДСТУ ISO

Номер: e021e67de6284c2dbe916ea3179c5a50
Дата опублікування: 09.08.2023 16:59
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження рівня якості робіт, що будуть виконуватись на об’єктах замовника учасники в складі пропозиції повинні надати: - сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Звертаємо вашу увагу, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» не існує. На разі діють ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання у складі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.08.2023 16:36
Відповідь надана

Щодо кухоного обладнання

Номер: 7f2f89fdc1274a8fb17430e17d41aa97
Дата опублікування: 09.08.2023 11:48
Опис: Шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення, чи враховувати в договірній ціні обладнання зазначене в проектному рішенні Стадія: РП, Аркуш: 1-3. Дане обладнання не передбачено у Відомості ресурсів до зведеного кошторису.
Відповідь: Шановний Учасник! На ваше питання повідомляємо, що устаткування, яке зазначене в проектному рішенні, передбачене у Відомості ресурсів до зведеного кошторису і вказується у розділі IV. Устаткування.
Дата відповіді: 09.08.2023 14:36