• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Мило рідке

Завершена

335 895.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 358.95 UAH
Період уточнення: 24.07.2023 16:52 - 30.07.2023 00:00
Відповідь надана

Аналог

Номер: 557f451e12684aad9e0da44efe6f6417
Дата опублікування: 25.07.2023 12:52
Опис: Добрий день! Можна запропонувати гель-мило ТМ Satin Natural Balance з антимікробною дією? Дякую за відповідь
Відповідь: Доброго дня! Всі еквіваленти торгових марок зазначені у тендерній документації.
Дата відповіді: 28.07.2023 13:24
Відповідь надана

Щодо еквівалентів

Номер: 7d3c656d4b0c4fd0b01807c5589a795e
Дата опублікування: 24.07.2023 17:15
Опис: Ваша документація містить обмеження можливих пропонованих еквівалентів за чітко визначеними торговими марками. Таке обмеження є антиконкурентним та таким що не дозволяє учасникам брати участь у закупівлі. Ми як виробник продукції можемо запропонувати товар, що точно відповідає вашим показникам, але наш товар виготовляється під власною торговою маркою. Окрім того Pro Servise навіть не є виробниками такої продукції, а лише замовляють її під власним лейблом, що означає що виробник того ж мила що і про сервіс не зможе прийняти участь у закупівлі за нижчою ціною. Такими вимогами ви штучно завищуєте вартість пропозицій та суттєво обмежуєте коло учасників. Вимагаємо видалити з документації вимогу щодо обмеження еквівалентів які можна пропонувати!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. ПАТ «Укрнафта» під час здійснення закупівель керується принципами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями). Таким чином, вимога, зазначена в Додатку №3 до тендерної документації, «Мило рідке PRIMO PRO або еквівалент**. **Еквівалентом вважати: PROservice, Tork Universal, Санософт, Tenzi, Touch Protect, Бланідас» цілком відповідає принципам здійснення публічних закупівель відповідно до положень частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників – ґрунтується на положенні Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 № 236/96-ВР, який визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність – ґрунтується на здійснені закупівель з мінімально можливими витратами для досягнення максимального кінцевого результату проведення процедур. Свідченням ефективності закупівель, зрештою, є забезпечення повною мірою потреб замовника і раціональне використання коштів. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – згідно з частиною 6 статті 10 Закону, доступ до інформації, що опублікована в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них – ґрунтується на забороні необґрунтованого відмінного ставлення до учасників, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – ґрунтується на ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель з дотриманням вимог законодавства. 6) запобігання корупційним діям і зловживанням – ґрунтується на обмеженні можливості участі в процедурах закупівель юридичних осіб, відомості про яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців, а також службових чи посадових учасників, уповноважених представляти інтереси цих учасників під час проведення процедури закупівлі, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Крім того, визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень. Також забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Тобто, встановивши вимоги до предмету закупівлі в частині визначення еквівалентами конкретних торгівельних марок (к-сть 7 ТМ), замовник дотримався принципу добросовісної конкуренції та недискримінації серед учасників, так як відповідні ТМ можуть пропонувати постачальники які зацікавлені в прозорій, ефективній співпраці з дотриманням вимог чинного законодавства. Метою встановлення вищевказаної вимоги є отримання якісного товару, який ефективно буде використовуватись за призначенням та оптимально задовольняти потреби Замовника, та запобігання даремному витрачанню коштів на товар неналежної якості, який можуть запропонувати недобросовісні учасники, при цьому забезпечуючи досить широку конкуренцію серед учасників з дотриманням пропорційності в частині ціна-якість.
Дата відповіді: 27.07.2023 16:49