-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для догляду за руками (Лізодерм)
Лізодерм, 1000 мл. - 100 шт. (еквіваленти не розглядатимуться)
Завершена
22 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
Період уточнення:
12.03.2018 17:04 - 14.03.2018 16:00
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації: зазначення у вимогах до товару «еквіваленти не розглядатимуться!»
Номер:
c8377d2adafa4962a6ac17d2ef50a1bd
Дата опублікування:
14.03.2018 11:07
Опис:
Керуючись положеннями ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Вважаємо, що вимога: «еквіваленти не розглядатимуться!» є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування і антимікробною дією.
Отже, виходячи з наведеного вище медико-технічні вимоги встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, шляхом скасування вимоги «еквіваленти не розглядатимуться!» та зазначенням можливості надання пропозицій еквівалентів. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Відповідь:
Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» при здійсненні допорогових закупівель Закон поширює свою дію лише в частині принципів, до яких не відноситься положення ст. 23 та ст. 5 вищезазначеного Закону. Допорогові ж закупівлі, в свою чергу, врегульовані Наказом № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016, відповідно до п 6.3 якого у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто встановлення еквівалентів у допорогових закупівлях є правом, а не обов’язком замовника.
Дата відповіді:
14.03.2018 13:49