• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Федьковича в с. Мамаївці Чернівецького району Чернівецької області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

3 445 951.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 600.00 UAH
Період уточнення: 21.07.2023 12:35 - 28.07.2023 00:00
Відповідь надана

Протиправна вимога щодо посвідчення машиністів

Номер: 25d8524c72774237924af13beae2faff
Дата опублікування: 27.07.2023 11:12
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до пп.2, п.5, Розділу 3, учасники для підтвердження кваліфікації водіїв та машиністів повинні надати посвідчення. Зокрема для підтвердження кваліфікації саме машиністів, вказана вимога щодо надання посвідчення ТРАКТОРИСТІВ-МАШИНІСТІВ відповідної категорії. Вказана вимога абсолютно протиправна, дискримінаційна, та є такою, що суперечить чинним нормам законодавства України та основоположним принципам здійснення публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказане підтверджується тим, що положення чинного законодавства не передбачають підтвердження кваліфікації машиністів лише посвідченнями тракториста-машиніста. Підприємства, що здійснюються діяльність в сфері дорожньої галузі, мають право на власне волевиявлення проводити кваліфікацію працівників машиністів в організаціях/структурах, що акредитовані МВС України та мають діючу ліцензію на проведення підготовки кваліфікованих машиністів. В Україні діють зокрема організації/структури по підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації машиністів. Такі організації/структури створенні та діють на підставі ліцензій та атестації затверджені накази Міністерств. Слід констатувати, що вимагаючи лише посвідчення тракториста-машиніста від учасників, Вами як Замовником порушуються основні положення законодавства, оскільки Вашою вимогою не приймаються до уваги посвідчення машиністів, що видані іншими акредитованими та ліцензованими органами, що наділені такими повноваженнями та видачою посвідчень машиністів державними структурами України. Зважаючи на це, пропонуємо Вам доповнити вимогу тендерної документації словами: «або посвідчення машиніста дорожніх машин відповідної категорії».
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що для підтвердження кваліфікації водіїв та машиністів надати посвідчення:  для підтвердження кваліфікації машиніста навантажувача учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорії Е1 (або посвідчення категорії А, якщо таке посвідчення видане до 07.12.2009р.);  для підтвердження кваліфікації машиніста екскаватора учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорії D1 (або посвідчень категорії F, якщо такі посвідчення видані до 07.12.2009р.);  для підтвердження кваліфікації машиніста бульдозера учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорії G1 (або посвідчення категорії F, якщо таке посвідчення видане до 07.12.2009р.);  для підтвердження кваліфікації машиніста автогрейдера учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорії F1 (або посвідчення категорії F, якщо таке посвідчення видане до 07.12.2009р.);  для підтвердження кваліфікації машиністів котків учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорії C (або посвідчень категорії F, якщо такі посвідчення видані до 07.12.2009р.); для підтвердження кваліфікації машиніста асфальтоукладача учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорії C (або посвідчень категорії F, якщо такі посвідчення видані до 07.12.2009р.). Тобто Замовником враховано дати видачі посвідчень, категорії які діяли до 07.12.2009р. та які діють на даний момент. Враховуючи вищенаведене зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників торгів, Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації.
Дата відповіді: 28.07.2023 13:26
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ВСТАНОВЛЕНА ВАМИ, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель

Номер: 5135a84e975847319bab0a57fc89f087
Дата опублікування: 27.07.2023 10:38
Опис: Шановний Замовнику. Згідно пп.1, п.5, Розділу 3 встановлено те, що учасник обов’язково підтверджує наявність у штаті працівника на посаді сертифікованого інженера-проектувальника (кошторисника), для підтвердження надати скан-копію наказу про призначення на роботу. Кваліфікація інженера-проектувальника (кошторисника) підтверджується сканованою з оригіналу та/або завіреною копією діючого відповідного сертифікату та скан-копією свідоцтва про підвищення кваліфікації, щодо будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю. Дана вимога є абсолютно ПРОТИЗАКОННОЮ та дискримінаційною. Повідомляємо, що сертифікат інженера-проектувальника (кошторисника) в достатній мірі підтверджує його кваліфікацію, та змогу здійснювати свої посадові обов’язки, зокрема щодо складання кошторисних розрахунків, без додатково підтвердження свідоцтвом, яким вимагається Вами для штучного звуження кола учасників, або ж взагалі під можливо конкретно визначеного Вами учасника, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, нормативно-правова база України не містить документу, який б визначав сейсмічно активні райони України, що додатково підтверджує необґрунтоване встановлення вимоги щодо надання такого свідоцтва, яке не є обов’язким, зокрема не зобов’язує підприємства наймати інженера-проектувальника (кошторисника) із обов’язковою наявністю такого свідоцтва. Вважаємо, що дана вимога дискримінує учасників та є абсолютно протиправною, викликає сумніви в неупередженості Замовника щодо допущення учасників до прийняття участі в процедурі закупівлі, та викликає сумніви у дотриманні Замовником принципів публічних закупівель, зокрема щодо відкритості, прозорості та зловживанням шляхом здійснення корупційних дій під можливо визначеного конкретного учасника. Для усунення вищевказаних порушень, пропонуємо Вам забрати із вимог тендерної документації вищевказану умову, а саме надання учасниками скан-копії свідоцтва про підвищення кваліфікації, щодо будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до Постанови Президії НАН України №244 від 08.10.2008р. «До сейсмічно небезпечних районів відносяться території Автономної Республіки Крим, частина Одеської і Чернівецької областей, Карпатський регіон, Кіровоградська, Вінницька, Львівська, Тернопільська області і деякі райони Донбасу. Значну загрозу для території України становлять вогнища підкорових землетрусів із сейсмоактивної зони Вранча (Румунія) і локальні неглибокі землетруси Криму, Закарпаття і Передкарпаття.» Оскільки Замовник знаходиться на території Чернівецької області зазначена вимога є законною. Враховуючи вищенаведене зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників торгів, Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації.
Дата відповіді: 28.07.2023 13:26
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ

Номер: e6d1722a9a0a4f7aaa7bdf06af59cd02
Дата опублікування: 27.07.2023 10:15
Опис: Шановний Замовнику. Згідно пп.4, п.5, Розділу 3 тендерної документації, учасники зобов’язані надати сертифікати ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 ISO 9001:2015. Тендерною документацією встановлено дискримінаційну вимогу, всупереч чинному законодавству України. Вимога, що здійснює штучне обмеження кола учасників та суперечать нормативно-правовим актам України, а саме: вказані сертифікати мають бути видані акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, що додатково підтверджується наданням атестату про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України із засвідченням компетентності органу сертифікації, що видав сертифікат та додаток до атестата про сферу акредитації. Повідомляємо Вас про те, що сталою практикою затвердженою Антимонопольним комітетом України видаються систематичні рішення про порушення Замовником законодавства України та здійснення дискримінації прописуючи вищевказану вимогу. Повідомляємо Вас, що учасники на власне волевиявлення згідно законодавства вправі обирати орган видачі сертифікатів, окрім того законодавством не передбачена обов’язкова видача таких сертифікатів саме акредитованими НААУ органами. Доводимо до вашого відома, що вказане підтверджується частиною 1 статті 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" де передбачено, що акредитація органів сертифікації є добровільною. Що в свою чергу, підтверджує, що органи в своїй більшості не проходять вказану акредитацію НААУ. Окрім того, Національне агентство з акредитації України не здійснює акредитації органів сертифікації стосовно безлічі стандарту ДСТУ ISO, оскільки не має таких повноважень. Вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною та протиправною відносно учасників, які вже мають видані сертифікати органами, що не проходять акредитацію в НААУ. Вважаємо, що встановивши таку вимогу Вами навмисно створюються додаткові умови для учасників, що суперечать нормам законодавства України та напрямлені на дискримінацію учасників та ціленапрямленого штучного звуження кола учасників. Водночас, пропонуємо Вам викоренити протиправну вимогу, що дискримінує учасників та суперечать нормам законодавства про публічні закупівлі. Таким чином, пропонуємо Вам забрати вимогу тендерної документації, а саме: «вказані сертифікати мають бути видані акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, що додатково підтверджується наданням атестату про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України із засвідченням компетентності органу сертифікації, що видав сертифікат та додаток до атестата про сферу акредитації».
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Згідно пп.4, п.5, Розділу 3 тендерної документації, учасники зобов’язані надати сертифікати ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 ISO 9001:2015. Вказані сертифікати мають бути видані акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, що додатково підтверджується наданням атестату про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України із засвідченням компетентності органу сертифікації, що видав сертифікат та додаток до атестата про сферу акредитації. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Відповідно до ст.6 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації, а саме Національним агентством з акредитації України. На сайті НААУ є перелік органів з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, де зазначено 67 лабораторій, що мають діючі сертифікати для акредитації ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 ISO 9001:2015. Враховуючи вищенаведене зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників торгів, Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації.
Дата відповіді: 28.07.2023 13:25