-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
Завершена
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
Період уточнення:
21.07.2023 11:19 - 26.07.2023 00:00
Відповідь надана
Порушення законодавста про публічні закупівлі, що є предтечею корупційних правопорушень
Номер:
76266b482c4c4a83805af1525d2e590a
Дата опублікування:
25.07.2023 15:53
Опис:
Зважаючи на попередню вашу відповідь: "продукцію щонайменше чотирьох виробників, товари яких мають відповідати встановленим технічним характеристикам". Хочу зазначити наступне - по вашим характеристикам підходить лише одна модель одного виробника, а саме Характеристики БФП Epson L6490 Wi-Fi, Ethernet, ADF (C11CJ88405). Звернувшися до офіційного представниства EPSON, я отримав відповідь, що проєкт уже зареєстрований за іншим учасником, ба більше, він був зареєстрований ще до оголошення торгів. Виходячи з цього, офіційне представниство EPSON не видасть авторизацію більше нікому, окрім як тому учаснику.
Зважаючи на це, прошу зазначити, які багатофункціональні пристрої від інших виробників підходять по всім вашим технічним характеристикам.
Відповідь:
Шановний учаснику, причин відмови у наданні вам листа офіційним представництвом Epson ми коментувати не можемо, оскільки це виключно ваші господарські відносини з останнім. Як повідомлялося у попередній відповіді, окрім офіційного представництва Epson, Ви можете звернутись до таких виробників або їх офіційних представництв в Україні як Canon, HP, Brother, які, в свою чергу, зможуть проконсультувати Вас про наявність товарів для Вашої пропозиції у дані торги. Відповідність такої пропозиції встановленим характеристикам буде розглядатись замовником після розкриття пропозицій усіх учасників, що подали тендерні пропозиції.
Дата відповіді:
26.07.2023 15:09
Відповідь надана
Виключення дискримінаційної вимоги в тендерній документації.
Номер:
0f971b77c2ff4f939f2c08d69425821e
Дата опублікування:
24.07.2023 17:50
Опис:
Прошу виключити з тендерної документації вимогу щодо надання "2. лист від виробника або його офіційного представництва в Україні, запропонованого учасником багатофункціонального пристрою, для даної закупівлі із зазначенням в листі найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, статусу учасника як партнера виробника (або його офіційного представництва), найменування та кількості товару", оскільки такий лист виробник дозволяє видавати лише 1 учаснику, у зв'язку з чим у даній закупівлі не зможуть взяти участь інші зацікавлені учасники, які забезпечили б вам економію бюджету. Наголошую, що ваше формулювання щодо підтвердження статусу учасника як партнера виробника обмежує конкуренцію та порушує чинне законодавство щодо публічних закупівель, що неодноразово підтверджено практикою АМКУ.
Відповідь:
Дякуємо за ваше запитання!
У відповідь хочемо повідомити, що замовником було проведено вивчення та аналіз товарів, що є предметом даної закупівлі, які представлені різними виробниками на ринку України. Так, Ваше твердження того, що виробник надає листа лише 1 учаснику є необґрунтованим по відношенню даної закупівлі, оскільки технічне завдання не містить посилання на конкретну торгову марку чи виробника, відтак, учасники можуть пропонувати товари таких торгових марок як Canon, HP, Epson, Brother (тобто, продукцію щонайменше чотирьох виробників, товари яких мають відповідати встановленим технічним характеристикам).
Такий лист (від виробника чи офіційного представництва виробника) потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів замовника щодо авторизованого джерела постачання товару. Така вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, в наслідок чого отримати такий лист.
Хочемо зауважити, що при умові визначення в документації КОНКРЕТНОГО товару (конкретної марки та моделі) встановлення такої вимоги дійсно призведе до порушення законодавства, як Ви стверджуєте, адже у таких умовах надати авторизаційний лист від виробника чи представництва зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником/представництвом, товар якого було зазначено у закупівлі. Проте, як описувалось вище, технічна частина не містить посилань на конкретного виробника, фірму, торгову марку чи т.і. Тому, така вимога не є дискримінаційною, оскільки, дискримінаційна вимога – це вимога, яку може виконати лише один учасник, тобто вимога, що ставить учасників закупівлі не в рівні умови. Дана позиція також підтверджена неодноразово у численних рішеннях постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Враховуючи все вищезазначене, не вважаємо за доцільне вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
25.07.2023 12:22