-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Технічний нагляд по об'єкту: Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 36+490 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків - Овруч, Київська область (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Завершена
4 925 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 626.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 626.63 UAH
Період уточнення:
20.07.2023 17:26 - 19.08.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4722e29a0db44eb5b55e6ff15944580e
Дата опублікування:
27.07.2023 11:09
Опис:
Шановний замовнику! Вимагаємо якнайшвидше вилучити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, а саме: 1) Щодо страхової гарантії ««Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них); 2) Щодо працівників: - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії не менше 1 особи. *** на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; - сертифікований аудитор безпеки автомобільних доріг** – не менше 1 особи; **має бути внесений до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) (https://mtu.gov.ua).
В разі відсутності реакції з вашого боку, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ. Просимо ознайомитися з рішеннями АМКУ по цих випадках.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-013383-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-21-010501-a
Відповідь:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", замовником у тендерній документації вказуються розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Таким чином, відповідно до чинного законодавства визначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій належить до повноважень замовника і визначається ним в залежності від специфіки предмету закупівлі. Оскільки предметом даної закупівлі є послуги технічного нагляду за будівельними роботами на об'єктах критичної інфраструктури, замовником встановлено вимоги до тендерного забезпечення – страхової гарантії, а саме що вона має бути видана страховою компанією, яка має правила, зареєстровані НБУ. Вимога щодо наявності у страхової компанії, яка надає гарантію, відповідних документів, затвердженої регулятором (НБУ), зокрема Правил жодним чином не може бути дискримінаційною так як ніяким чином не обмежую право учасника отримати страхову гарантію у страхової компанії, яка має відповідні документи. При цьому, як засвідчує інформації на Веб-порталі Уповноваженого органу таких компаній достатня кількість.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства, з урахуванням специфіки закупівлі, у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії та сертифікованого аудитору безпеки автомобільних доріг.
інженер з охорони праці (будівництво)* не нижче 1 категорії не менше 1 особи.
Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії здійснює контроль за додержанням законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці. Вивчає умови праці на робочих місцях, готує і вносить пропозиції щодо розроблення і упровадження більш досконалих конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Бере участь у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, устаткування, машин і механізмів, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-технічних пристроїв санітарно-побутових приміщень, засобів колективного та індивідуального захисту працівників, визначенні їх відповідності вимогам нормативних правових актів з охорони праці і у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або можуть привести до аварії; вживає заходів щодо припинення експлуатації машин, устаткування і виконання робіт у цехах, на дільницях, на робочих місцях. Разом з іншими підрозділами Підрядника проводить роботу з атестації та сертифікації робочих місць і виробничого устаткування на відповідність вимогам охорони праці. Бере участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації. Виходячи з вищевикладеного, охорона праці посідає важливе місце оскільки це питання пов’язане із життям та здоров’ям працівників.
Відносно сертифікованого аудитору безпеки автомобільних доріг. Законом України «Про автомобільні дороги» № 2862-IV від 08.09.2005р. (зі змінами та доповненнями) передбачено:
(Стаття 1)- аудит безпеки автомобільних доріг - незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг;- аудитор безпеки автомобільних доріг - фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;- безпека автомобільних доріг - сукупність засобів, конструкцій, пристроїв, споруд, характеристик та показників (у тому числі інженерних, конструкторських, технічних, проектних, архітектурних, технологічних та інших рішень), при врахуванні та застосуванні яких забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;- перевірка безпеки автомобільних доріг - обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання і усунення, що не є заходом державного нагляду (контролю)". Стаття 6 - Для забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг.
До проведення перевірки безпеки автомобільних доріг залучається особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації з отриманням сертифіката на право проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг.
Відповідно до 5 Порядку, затвердженого Наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг» №204 від 09.04.2021 року, строки, стадії проведення аудиту, обсяг робіт, кількість осіб, які здійснюватимуть аудит, визначаються замовником.
Відповідно до пункту 8 Порядку аудит на стадії після введення в експлуатацію проводиться з урахуванням національних стандартів та фактичної поведінки користувачів автомобільної дороги шляхом перевірки (зокрема) читабельності та видимості дорожніх знаків та розміток.
Таким чином можна констатувати наступне: - використання аудиторів безпеки автомобільних доріг має підвищити безпеку дорожнього руху; - законодавство України не забороняє залучення аудитора безпеки автомобільних доріг у складі Компанії що здійснює технічний нагляд, оскільки Замовник не проводив аудит безпеки дорожнього руху на стадіі проектування; - оскільки під час виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачені роботи із встановлення дорожніх знаків та нанесення розмітки, то залучення Виконавця, який забезпечить контроль якості цих робіт є повністю обґрунтованим та доцільним;- виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правом замовника встановлювати кваліфікаційні вимоги відповідно до специфіки предмету закупівлі, вбачається доцільною вимога щодо наявності у Виконавця робіт аудитора безпеки автомобільних доріг.
Дата відповіді:
27.07.2023 17:03
Відповідь надана
Щодо оформлення тендерного пропозиції
Номер:
65cc9db3d1584fb88d7b6c664f79af22
Дата опублікування:
24.07.2023 20:48
Опис:
Шановний Замовник!
Під час розгляду тендерної документації виникле питання, просимо розглянути його:
У ДОДАТОКу № 2, ІНФОРМАЦІЯ про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, п.2 Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", значиться що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода або інша угода (договір). Довідка має обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею № 2.
Але Таблиця №2 містить тільки 5 стовпчиків: 1ст: № п/п; 2ст: Посада; 3 ст: П.І.Б.; 4 ст: Освіта; 5 ст: Наявність кваліфікаційного сертифікату (серія, № та дата видачі).
Підкажіть, будь ласка, в який стовпчик треба винести інформацію стосовно загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода або інша угода (договір)? Чи може треба винести цю інформацію поза таблицею?
Відповідь:
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка має обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею № 2. У даній довідці, під таблицею, учасник може вказати додаткову інформацію, надання якої передбачено вимогами тендерної документації та/або яку учасник вважає за необхідне вказати.
Дата відповіді:
25.07.2023 15:41
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції(Розбіжності по Умовах повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції)
Номер:
8162d68b1fd840c2a0c1a136ab398b83
Дата опублікування:
24.07.2023 17:46
Опис:
Шановний Замовнику! У вимогах Тендерної документаці виникають розбіжності у формулюванні умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції між п.3 Тендерної документації та ДОДАТКУ № 7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (п.3 та п.4).
Просимо надати роз’яснення які саме умови потрібно вказувати в електронній страховій гарантії.
Відповідь:
Пунктом 3 розділу " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " встановлено умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами).
Додаток №7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, викладений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України "Про публічні закупівлі".
Електронна страхова гарантія має містити всі умови, які передбачені діючими нормативними актами (Закон України "Про публічні закупівлі", Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами та наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628)
Дата відповіді:
25.07.2023 15:42
Відповідь надана
Досвід технагляду
Номер:
d3fd0e1082e54323adaf17ac0e4abb4f
Дата опублікування:
21.07.2023 16:13
Опис:
На вимогу "Перелік реєстраційних кодів заявок на послугу (унікальних кодів заявок) для підтвердження досвіду роботи для інженерів технічного нагляду.", який саме потрібно надати документ, де можна отримати запитувану інформацію та де можна перевірити дану інформацію?
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації до переліку обов'язкових працівників, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі входять (зокрема): сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи та сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи. Для підтвердження досвіду необхідно мати відповідний запис в реєстрі Інженерів Технічного нагляду на офіційному Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/), при цьому клас наслідків об’єкту в реєстрі для підтвердження досвіду має відповідати, або бути вищим за клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі. У складі пропозиції має бути надано перелік реєстраційних кодів заявок на послугу (унікальних кодів заявок) для підтвердження досвіду роботи для інженерів технічного нагляду. Даний перелік складається учасником торгів та повинен містити реєстраційні коди (реєстраційні номери) з офіційного Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, дані коди мають підтверджувати наявність досвіду здійснення технічного нагляду інженером технічного нагляду на об'єкті відповідного класу наслідків (СС3). Перевірити інформацію щодо наявності відповідного досвіду у інженерів технічного нагляду можна на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Дата відповіді:
22.07.2023 11:55
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
7e7cdc69cb024588a6f95cabec0cc3c3
Дата опублікування:
21.07.2023 16:05
Опис:
Шановний замовнику! Чи буде вважатися аналогічним договір з інженерного консультування (супроводження) та/або технічного нагляду будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту мосту або шляхопроводу на дорозі державного значення?
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір з інженерного консультування (супроводження) та/або технічного нагляду будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту мостового переходу та/або автомобільної дороги державного значення та/або транспортної розв'язки на дорозі державного значення, при цьому клас наслідків об’єкту за аналогічним договором має відповідати, або бути вищим за клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Всі виконані договори на об'єктах (в тому числі мостах або шляхопроводах) відповідного класу наслідків, які відповідають вищевикладеним вимогам будуть вважатися аналогічними.
Дата відповіді:
22.07.2023 11:56