-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Технічний нагляд по об'єкту: Капітальний ремонт мостового переходу через канал на км 29+110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Київська область (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Завершена
2 368 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 841.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 841.05 UAH
Період уточнення:
20.07.2023 16:36 - 19.08.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7b0d28e531b548a9b479437ff9eaac07
Дата опублікування:
27.07.2023 11:13
Опис:
Шановний замовнику! Вимагаємо якнайшвидше вилучити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, а саме: 1) Щодо страхової гарантії ««Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них); 2) Щодо працівників: - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії не менше 1 особи. *** на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; - сертифікований аудитор безпеки автомобільних доріг** – не менше 1 особи; **має бути внесений до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) (https://mtu.gov.ua).
В разі відсутності реакції з вашого боку, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ. Просимо ознайомитися з рішеннями АМКУ по цих випадках.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-013383-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-21-010501-a
Відповідь:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", замовником у тендерній документації вказуються розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Таким чином, відповідно до чинного законодавства визначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій належить до повноважень замовника і визначається ним в залежності від специфіки предмету закупівлі. Оскільки предметом даної закупівлі є послуги технічного нагляду за будівельними роботами на об'єктах критичної інфраструктури, замовником встановлено вимоги до тендерного забезпечення – страхової гарантії, а саме що вона має бути видана страховою компанією, яка має правила, зареєстровані НБУ. Вимога щодо наявності у страхової компанії, яка надає гарантію, відповідних документів, затвердженої регулятором (НБУ), зокрема Правил жодним чином не може бути дискримінаційною так як ніяким чином не обмежую право учасника отримати страхову гарантію у страхової компанії, яка має відповідні документи. При цьому, як засвідчує інформації на Веб-порталі Уповноваженого органу таких компаній достатня кількість.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства, з урахуванням специфіки закупівлі, у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії та сертифікованого аудитору безпеки автомобільних доріг.
інженер з охорони праці (будівництво)* не нижче 1 категорії не менше 1 особи.
Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії здійснює контроль за додержанням законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці. Вивчає умови праці на робочих місцях, готує і вносить пропозиції щодо розроблення і упровадження більш досконалих конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Бере участь у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, устаткування, машин і механізмів, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-технічних пристроїв санітарно-побутових приміщень, засобів колективного та індивідуального захисту працівників, визначенні їх відповідності вимогам нормативних правових актів з охорони праці і у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або можуть привести до аварії; вживає заходів щодо припинення експлуатації машин, устаткування і виконання робіт у цехах, на дільницях, на робочих місцях. Разом з іншими підрозділами Підрядника проводить роботу з атестації та сертифікації робочих місць і виробничого устаткування на відповідність вимогам охорони праці. Бере участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації. Виходячи з вищевикладеного, охорона праці посідає важливе місце оскільки це питання пов’язане із життям та здоров’ям працівників.
Відносно сертифікованого аудитору безпеки автомобільних доріг. Законом України «Про автомобільні дороги» № 2862-IV від 08.09.2005р. (зі змінами та доповненнями) передбачено:
(Стаття 1)- аудит безпеки автомобільних доріг - незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг;- аудитор безпеки автомобільних доріг - фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;- безпека автомобільних доріг - сукупність засобів, конструкцій, пристроїв, споруд, характеристик та показників (у тому числі інженерних, конструкторських, технічних, проектних, архітектурних, технологічних та інших рішень), при врахуванні та застосуванні яких забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;- перевірка безпеки автомобільних доріг - обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання і усунення, що не є заходом державного нагляду (контролю)". Стаття 6 - Для забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг.
До проведення перевірки безпеки автомобільних доріг залучається особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації з отриманням сертифіката на право проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг.
Відповідно до 5 Порядку, затвердженого Наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг» №204 від 09.04.2021 року, строки, стадії проведення аудиту, обсяг робіт, кількість осіб, які здійснюватимуть аудит, визначаються замовником.
Відповідно до пункту 8 Порядку аудит на стадії після введення в експлуатацію проводиться з урахуванням національних стандартів та фактичної поведінки користувачів автомобільної дороги шляхом перевірки (зокрема) читабельності та видимості дорожніх знаків та розміток.
Таким чином можна констатувати наступне: - використання аудиторів безпеки автомобільних доріг має підвищити безпеку дорожнього руху; - законодавство України не забороняє залучення аудитора безпеки автомобільних доріг у складі Компанії що здійснює технічний нагляд, оскільки Замовник не проводив аудит безпеки дорожнього руху на стадіі проектування; - оскільки під час виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачені роботи із встановлення дорожніх знаків та нанесення розмітки, то залучення Виконавця, який забезпечить контроль якості цих робіт є повністю обґрунтованим та доцільним;- виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правом замовника встановлювати кваліфікаційні вимоги відповідно до специфіки предмету закупівлі, вбачається доцільною вимога щодо наявності у Виконавця робіт аудитора безпеки автомобільних доріг.
Дата відповіді:
27.07.2023 17:04
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції(Розбіжності по Умовах повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції)
Номер:
9dcf18bef8a443868fd91eee5f32ccec
Дата опублікування:
24.07.2023 17:50
Опис:
Шановний Замовнику! У вимогах Тендерної документаці виникають розбіжності у формулюванні умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції між п.3 Тендерної документації та ДОДАТКУ № 7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (п.3 та п.4).
Просимо надати роз’яснення які саме умови потрібно вказувати в електронній страховій гарантії.
Відповідь:
Пунктом 3 розділу " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " встановлено умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами).
Додаток №7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, викладений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України "Про публічні закупівлі".
Електронна страхова гарантія має містити всі умови, які передбачені діючими нормативними актами (Закон України "Про публічні закупівлі", Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами та наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628)
Дата відповіді:
25.07.2023 15:46
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
b465e1d2ff2f4d359766b1991487ad70
Дата опублікування:
21.07.2023 16:09
Опис:
Шановний замовнику! Чи буде вважатися аналогічним договір з інженерного консультування (супроводження) та/або технічного нагляду будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту мосту або шляхопроводу на дорозі державного значення?
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір з інженерного консультування (супроводження) та/або технічного нагляду будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту мостового переходу та/або автомобільної дороги державного значення та/або транспортної розв'язки на дорозі державного значення, при цьому клас наслідків об’єкту за аналогічним договором має відповідати, або бути вищим за клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Всі виконані договори на об'єктах (в тому числі мостах або шляхопроводах) відповідного класу наслідків, які відповідають вищевикладеним вимогам будуть вважатися аналогічними.
Дата відповіді:
22.07.2023 11:57