• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання з програмним забезпеченням 11 комплектів

Завершена

870 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 360.00 UAH
Період уточнення: 02.03.2018 08:31 - 09.03.2018 08:36
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: bfaac94a4a954f98b3224496544d15b0
Дата опублікування: 05.03.2018 11:38
Опис: Державні організації при проведенні відкритих торгів повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. В ст.3. Принципи здійснення закупівель чітко зазначено: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Також у ст.5 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.». Ви проводити тендер через електронну систему закупівель в якому можуть приймати участь Учасники з всіх областей України, а не лише с Київської чи Миколаївської області. Тому ваша вимога щодо приїзда технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі інтерактивного комплексу або окремих його частин протягом 5 годин з моменту звернення носить дискримінаційний характер, або є такою що носить корупційну складову. Хочемо зазначити що приїзд спеціаліста протягом 5 годин не може гарантувати безперебійний процес навчання так як в деяких випадках ремонт обладнання треба проводити в спеціалізованих мастерських. З правами споживача у разі придбання ним товару неналежної якості можно ознайомитись у ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». Що стосується технічних характеристик інтерактивної дошки то Ви не повинні прописувати технічні характеристики таким чином що унеможливлює надання будь-якого аналогу. Це є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Опис технічних характеристик інтерактивної дошки та програмного забезпечення повинен забезпечувати добросовісну конкуренцію серед учасників. Вимагаємо виключити дискримінаційний пункт про виїзд спеціаліста протягом 5 годин, а також відкорегувати технічні характеристики на інтерактивну дошку та програмне забезпечення згідно наказу МОН №704 таким чином щоб вони забезпечували можливість надання аналогів від інших виробників (крім SMART).
Відповідь: Наказ МОН №704 містить типовий перелік нашим закладам потрібна найкраща техніка, щодо 5 годин, відкривайте свої філії, або заключайте договора на гарантійне та сервісне обслуговуквання
Дата відповіді: 12.03.2018 10:31
Відповідь надана

Вимоги Замовника

Номер: 6995234ddfaa4e4c81baa64ece6d53ff
Дата опублікування: 03.03.2018 17:29
Опис: У тендерній документації Розділ 1. Загальні положення пункт 5 зазначено: “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.” Проте Ваша вимога щодо обов’язкового приїзда технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі інтерактивного комплексу або окремих його частин протягом 5 годин з моменту звернення носить дискримінаційний характер та порушують ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Ця вимога дозволяє брати участь у тендері тільки Учасникам з Миколаївської області. Вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства України.
Відповідь: Проїзд по Миколаївській області можна забезпечити за 2-3 години, проїзд з Києва приблизно 4,5 години. Проїз більше 5 -ти годин порушить безперебійний процес навчання.
Дата відповіді: 05.03.2018 08:30
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: aa48e78b09ea45a094260e9f372dd839
Дата опублікування: 03.03.2018 16:50
Опис: Доброго дня. Технічні характеристики, що розписані в Додатку 3 на інтерактивну дошку та програмне забезпечення повністю відповідають тільки продукції компанії SMART. Це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання. Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Арбузинської районної державної адміністрації Миколаївської області вирішив з власної ініціативи та в супереч законодавству України встановити технічні вимоги які прописані тільки під одного Учасника. Такий підхід свідчить про корупційну складову зазначеної закупівлі та створює ризик закупівлі державною інстанцією товарів по завишеній ціні. Вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства України та усунути корупційні фактори, що можуть спричинити нанесення збитків державним інтересам.
Відповідь: В специфікації чітко прописано "або аналог", нам не потрібна техніка з гіршими параметрами
Дата відповіді: 05.03.2018 08:23