• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

23П-179_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Котелевського ГКР. Нове будівництво. Встановлення компресорних агрегатів Galileo MCP-1300-2-1500-6- 20 (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Котелевської селищної ради Полтавського району Полтавської області))

Торги не відбулися

127 034 272.61 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650 000.00 UAH
Період уточнення: 20.07.2023 15:13 - 18.08.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо експертизи проектної докуменації

Номер: 0df22ba8607b427fb9caa8d0a6779167
Дата опублікування: 17.08.2023 16:54
Опис: Шановний Замовник, оголосивши дану закупівлі, всі потенційні Підрядники розуміють, що проектно-кошторисна документація, згідно якої буде проводитись будівництво об’єкту затверджена належним чином та пройшла всі відповідні експертизи. Просимо Вас надати підтверджуючі документи про проходження відповідних затверджень та експертиз. Наявність цих документів впливає на початок робіт. Просимо пояснити яким чином будуть прийматись залишки матеріалів, які будуть закуплені Підрядником, згідно проектно-кошторисної документації, та будуть накопичуватись у Підрядника вході виконання робіт???
Відповідь: Данна проектно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція УПГ-Котельва. Встановлення компресорних агрегатів Galileo MCP-1300-2-1500-6-20 (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Котелевської селищної ради Котелевського району Полтавської області)» має експертний звіт (позитивний) комплексної експертизи на відповідність чинним будівельним нормам та правилам України. Законодавство не передбачає та не зобов’язує Замовника розміщувати на майданчику закупівель накази на затвердження та висновки експертних установ. Щодо матеріалів повідомляємо, що згідно «КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва» взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт проводяться за період, встановлений в договорі. 6.2. За твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. 6.3. За динамічної договірної ціни: Прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні.
Дата відповіді: 19.08.2023 08:42
Відповідь надана

Стосовно ЗІП

Номер: 299f302c298549e498bc76e9b7e43042
Дата опублікування: 17.08.2023 16:45
Опис: Добрий день, Шановний Замовник. Згідно проектної документації (200-120-0006-09.00 АТХ.С арк.24) присутні матеріали, які мають постачатись с ЗІП, просимо роз’яснити, яким чином передавати їх Замовнику та внести відповідні зміни до проекту Договору.Не всі матеріали монтуються, відсутні роботи в Додатку 3.1 «Відомість обсягів робіт», наприклад трубні фітінги (200-120-0006-09.00 АТХ.С арк.24), ми їх передаємо Замовнику і він їх буде сам встановлювати, тоді яким чином це буде відбуватись. Просимо внести відповідні зміни до проекту Договору.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість даною Процедурою. Розглянувши Ваш запит «Стосовно ЗІП», повідомляємо наступне: Проектом договору п.6.1. та 6.2. передбачено «6.1. Загальна ціна (сума) Договору сформована на підставі проектно-кошторисної документації, та розроблена відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», інших стандартів. Щодо устаткування та матеріалів, що не монтується, відповідно пункту 6.15 «Вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю включається до форми «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (Додаток 37 до «Настанови з визначення вартості будівництва», ф. №КБ-3), з підтвердженням розрахунками обґрунтованих витрат, пов’язаних з придбанням устаткування, меблів, інвентарю (відпускна ціна, транспортні та заготівельно-складські витрати).»» 6.2. Розрахунок ціни договору оформляється у вигляді Додатків № 2, № 3, № 4 до Договору, що додаються до Договору та є його невід’ємною частиною.». Додаток 4 до договору «Договірна ціна на виконання будівельних та пусконалагоджувальних робіт». Матеріали та обладнання ЗІП входить до «Договірної ціни на виконання будівельних та пусконалагоджувальних робіт"
Дата відповіді: 18.08.2023 14:43
Відповідь надана

Щодо устаткування, що не монтується

Номер: 59c532b9684941bea72768f0e15661ee
Дата опублікування: 17.08.2023 16:09
Опис: Шановний Замовник, згідно п.6.3 проекту договору «Розрахунки за ……… та змонтоване устаткування Замовник здійснює протягом 30 календарних днів на підставі ………….., актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт (після монтажу)»!!!!!Просимо Вас пояснити не відповідність переліка устаткування згідно Додатку 3.3 «Вiдомiсть устаткування пiдрядника» та Додатку 3.1 «Відомість обсягів робіт» З цього виходить, що не все устаткування, яке буде закуповуватись Підрядником можливо змонтувати (ЗГІДНО ПРОЕКТ ЦЕ ЗАПАС (ЗІП) ), проте, в проекті Договору не передбачені умови оплати такого устаткування!!!! Просимо внести відповідні зміни до умов оплати та передбачити яким чином передається від Підрядника Замовнику устаткування, що не монтується та в подальшому оплачується Замовником.
Відповідь: Щодо устаткування що не монтується, відповідно пункту 6.15 «Вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю включається до форми «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (Додаток 37 до «Настанови з визначення вартості будівництва», ф. №КБ-3), з підтвердженням розрахунками обґрунтованих витрат, пов’язаних з придбанням устаткування, меблів, інвентарю (відпускна ціна, транспортні та заготівельно-складські витрати).
Дата відповіді: 18.08.2023 14:27
Відповідь надана

Щодо п.4 4 проекту договору

Номер: 6618534ec3214bf2a59c6eedf9e70302
Дата опублікування: 17.08.2023 16:08
Опис: Шановний Замовнику, згідно пп.4.2.26 проекту договору «У період строку дії Договору та протягом 2 (двох) років після припинення дії Договору з будь-якої причини, Підрядник бере на себе зобов’язання прямо чи побічно, або через будь-яких третіх осіб, особисто чи від імені будь-якої іншої особи, не пропонувати роботу, не брати на роботу, не укладати договори цивільно-правового характеру з фізичними особами, за якими фізичні особи виконують роботи аналогічного характеру, а саме з працівниками Замовника з якими Замовником укладений трудовий договір або іншим чином оформлені трудові відносини.». Просимо додати до п.4 4 «Замовник зобов’язаний» наступний пункт «У період строку дії Договору та протягом 2 (двох) років після припинення дії Договору з будь-якої причини, Замовник бере на себе зобов’язання прямо чи побічно, або через будь-яких третіх осіб, особисто чи від імені будь-якої іншої особи, не пропонувати роботу, не брати на роботу, не укладати договори цивільно-правового характеру з фізичними особами, за якими фізичні особи виконують роботи аналогічного характеру, а саме з працівниками Підрядника та/або Субпідрядників з якими Підрядником та/або Субпідрядниками укладений трудовий договір або іншим чином оформлені трудові відносини.»
Відповідь: Згідно пп.4.2.26 проекту договору «У період строку дії Договору та протягом 2 (двох) років після припинення дії Договору з будь-якої причини, Підрядник бере на себе зобов’язання прямо чи побічно, або через будь-яких третіх осіб, особисто чи від імені будь-якої іншої особи, не пропонувати роботу, не брати на роботу, не укладати договори цивільно-правового характеру з фізичними особами, за якими фізичні особи виконують роботи аналогічного характеру, а саме з працівниками Замовника з якими Замовником укладений трудовий договір або іншим чином оформлені трудові відносини.» Дана редакція проекту договору затверджена відповідальними підрозділами Товариства. Внесення змін запропонованих Учасником, Замовником не погоджено.
Дата відповіді: 19.08.2023 08:45
Відповідь надана

Відносно заробітної плати

Номер: cd2147a4e3e44dc4b36e6896f08149bc
Дата опублікування: 17.08.2023 15:30
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику, у Додатку 3.5 «Вимоги до розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі.» вказане наступне : «заробітна плата визначається на підставі розрахунку Підрядника, виконаного згідно Порядку, затвердженого наказом Мінрегіонрозвитку України від 27.07.2018 №196 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2018 №931/32383, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві 3,8 при їх виконанні у звичайних умовах, та не перевищує 12 558,80грн. Розрахунок виконується на основі фактичних бухгалтерських даних (складові заробітної плати та їх питома вага, тощо), та підписується директором та головним бухгалтером підприємства та скріплюється печаткою;». Проте, згідно пункту 4.3 «КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва», вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383). Відповідно до пункту 4 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва», замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості робіт, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Державною службою статистики України оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2022 року, яка складає 9781,00 грн. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03 прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік складає 128,4 %. Таким чином, розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися замовником при визначенні вартості робіт, має бути не нижчим ніж 12 558,80 грн. Просимо внести відповідні зміни до Додатку 3.5
Відповідь: Учаснику необхідно враховувати пункт 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіонрозвитку України від 27.07.2018 №196 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2018 №931/32383 «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.» Інформуємо, що пункт 4.3 «КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва» відноситься до розділу «IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації». При прийманні участі у торгах Учаснику необхідно користуватися розділом «V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» «КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва», а саме пунктом 5.3.
Дата відповіді: 18.08.2023 13:47
Відповідь надана

Відносно ПНР

Номер: 9de5e461422e4b769af4d9619a5e4ddf
Дата опублікування: 17.08.2023 15:28
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику, згідно пп.4.2.13 проекту договору «Підрядник проводить пусконалагоджувальні роботи, виведення на режим і пуск в експлуатацію та гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, устаткування на об’єкті в цілому відповідно до розділу 5 «Порядок приймання-передачі виконаних робіт та об’єкта» цього Договору, можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку». Просимо надати перелік пусконалагоджувальних робіт для виведення на режим і пуск в експлуатацію, в зазначеній документації перелік відсутній, в кошторисі фігурує як «Пусконалагоджувальні роботи обладнання компресорної установки (згідно КП ТОВ МЕТАН-ТЕХНОСЕРВІС)». Яким чином Замовник буде перевіряти та підписувати акт виконаних ПНР, чи виконані роботи в повному обсязі?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість даною Процедурою. Розглянувши Ваш запит «Відносно ПНР», повідомляємо наступне: З переліком пусконалагоджувальних робіт Ви можете ознайомитися в Додатку 3.1. до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Відомість обсягів робіт». Взаєморозрахунки за виконані роботи проводяться згідно пункту 6.3. Додатку 4 «проект Договору»: «Розрахунки за виконані роботи та змонтоване устаткування Замовник здійснює протягом 30 календарних днів на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт, актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт (після монтажу) (Додаток 36 до «Настанови з визначення вартості будівництва», ф. №КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Додаток 37 до «Настанови з визначення вартості будівництва», ф. №КБ-3), які складаються Підрядником по мірі готовності окремих робіт та надаються Замовнику на підпис.». Термін будівельні роботи – це будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи (Згідно «КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва»).
Дата відповіді: 18.08.2023 13:30
Відповідь надана

Щодо документів до устаткування

Номер: 50859efeb0da458f887bb10697b68c38
Дата опублікування: 17.08.2023 15:27
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику, згідно п.3.3 проекту договору «Підрядник надає на адресу Замовника наступні товаросупроводжувальні документи до устаткування: • сертифікат якості та/або паспорт виробника та/або формуляр; • сертифікат відповідності на устаткування іноземного виробництва; • інші документи, на вимогу Замовника.». Просимо розписати які саме «інші документи, на вимогу Замовника» має на увазі Замовник та включити їх до переліку або виключити цей підпункт.
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно п.3.3 проекту договору «Підрядник надає на адресу Замовника наступні товаросупроводжувальні документи до устаткування: • сертифікат якості та/або паспорт виробника та/або формуляр; • сертифікат відповідності на устаткування іноземного виробництва; • інші документи, на вимогу Замовника.». Інші документи, на вимогу Замовника - це документи, які у разі необхідності додатково засвідчують ті чи інші технічні та якісні характеристики устаткування.
Дата відповіді: 18.08.2023 13:27
Відповідь надана

Щодо ризиків випадкового знищення

Номер: 4dbb0a2889af467989d8a80904d6556a
Дата опублікування: 17.08.2023 15:01
Опис: Шановний Замовник, згідно п.3.3 проекту договору «Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження матеріалу до моменту підписання останнього акта приймання виконаних будівельних робіт несе Підрядник.» Яким чином підрядник має забезпечити виконання цього пункту якщо на об’єкті будівництва крім працівників підрядника присутні працівники Замовника, які можуть вплинути на пошкодження або випадкове знищення матеріалу до моменту підписання останнього акту прийому передачі виконаних будівельних робіт??? Просим виключити цей пункт з проекту Договору, або забезпечити місце проведення робіт без присутності співробітників Замовника, крім випадків прийняття у Підрядника виконаних робіт. Або викласти в новій редакції: «Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження матеріалу до моменту підписання останнього акта приймання виконаних будівельних робіт несе Підрядник, якщо це випадкове знищення або випадкове пошкодження матеріалів було завдано співробітниками Підрядника»
Відповідь: Шановний учаснику! Ризик випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва до його прийняття Замовником несе Підрядник, крім випадків виникнення ризику внаслідок обставин, що залежали від Замовника. Сторони будуть регулювати свої зобов'язання, пов'язані з цим ризиком, із урахуванням положень Загальних умов. Питання щодо зберігання матеріалів, устаткування, які належать Підряднику, знаходяться у компетенції та відповідальності Підрядника.
Дата відповіді: 18.08.2023 13:24
Відповідь надана

Щодо проекту організації будівництва

Номер: d107be4e4d2444179cfe5df89f271c92
Дата опублікування: 17.08.2023 15:00
Опис: Шановний Замовник, просимо надати Проект організації будівництва, вважаємо Замовником помилково визначені можливі строки будівництва об’єкта та невраховані строки укомплектуванням необхідним устаткуванням та матеріалами. Згідно наданого переліку устаткування та матеріалів строк постачання на територію України складає близько 180-210 календарних днів з моменту розміщення замовлення на таке постачання, не врахований підготовчий період ще близько 30 календарних днів, на оформлення та підписання Договорів з Постачальниками. Таким чином загальний термін будівництва з укомплектуванням необхідним устаткуванням та матеріалами має становити близько 360 -400 календарних днів.
Відповідь: Шановний учаснику! Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та затверджена у відповідності до законодавства України. Згідно з ПОБ проектної документації загальна тривалість будівництва складає 7 місяців (213 календарних днів). Замовником в даній закупівлі передбачений строк на виконання робіт тривалістю 270 календарних днів. Даний строк виконання робіт враховує строк на передачу ПКД та будівельного майданчика, виконання підготовчих робіт, виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт.
Дата відповіді: 18.08.2023 13:22
Відповідь надана

Щодо термінів договору

Номер: 7a47f2f993c14be39d6180f8ad10263c
Дата опублікування: 17.08.2023 15:00
Опис: Шановний Замовник, згідно п.2.1 Проекту Договору «Початок виконання робіт: з дати укладання Договору.», згідно п.2.2. «Закінчення виконання робіт: в строк не більше ніж 270 календарних днів з дати укладання Договору.», згідно п.3.1. «Замовник передає за Актом здачі-прийняття Підряднику на період виконання робіт і до їх закінчення: – будівельний майданчик у строки визначені Замовником; – проектно-кошторисну документацію.» Просимо Вас пояснити яким чином початок виконання робіт на об’єкті Замовника розпочинається з моменту підписання Договору, якщо Підряднику не передана затверджена належним чином проектно-кошторисна документація та не переданий готовий до будівництва будівельний майданчик (який буде ще переданий «у строки визначені Замовником» і жодним чином Підрядник на це не впливає!!!!). Просимо внести зміни до Проекту договору, а саме: п.2.1 викласи у новій редакції «Початок виконання робіт: з дати виконання умов п.3.1 Договору.»; п.2.2 викласи у новій редакції «Закінчення виконання робіт: в строк не більше ніж 270 календарних днів з дати виконання умов п.3.1 Договору..»; п.3.1 «Замовник передає за Актом здачі-прийняття Підряднику на період виконання робіт і до їх закінчення: – готовий до виконання будівельно-монтажних робіт будівельний майданчик; – затверджену належним чином проектно-кошторисну документацію з відповідними експертизами
Відповідь: Шановний учасник! Роботи мають виконуватись у відповідності до наявного проєкту договору, погодженого відповідно до регламентуючих документів Замовника. Внесення змін до наявного проєкту договору не планується.
Дата відповіді: 19.08.2023 08:53