-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Торги відмінено
8 915 490.17
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 89 154.90 UAH
мін. крок: 1% або 89 154.90 UAH
Період уточнення:
19.07.2023 16:50 - 24.07.2023 00:00
Без відповіді
стосовно документів на товар
Номер:
9bfefa51f74b44468754b9b386f44148
Дата опублікування:
21.07.2023 10:07
Опис:
Вимогами Замовника встановлено, що Учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик повинен надати:
- Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, що виробляється, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить інформацію щодо:
1) Технічних характеристик;
2) Придатність для контакту з питною водою;
3) Маркування виробів з обов’язковим нанесенням знаку сертифіктора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута;
4) Вказівок з застосування та використання;
5) Рекомендації клієнтам.
Діюче законодавство передбачає, що вимоги тендерної документації повинні бути чіткі конкретні та зрозумілі. В даному випадку залишається незрозумілим що саме на думку замовника є документом на продукцію, що виробляється. В діючому законодавстві не міститься такого поняття, як «документ на продукцію». Тобто, Замовником вимагається документ, який не передбачений діючими нормативно-правовим актами і таку вимогу неможливо виконати. При цьому відповідно до норм чинного законодавства Замовники зобов’язані обґрунтовувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. З вимог Замовника неможливо зрозуміти який саме документ та про що саме необхідно надати Учаснику та якими саме вимогами діючого законодавства передбачено надання документу із зазначенням вибіркової Замовником інформації. Тому просимо пояснити, якою конкретною правовою нормою якого саме нормативно-правового акту передбачено існування документу на продукцію та визначено що цей документ повинен містити саме ті дані, які зазначені Замовником і необхідність видання такого документу виключно органами з оцінки відповідності.
В той-же час порядок оформлення певних документів про відповідність визначено Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який передбачає складання форми декларації про відповідність особисто виробником. Також порядок оформлення документів про відповідність ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність» та ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Вказані нормативні документі не передбачають можливості зазначення в документах щодо продукції даних, які вимагаються Замовником в тендерній документації. Тому просимо пояснити ким саме повинен бути виданий документ на продукцію із посиланням на конкретні норми діючого законодавства з урахуванням того, що виробник має законне право видавати документи про відповідність, та роз’яснити, якими нормативно-правовими актами із зазначенням відповідних їх положень керувався Замовник, встановлюючи певні вимоги до органу видачі документу на продукцію та конкретного змісту такого документу з урахуванням того, що в діючому законодавстві відсутнє поняття «документ на продукцію».
Без відповіді
щодо підтвердження технічних та якісних характеристик
Номер:
1d6958d182a14941bad8ed38113a635b
Дата опублікування:
20.07.2023 20:58
Опис:
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації на закупівлю магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів Учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик повинен надати:
- Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, що виробляється, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить інформацію щодо:
1) Технічних характеристик;
2) Придатність для контакту з питною водою;
3) Маркування виробів з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута;
4) Вказівок з застосування та використання;
5)Рекомендації клієнтам.
Згiдно офіційного сайту, KIWA – органiзацiя в сферi тестування, інспектування та сертифiкацiї. При цьому, єдиною адресою знаходження даної юридичної особи є Латвiйська Республiка, LV-1013, м. Рига, вул. Сканстес 54A, вона нiяким чином не представлена на українському ринку. Навіть офiцiйний сайт KIWA не передбачає перекладу на українську мову.
Одночасно з цим Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає, що сертифікат відповідності видається за результатами проведеної оцінки відповідності. Оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Такий процес здійснюється органом з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Тобто, для отримання сертифікату виробнику необхідно забезпечити здійсненням органом сертифiкацiї певних дiй, якi передбачають особистий огляд та аналiз об’єкту оцінки вiдповiдностi. При цьому KIWA, як орган з оцінки відповідності, не має на території України жодного офiцiйного представництва та жодним чином не функцiонує на українському національному ринку. В умовах повномасштабних вiйськових дiй на території нашої держави забезпечити безпеку iноземних громадян, якi б могли приїхати для проведення сертифiкацї в Україну, також не виявляється можливими iз зрозумілих причин.
Враховуючи небезпечнi умови для життя, якi викликанi активними бойовими дiями на території України, вiдсутнiстю офiцiйного представництва KIWA на території нашої держави та особливістю перетину державного кордону, викликаного введенням воєнного стану, просимo пояснити, яким саме чином на даний момент потенційний Учасник має можливість отримати сертифікат міжнародної органiзацiї. Також просимо надати пояснення, чи не може розцінюватися така вимога в тендернiй документації щодо надання сертифікату KIWA як дискримiнацiйна по вiдношенню до Учасникiв, якi не отримали вказаний сертифікат до початку вiйськових дiй в Українi.
Крiм того, просимo надати ро’яснення з наступних питань. На офiцiйному сайтi KIWA зазначено широкий перелiк сертифiкатiв, якi видаються даною юридичною особою. Тому просимо вказати, який саме сертифікат, виданий KIWA, необхідно надати Учасникy в складi тендерної пропозиції.
Згiдно норм чинного законодавства в Українi дiє принцип презумпції відповідності вимогам технічних регламентів стандартам з переліку національних стандартів. Тому просимо пояснити чим викликана необхiднiсть встановлення вимоги щодо надання саме сертифікату KIWA та в чому саме полягає перевага даної системи сертифiкацiї перед українськими національними стандартами, а також рiзницю мiж сертифікатами вiдповiдностi iso та сертифікату KIWA за умови, що дана оргaнiзацiя також видає i сертифікати стандарту iso. В чому тодi полягає принципова вiдмiннiсть мiж ними, шо викликала необхiднiсть встановлення вимоги щодо надання сертифiкатiв i стандарту iso, i сертифкатiв, виданих юридичною особою KIWA? При цьому сертифікат KIWA є лише документом, який видається тiльки даною конкретною органiзацiєю, а сертифікати iso є мiжнародним стандартом.