-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче С1)
рішенням уповноваженої особи
Завершена
75 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 380.00 UAH
Період уточнення:
19.07.2023 11:29 - 24.07.2023 00:00
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
7c86707b91554ca2be24799e600492a2
Дата опублікування:
20.07.2023 21:22
Опис:
Щодо вимоги Замовника, яка має наступне формулювання: «В складі пропозиції надаються документи (Протокол/витяг з протоколу, посвідчення), що підтверджують проходження керівником учасника оператора ринку навчання та перевірку знань з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.» Пунктом 5.1. НАКАЗУ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» встановлено перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Якщо звернутись до Додатку 4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, то можливо отримати інформацію про тематичний план та програму навчання з питань охорони праці посадових осіб, яка включає також і навчання та перевірку знань з гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Однак, як зрозуміло з цього Додатку, всі ці пункти, за якими Замовник вимагає окреме підтвердження, входять до даного навчання і перевірки знать та мають єдину назву «Охорона праці». Додатково повідомляємо, що діяльність з реалізації продуктів харчування не включена до ПЕРЕЛІКУ робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 N 15. Тому, вимагаємо внести зміни та виключити вимоги щодо надання окремого підтвердження проходження керівником учасника навчання та перевірки знань з питань гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки
Відповідь:
Шановний Учасник!
Законодавство України про охорону праці – це система взаємопов'язаних нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері соціального захисту громадян у процесі трудової діяльності. Базується законодавство України про охорону праці на конституційному праві всіх громадян України на належні, безпечні і здорові умови праці, гарантовані статтею 43 Конституції України. Основоположним документом в галузі охорони праці є Закон України «Про охорону праці», який визначає основні положення щодо реалізації права на охорону життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні.
Стаття 2 Закону України «Про охорону праці» встановлює, що дія його поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.
Один із основних принципів державної політики в галузі охорони праці це:
- Пріоритет життя і здоров'я працівників, повна відповідальність роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці та Встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підприємств та суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності.
Основи охорони праці як прикладна нормативна дисципліна представляє собою комплексну систему питань правового та організаційного характеру, фізіології та психології праці, виробничої санітарії та гігієни праці, безпеки технологічних процесів та технологічного устаткування, пожежної безпеки виробництв.
Навчання по охороні праці проводяться комплексно. А з приводу робіт з підвищеною небезпекою, то в Переліку прописано і вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, і роботи з холодильним обладнанням.
Дата відповіді:
25.07.2023 10:20
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
80172beb485c4d51ad7a5a0fda1d66d8
Дата опублікування:
20.07.2023 21:19
Опис:
Додатком №4 до тендерної документації Замовник вимагає зокрема, а не виключно наступні документи: санітарний паспорт на машину та документи, що підтверджують якість товару, а саме висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, повідомляємо, що Положення про порядок видачі Гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на продукцію в органах, установах та закладах державної санітарно-епідеміологічної служби, згідно з яким отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи було обов’язковим, втратило чинність на підставі Наказу МОЗ N 247 ( z0004-01 ) від 09.10.2000, а Наказ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», яким був затверджений перелік продукції що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні втратив свою чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Стосовно надання санітарного паспорту на машину, повідомляємо, що відповідно до Розпорядження КМУ від 20.01.2016 року “Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України” втратили чинність санітарні правила, якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів
Відповідь:
Шановний Учасник, на Ваше питання щодо вимоги про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, повідомляємо наступне. Вимога надання Висновку СЕЕ обгрунтовується тим, що Замовник повинен бути впевненим, що продукти харчування безпечні для здоров`я людини. Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок СЕЕ потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. На сьогоднішній день висновок СЕЕ видає Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) і підписує тільки голова цієї служби. Таким чином, наявність вказаної вимоги повністю відповідає вимогам діючого законодавства. Зауважимо, що заявником на отримання висновку СЕЕ може бути будь-який суб'єкт господарювання, не обов’язково це має бути виробник. При цьому у висновку СЕЕ на українського виробника вказується ДКПП продукції, нормативний документ – ДСТУ або ТУУ, відповідно до якого зроблена продукція та країна-виробник. Тобто, у разі відсутності висновку СЕЕ у виробника або небажання його надавати покупцю товару, Учасник має можливість отримати висновок СЕЕ самостійно, звернувшись до Держпродспоживслужби.
Щодо санітарного паспорту на машину:
Транспортування сировини і продукції тваринного та рослинного походження є однією з ланок у харчовому ланцюгу «з лану до столу». Розділом першим ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено терміни «стадії виробництва та обігу харчових продуктів». Це будь-які стадії, зокрема і виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу. Керуючись вимогами п.1 та 2 ст.22 цього закону, оператори ринку повинні забезпечити простежуваність і бути здатними встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок уперед» та «крок назад». Пунктом 4 ст.22 встановлено, що ця інформація повинна зберігатися протя-гом шести місяців після закінчення кінцевої дати, зазначеної на маркуванні.
Відповідно до ст.44 вищевказаного закону передбачено, що оператори ринку, які здійснюють перевезення харчових продуктів, зобов’язані використовувати чисті транспортні засоби та/або контейнери, утримувати їх у належному стані та забезпечити захист продуктів від забруднення і мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та дезінфекцію.
Документальним підтвердженням дотримання вимог чинного законодавства є довідка про проведення санітарних обробок автотранспорту (дезінфекція, лабораторний контроль на якість проведеної дезінфекції тощо) як додаток до санітарного паспорта на автомобіль, який видається територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до звернення оператора ринку на підставі огляду автотранспорту.
Необхідність наявності санітарного паспорта на транспортний засіб, яким здійснюється перевезення харчових продуктів, передбачено п.12.3 «Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», затвердженим наказом Міністерства транспорту України та п.8 розділу І Наказу Міністерства економіки та з питань Європейської інтеграції України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами».
Дата відповіді:
21.07.2023 14:07
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
adc58b09b5b44106bc0f78b9ec3b562d
Дата опублікування:
20.07.2023 21:18
Опис:
Згідно Додатку 4 учасник має надати: 11. Договір оренди складських будівель для зберігання продовольчих товарів. 12. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Дана вимога порушує права учасників, адже учасник, що має власне складське приміщення не може надати договору оренди, а учасник, що орендує приміщення - навпаки документи про реєстрацію права власності. Чи Замовник має на увазі, що у разі оренди складу потрібно надати Договір згідно п.11, а якщо складське приміщення у власності учасника, то він надає документ згідно п.12? Просимо внести уточнення до тендерної документації з урахуванням викладеного.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Якщо у Вас є власне складське приміщення, то, зрозуміло, що Вам не потрібен договір оренди складських приміщень, а треба Державний реєстр речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. А якщо у Вас немає власного складського приміщення, то потрібен Договір оренди складських приміщень для зберігання продовольчих товарів замість
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
Дата відповіді:
21.07.2023 13:45