• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир твердий, сир кисломолочний

Завершена

1 089 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 445.00 UAH
Період уточнення: 19.07.2023 09:47 - 24.07.2023 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ТД

Номер: 4e8570951bf74b42b739b741f4077489
Дата опублікування: 21.07.2023 16:29
Опис: Шановний Замовник! ПОВТОРНО звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документацію в зв’язку з дискримінаційними вимогами, а саме: 1)вимога надання до сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 підтверджуння відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації в той час, як сам сертифікат не вимагався і не є таким, що буде поданим! Зазначений сертифікат не є обов'язковими на території України, вимога їх надання у складі ТП значно обмежує коло потенційних учасників, що передбачає собою корупційну складову, та відсутність конкурентної складової принципу здійснення процедури закупівлі Відкритих торгів з особливостями. Отримання зазначеного сертифікату коштує 15 тис. грн. просто за отримання самого сертифікату. Додатково повідомляємо, що в Україні Акредитацію органів оцінки відповідності здійснює лише Національне Агентство з Акредитації України (НААУ). Тобто законну акредитацію Органу з сертифікації можуть отримати будь які підприємства лише від Національного Агентства з Акредитації України (НААУ). В свою чергу, відповідно відкритого реєстру НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , жодний орган із сертифікації не отримував акредитацію на діяльність відповідно ДСТУ ISO/IEC 17021-1-2017 щодо сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018. 2) Вимога надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Зазначений сертифікат не є обов'язковими на території України, вимога їх надання у складі ТП значно обмежує коло потенційних учасників, що передбачає собою корупційну складову, та відсутність конкурентної складової принципу здійснення процедури закупівлі Відкритих торгів з особливостями. Отримання зазначеного сертифікату коштує 15 тис. грн. просто за отримання самого сертифікату. Додатково повідомляємо, що в Україні Акредитацію органів оцінки відповідності здійснює лише Національне Агентство з Акредитації України (НААУ). Тобто законну акредитацію Органу з сертифікації можуть отримати будь які підприємства лише від Національного Агентства з Акредитації України (НААУ). В свою чергу, відповідно відкритого реєстру НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , жодний орган із сертифікації не отримував акредитацію на діяльність відповідно ДСТУ ISO/IEC 17021-1-2017 щодо сертифікатів ДСТУ ISO 28000:2018. Виходячи з викладеного, для уникнення дискримінаційних вимог та непорозуміння у вимогах тендерної документації, пропонуємо видалити п.п. 12 п. 5 Додатку 2 ТД Замовника.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі.В Україні вже два роки діє державний стандарт у сфері протидії корупції — ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Також діє Національний стандарт України ДСТУ ISO 28000:2008 "Системи управління безпекою ланцюга постачання" , який розроблено у відповідь на потребу ринку у стандарті щодо управління безпекою постачання та підтвердження іміджу надійного постачальника продукції. Встановлюючи вищезазначену вимогу щодо надання учасниками тендеру у складі їх пропозицій копії Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачань, ми маємо намір переконатися у надійності учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашої установи. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 26.07.2023 12:51
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги. Не читання питань!

Номер: 914ee52f979f4bfbb4ea3d6f985426c5
Дата опублікування: 21.07.2023 16:28
Опис: Шановний Замовник! Ваша попередня відповідь ніяким чином не стосується заданих питань! Ви читаєте питання!???
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі.В Україні вже два роки діє державний стандарт у сфері протидії корупції — ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Також діє Національний стандарт України ДСТУ ISO 28000:2008 "Системи управління безпекою ланцюга постачання" , який розроблено у відповідь на потребу ринку у стандарті щодо управління безпекою постачання та підтвердження іміджу надійного постачальника продукції. Встановлюючи вищезазначену вимогу щодо надання учасниками тендеру у складі їх пропозицій копії Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачань, ми маємо намір переконатися у надійності учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашої установи. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 26.07.2023 12:48
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 8b9914cd9c46493ea7bf5649bce1c081
Дата опублікування: 20.07.2023 15:34
Опис: Шановний Замовник! Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документацію в зв’язку з дискримінаційними вимогами, а саме: 1)вимога надання до сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 підтверджуння відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації в той час, як сам сертифікат не вимагався і не є таким, що буде поданим! Зазначений сертифікат не є обов'язковими на території України, вимога їх надання у складі ТП значно обмежує коло потенційних учасників, що передбачає собою корупційну складову, та відсутність конкурентної складової принципу здійснення процедури закупівлі Відкритих торгів з особливостями. Отримання зазначеного сертифікату коштує 15 тис. грн. просто за отримання самого сертифікату. Додатково повідомляємо, що в Україні Акредитацію органів оцінки відповідності здійснює лише Національне Агентство з Акредитації України (НААУ). Тобто законну акредитацію Органу з сертифікації можуть отримати будь які підприємства лише від Національного Агентства з Акредитації України (НААУ). В свою чергу, відповідно відкритого реєстру НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , жодний орган із сертифікації не отримував акредитацію на діяльність відповідно ДСТУ ISO/IEC 17021-1-2017 щодо сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018. 2) Вимога надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Зазначений сертифікат не є обов'язковими на території України, вимога їх надання у складі ТП значно обмежує коло потенційних учасників, що передбачає собою корупційну складову, та відсутність конкурентної складової принципу здійснення процедури закупівлі Відкритих торгів з особливостями. Отримання зазначеного сертифікату коштує 15 тис. грн. просто за отримання самого сертифікату. Додатково повідомляємо, що в Україні Акредитацію органів оцінки відповідності здійснює лише Національне Агентство з Акредитації України (НААУ). Тобто законну акредитацію Органу з сертифікації можуть отримати будь які підприємства лише від Національного Агентства з Акредитації України (НААУ). В свою чергу, відповідно відкритого реєстру НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , жодний орган із сертифікації не отримував акредитацію на діяльність відповідно ДСТУ ISO/IEC 17021-1-2017 щодо сертифікатів ДСТУ ISO 28000:2018. Виходячи з викладеного, для уникнення дискримінаційних вимог та непорозуміння у вимогах тендерної документації, пропонуємо видалити п.п. 12 п. 5 Додатку 2 ТД Замовника.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року, а також Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» № 1602-VII від 20.09.2015 року, в тому числі, згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», у 2017 році закінчився перехідний період для впровадження в робочі процеси харчових підприємств базової системи харчової безпеки НАССР. Відтак, діяльність учасника повинна відповідати системі НАССР - система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпеки харчових продуктів.На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) копію діючого сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю», копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 щодо екологічного управління стосовно переробки молока, виробництва масла, сиру, спреду та морозива та копію діючого сертифікату ISO 22000:2019 щодо управління безпечністю харчових продуктів з переробки молока, виробництва масла, сиру, спреду та морозива. Зазначена вимога обумовлена тим, що для поставки Учасником якісного товару згідно з предметом закупівлі та відповідністю вимогам Замовника Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту рчових продуктів. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів відповідності ISO 9001:2015 є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо зазначаємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Наприклад, рішенням 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a.b3), рішенням 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 (UA-2018- 05-17-000313-b.b2), рішенням №11399 від 07.11.2018 року, рішенням №18793 від 17.12.2019 (UA-2019-11-05-001267-c) скарга стосовно аналогічної вимоги не задовольняється. Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження відповідності та компетентності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що закупівля товару для харчування дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією уповноваженої особи є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі. Тому, вважаємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не є дискримінаційними, оскільки будь-який учасник може отримати вказані документи, у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю харчових продуктів.
Дата відповіді: 21.07.2023 14:46