• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 753 дні назад

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2023 15:06 - 20.08.2023 00:00
Відповідь надана

перелік змін

Номер: 6da9e2b3f47241b0ba2502a192123e25
Дата опублікування: 26.07.2023 15:18
Опис: Шановний Замовнику! Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Ураховуючи викладене, пропонуємо оприлюднити окремим документом перелік змін.
Відповідь: Шановний учасник, перелік змін оприлюднений разом з протоколом про зміни. Початкову редакцію тендерної документації можна подивить в "історії зміни"
Дата відповіді: 26.07.2023 16:48
Відповідь надана

щодо внесення змін до тендернолї документації та розгляду запитань

Номер: 7f14b7ce7e2e4adc8259fce7f7fa47dd
Дата опублікування: 25.07.2023 14:19
Опис: Шановний Учаснкиу! До цього часу, попри ваші обіцянки, жодних змін до ТД не внесено. ТД містить наявні порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Останнє запитання взагалі не розглянуто. Ураховуючи викладене, пропоную усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", внести зміни до ТД
Відповідь: Шановний Учасник, дякую за запитання, зміни готуються та будут опубліковані
Дата відповіді: 25.07.2023 15:44
Відповідь надана

Щодо наявності незаконної вимоги в Додатку № 7 до ТД

Номер: 0d78eeae70c945a3842921480770f0b4
Дата опублікування: 19.07.2023 11:45
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 8 Додатку № 7 до ТД визначено, що " 8 Всі роботи по ремонту та обслуговуванню транспортних засобів Замовника повинні виконуватися працівниками СТО, залучення третіх осіб та субпідряду не допускається." Вважаємо, що ця вимога є необгрунтованою, дискримінаційною - такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, встановлюючи додаткові обмеження та НЕЗАКОННОЮ - тому що, прямо порушує права Учасників, визначених Законом, а саме: Ч.3 ст 16 Закону чітко визначено право Виконавця: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців." Згідно ч.4 ст 5 Закону: "4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." Згідно ч.4 ст 22 Закону: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..." З метою скорочення термінів проведення процедури закупівлі, пропонуємо Вам вилучити цю вимогу з Додатку № 7 до ТД: " 8 Всі роботи по ремонту та обслуговуванню транспортних засобів Замовника повинні виконуватися працівниками СТО, залучення третіх осіб та субпідряду не допускається."
Відповідь: Шановний учасник, в ТД внесенні зміни
Дата відповіді: 26.07.2023 14:26
Відповідь надана

Щодо необгрунтованої вимоги подання документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям

Номер: e8dcfc4942c24bc58c00fe466db4977b
Дата опублікування: 18.07.2023 17:09
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 10.1 проекту Договору (Додаток 3 3 до ТД) визначено, що Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2023 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань. Пунктом 6.2 проекту Договору (Додаток 3 3 до ТД) визначено, що " Гарантійні зобов’язання Виконавця, що визначають безпечність автотранспортних засобів не можуть бути меншими за встановлені в додатку 4 наказу Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615. При цьому, гарантія на запасні частини, які будуть встановлені на техніку, крім запчастин зі зменшеним ресурсом (гальмівні колодки, гальмівні диски, щітки склоочисника, лампочки, витратні матеріали і т. ін.) та на надані послуги з ремонту техніки повинна діяти не менше шести місяців без обмеження пробігу з моменту підписання Сторонами Акту." При цьому максимальний термін гарантійних зобов"язань, визначений Додатком 4 становить 12 місяців. Тобто крайній термін спливу гарантійних зобов"язань Виконавця становить до 31.12.24 року Тому вимога п 1.1.Додатку 5 щодо надання Учасником договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше - є необгрунтованою, незаконною та дискримінаційною. З метою скорочення терміну проведення закупівлі, просимо вилучити вимогу щодо терміну дії Договору найму строком на три роки і більше або зменшити термін до двох років.
Відповідь: Шановний учасник, ваше зауваженя прийнято, буде виправлено
Дата відповіді: 21.07.2023 11:20
Відповідь надана

Щодо проекту Договору

Номер: 07a1ce3cccbb4e93909bf5abe680b4d0
Дата опублікування: 18.07.2023 16:46
Опис: Шановний Замовник, в Додатку № 3 до ТД (проект Договору) в пункті 2.10 чітко вказано адресу розташування СТо Виконавця. Вважаємо, що це - помилка та просимо її виправити 2.10. Місце надання послуг – за адресою розміщення СТО Виконавця:Чернігівська обл., м. Чернігів, пр.-т Миру, 192А.
Відповідь: Шановний Учасник, зауваження буде виправлено
Дата відповіді: 21.07.2023 07:59