-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Авіаційне пальне Джет А- 1 (Jet A 1) (УКТЗЕД 2710192100) ( або еквівалент )
Торги не відбулися
10 245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 225.00 UAH
Період уточнення:
17.07.2023 14:25 - 22.07.2023 00:00
Відповідь надана
Зловживання
Номер:
6fe960ed5d2044b0a54001fcb15ed90c
Дата опублікування:
21.07.2023 21:02
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша відповідь ще раз наводить нас на думку, що Тендерна документація прописана під конкретного учасника.
По першому пункту відповіді:
Вами зазначено, що очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі аналізу загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro".
Звертаємо Вашу увагу, що подібних закупівель (об’єднання поставки ПММ та послуг заправки в одній процедурі,) в системі "Prozorro" не має, тому фактично відсутня можливість провести моніторинг цін в електронній системі закупівель "Prozorro".
Вважаємо, що вами навмисно завищено очікувану вартість та вимоги технічної специфікації, прописані під одного конкретного учасника.
Що стосується 3 та 4 пунктів відповіді:
Вважаємо, що Ваша відповідь є формальною відпискою яка взагалі не має змісту та не дає відповідь на поставлені питання та не вирішує питання про надання документа, якого взагалі не існує.
Так, сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання відповідності виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації безпосереднього виконавця проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл. та Вінницької обл. не існує.
Є одна компанія, яка має сертифікати безпосереднього виконавця проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден на всі зазначені Вами аеропорти: Чернівці, Полтава та Вінниця, але дія цих сертифікатів розповсюджується саме на аеропорти в м. Вінниця, м. Чернівці, м. Полтава, а не на «злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл. та Вінницької обл., тому дана вимога є незаконною та тендерна документація прописана під одного учасника, який має сертифікати безпосереднього виконавця проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден в аеропортах: Чернівці, Полтава та Вінниця.
Враховуючи викладене, ПРОСИМО Замовника прибрати з технічної документації послугу заправки (поставки в крило (баки) повітряного судна Замовника) та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства, видаливши вимоги щодо надання неіснуючих документів, а саме «сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації безпосереднього виконавця проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл. та Вінницької обл.».
Відповідь:
1. Інформація та документи, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" є загальнодоступними для всіх охочих. Для проведення аналізу та вивчення специфіки закупівлі кожен може переглянути технічну специфікацію до предмету закупівлі, яка є невід’ємною частиною Тендерної документації та оприлюднюється під час оголошення тендеру.
Згідно з п.34 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів».
На момент здійснення даної закупівлі, у замовника є потреба в постачанні товару крім складу ПММ - в крило (баки) повітряного судна.
2. Виконання Учасником своїх обов’язків в повному обсязі або частково може бути покладено Учасником на третю особу, при цьому Учасник в складі тендерної пропозиції надає завірені печаткою Учасника копії чинних, не менше ніж до кінця строку поставки договорів надання сервісних послуг на заправку ПС з безпосереднім виконавцем проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден (у разі якщо строк дії договору є меншим, ніж строк поставки – надати гарантійний лист про укладення договору до кінця строку поставки), Учасник несе повну матеріальну відповідальність перед Покупцем за дії третьої сторони.
Замовник не обмежує Учасника у задіянні декількох сертифікованих третіх осіб для виконання зобов’язань. Отже, дана вимога не звужує коло потенційних учасників.
Відповідно до Наказу Державіаслужби 13.06.2006 N 407 «Про затвердження Правил сертифікації аеропортів» сертифікації підлягає діяльність з наземного забезпечення польотів, а саме авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт. Перелік суб’єктів господарювання, які мають Сертифікат відповідності на вид діяльності «Авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт», розміщенний на сайті Державної авіаційної служби України, містить колонку «Назва аеропорту (аеродрому)». Тобто звертаємо Вашу увагу, що дія цих сертифікатів розповсюджується не тільки на аеропорти. (Учасник може звернутись за роз’ясненням щодо сертифікації авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт до Державіаслужби України).
Також, відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.»
Дата відповіді:
24.07.2023 16:40
Відповідь надана
Коруційні ризики
Номер:
620017bc296f4bd6ac4f0337daec3a6c
Дата опублікування:
19.07.2023 16:44
Опис:
Ми, ініціативна група Товариства сприяння авіації України, звертаємося до Замовника та закликаємо всіх небайдужих приєднатися, оскільки є всі підстави вважати, що на наших очах скоюється корупційних злочин з огляду на наявність індикаторів ризику, а саме явне завищення очікуваної вартості, закупівля товарів (поставка ПММ) та послуг (послуга заправки) в одній процедурі, а також вимоги технічної специфікації, прописані під одного конкретного учасника. Так: 1) Замовник поєднав закупівлю товарів (поставка ПММ на склад) та послугу заправки (поставки в крило (баки) повітряного судна) в одній процедурі (хоча раніше без жодних проблем проводив окремі процедури, наприклад, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-31-007331-a - закупівля товарів, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-13-009133-a / https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-11-008998-a - закупівля послуг), тим самим значно скоротивши коло потенційних учасників. 2) Технічною специфікацією передбачена поставка ПММ за адресою м. Глобине, а також злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл., та Вінницької обл. Одночасно до пропозиції учаснику необхідно додати «сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації безпосереднього виконавця проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл. та Вінницької обл.», ОДНАК ТАКОГО ДОКУМЕНТА НЕ ІСНУЄ. На сайті Державної авіаційної служби України (яка і є тим самим єдиним в Україні «органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації») за посиланням https://avia.gov.ua/perelik-sub-yektiv-gospodaryuvannya-yaki-zdijsnyuyut-aviapalivozabezpechennya/ розміщено актуальний Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють авіапаливозабезпечення (заправку). Ознайомившись з Переліком, ми побачимо, що в аеропорту Вінниця відповідний сертифікат має одна компанія, аеропорту Чернівці - дві, однак у однієї компанії термін дії сертифікату закінчився, аеропорту Полтава - одна компанія, однак термін дії сертифікату закінчився (хоча технічною специфікацією і не передбачено, що сертифікат повинен бути чинним). Звертаємо увагу, що дія цих сертифікатів розповсюджується саме на аеропорти в м. Вінниця, м. Чернівці, м. Полтава, а не на «злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл. та Вінницької обл.». Таким чином, Замовник вимагає надання неіснуючого документу, одночасно залишаючи собі місце для маневру на користь тієї компанії, що має сертифікат авіапаливозабезпечення в м. Вінниця, м. Чернівці, м. Полтава (а це одна компанія, її назву можна подивитися в Переліку). Беручи до уваги вищевикладене, ми ПРОСИМО Замовника прибрати з технічної документації послугу заправки (поставки в крило (баки) повітряного судна Замовника) та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства, видаливши вимоги щодо надання неіснуючих документів, а саме «сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації безпосереднього виконавця проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден злітно-посадкові майданчики, аеродроми Полтавської обл., Чернівецької обл. та Вінницької обл.».
Відповідь:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена Замовником на підставі аналізу загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro". Кожен Учасник може подати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі.
2. Закупівлі відповідно до UA-2022-10-31-007331-a , UA-2023-06-13-009133-a та UA-2023-04-11-008998-a здіснені Замовником відповідно до існуючої потреби та фінансування на момент проведення закупівель .
3. Виконання Учасником своїх обов’язків в повному обсязі або частково може бути покладено Учасником на третю особу, при цьому Учасник в складі тендерної пропозиції надає завірені печаткою Учасника копії чинних, не менше ніж до кінця строку поставки договорів надання сервісних послуг на заправку ПС з безпосереднім виконавцем проміжного контролю якості та заправлення повітряних суден (у разі якщо строк дії договору є меншим, ніж строк поставки – надати гарантійний лист про укладення договору до кінця строку поставки), Учасник несе повну матеріальну відповідальність перед Покупцем за дії третьої сторони.
Замовник не обмежує Учасника у задіянні декількох третіх осіб для виконання зобов’язань. Отже, дана вимога не звужує коло потенційних учасників.
4. Відповідно до Наказу Державіаслужби 13.06.2006 N 407 «Про затвердження Правил сертифікації аеропортів» сертифікації підлягає діяльність з наземного забезпечення польотів, в тому числі авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт. Перелік суб’єктів господарювання, які мають Сертифікат відповідності на вид діяльності «Авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт», розміщенний на сайті Державної авіаційної служби України, містить колонку «Назва аеропорту (аеродрому)». Тобто звертаємо Вашу увагу, що дія цих сертифікатів розповсюджується не тільки на аеропорти.
Також, відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.»
Дата відповіді:
21.07.2023 15:56