-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті: Комунальний заклад «Стріховецька гімназія Солобковецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області» за адресою Хмельницька область, с. Стріхівці, вул. Шкільна,1
Завершена
300 868.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 504.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 504.34 UAH
Період уточнення:
17.07.2023 11:47 - 26.07.2023 00:00
Відповідь надана
Проект
Номер:
a0fa4cde12ac4d7e872aac79532d42ab
Дата опублікування:
21.07.2023 18:25
Опис:
Доброго дня. У технічному завданні в частині кошториса не зазначено резерв сповіщувачів, чи вони уже враховані у ту кількість, хоча по усіх нормах має бути окремою лінійкою виведено. Прошу надати розяснення!
Відповідь:
Добрий день. Замовником сформовано технічне завдання на основі розробленої проектно- кошторисної документації, отже, враховано всі сповіщувачі. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
24.07.2023 14:47
Відповідь надана
уточнення
Номер:
57dc3acdca7249c6986405b98dc162e9
Дата опублікування:
21.07.2023 17:39
Опис:
В ТД встановлена вимога "щодо особистої присутності (прибуття) за адресом Замовника (у разі перемоги в торгах) для укладення договору про закупівлю", уточніть чи є вона обов'язковою, і якщо так то згідно якого нормативного документу вона встановлена?? так як наприклад директор може підписати договір і у себе на підприємстві задля економії власного часу (наприклад якщо наше підприємство з іншого міста)!
Відповідь:
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Вказана вимога зазначена Замовником з метою саме економії коштів та часу для підписання договору та жодним чином не суперечить чинному законодавству, зокрема, законодавству в сфері публічних закупівель, та не порушує принципи публічних закупівель, адже, однакова для всіх Учасників. Те, що Учасник в іншому місці, не означає, що він не може прибути за місцезнаходженням Замовника для підписання договору, враховуючи, що останнім будуть надаватись послуги в найкоротші терміни за адресою, визначеною умовами проведення закупівлі. Але, з метою залучення до участі в торгах якнайбільше Учасників, замовником буде внесено зміни в тендерну документацію. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
24.07.2023 14:47
Відповідь надана
Договір
Номер:
0e3ad1ba09814d1cafe470bc9006af88
Дата опублікування:
19.07.2023 15:52
Опис:
Ви вказуєте що учасник має право ознайомитися з договором про юридичні послуги.
Будь ласка опублікуйте даний договір а Прозоро, щоб усі учасники ознайомилися з даний договором
Відповідь:
Добрий день. Замовником були внесені зміни до тендерної документації, якими виключено п.п.5.2.3. п.5 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, підстав для оприлюднення договору про надання юридичних послуг в Замовника немає.
Дата відповіді:
21.07.2023 17:27
Відповідь надана
3000 грн
Номер:
075480c4618249b4a49426926bcc2e79
Дата опублікування:
17.07.2023 12:48
Опис:
Шановний замовнику, що це у вас за дибільна вимога, що переможець повинен заплати 3000,00 грн. за незрозумілі нам юридичні послуги.
Якщо в уповноваженої особи не вистачає розуму і вона самостійно не може скласти Тендерну документацію, то їй напевно необхідно звільнитися з роботи, так як вона професійно не придатна для даної посади.
І іти працювати продавцем на базар
Або нехай Уповноважена особа зі своєї заробітної плати оплачує да ні послуги.
Це уже просто повний пиздець.
І вкажіть нам відразу тих юристів котрим ми повинні заплатити 3000,00 за дану дибільну тендерну документацію.
Думаємо їхньою і вашою діяльністю повинні зацікавитися відповідні органи.
Відповідь:
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Підпунктом 5.2.3. пункту 5 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Звертаємо увагу, що в тендерній документації не зазначено, що вказана вартість послуг була включена в очікувану вартість закупівлі або ж про обов’язок Учасника – переможця врахувати вказані послуги при визначенні своєї цінової пропозиції, чи оплатити послуги.
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п.5 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Відповідно, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Відповідно до укладеного договору між Замовником та Консультантом передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Більш того правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Разом з тим, повідомляємо, що Замовник прийняв рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Також, просимо Вас, шановний Учаснику, при зверненнях в електронній системі закупівель дотримуватись етики в спілкуванні. На сьогодні існують затверджені «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях» (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019), зокрема під етичною поведінкою в Настановах розуміється сукупність вчинків та дій суб’єктів сфери публічних закупівель, які відповідають принципам здійснення закупівель, а також нормам моралі, свідомості чи порядку, що характерні для сучасного суспільства розвинутих демократичних країн. Неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність. Зокрема, фактором, що впливають на мінімізацію конфліктів є взаємоповага - дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
Дата відповіді:
19.07.2023 15:23
Відповідь надана
розтрата бюджетних коштів
Номер:
5dd53b5620fd4aacad1632649d65e988
Дата опублікування:
17.07.2023 12:28
Опис:
Шановний Замовнику! Ваша документацію містить не просто дискримінаційну вимогу, А НЕЗАКОННУ , а саме: На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначені витрати перед третіми особами, пов'язані з консультаційними послугами, не відносяться до предмета закупівлі, у зв'язку з чим їх оплата учасниками (Перемжцем ) закупівлі не може бути включена до Документації та до витрат учасників під час участі у Процедурі закупівлі. Ваші бюджетні кошти передбачені ВИКЛЮЧНО НА ЗАКУПІВЛЮ монтажу пожежної сигналізації? УТОЧНІТЬ статтю витрат у ВАШОМУ РІЧНОМУ ПЛАНІ - на консультаційні послуги у розмірі 3000 грн. Видаліть вимогу, інакше ми звернемося до АМКУ та до Держаудит служби . Ознайомтесь будь ласка з рішення АМКУ щодо такого самого питання. Рішення № 10245-р/пк-пз від 10.07.2023 р., де АМКУ визнав таку вимогу НЕЗАКОННОЮ .
Відповідь:
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Підпунктом 5.2.3. пункту 5 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Звертаємо увагу, що в тендерній документації не зазначено, що вказана вартість послуг була включена в очікувану вартість закупівлі або ж про обов’язок Учасника – переможця врахувати вказані послуги при визначенні своєї цінової пропозиції, чи оплатити послуги.
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п.5 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Відповідно, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Відповідно до укладеного договору між Замовником та Консультантом передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Більш того правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Разом з тим, повідомляємо, що Замовник прийняв рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.07.2023 15:23