• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісні меблі

Завершена

448 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 485.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2023 09:36 - 22.07.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна умова

Номер: 76067fc3b8394d7d9e0db62b0beae16d
Дата опублікування: 21.07.2023 14:56
Опис: Шановний Замовнику, зазначена вимога в тенедрній документації: Учасник має погодити із Замовником, що під час огляду місць установки всіх меблів, які були заявлені як предмети закупівлі, було погоджено ескізи меблів, типи кромкуваня всіх видимих і невидимих торців, колір ДСП та фурнітуру. Складається акт обстеження, який входить до складу тендерної документації що надається учасником закупівлі. є дискримінаційною, оскільки ставить учасників в не рівні умови і порушує Законодавство. Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b Позиція скаржника Відповідно до тендерної документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні: «…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника». Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Позиція замовника Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. Позиція Органу оскарження Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику. Згідно ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання акту обстеження, який підтверджує, що під час огляду місць установки всіх меблів, які були заявлені як предмети закупівлі, було погоджено ескізи меблів, типи кромкування всіх видимих і невидимих торців, колір ДСП та фурнітуру, зазначена Замовником у зв’язку з виробничою необхідністю забезпечення поставки товарів в нову амбулаторію витриману у розробленому концептуальному стилі , і є невід’ємною частиною тендерної документації. Також Вами не вказані конкретні обставини, яким чином дана умова порушує саме Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в закупівлі та підтверджує неможливість виконання вказаної умови тендерної документації.
Дата відповіді: 24.07.2023 11:02