-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони приміщення навчальних корпусів
Завершена
164 167.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 816.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 816.75 UAH
Період уточнення:
22.02.2018 11:37 - 02.03.2018 11:42
Відповідь надана
групи реагування у Черкасах
Номер:
ea1f7bcdb3934296a301b18de8bc5d22
Дата опублікування:
01.03.2018 21:23
Опис:
В Додатку 1 до тендерної документації в пункті 14 вказано "Наявність мобільних груп оперативного реагування, дислокованих у м. Черкаси, автотранспорту для забезпечення реагування групи на випадок надзвичайної події" та в Додатку 2 до тендерної документації в пункті 2 встановлена вимога до учасників надати довідку складену в довільній формі про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп дислокованих в м. Черкаси та Черкаській області, екіпірованих спеціальними засобами оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості , адрес дислокації, марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовуються цими групами". Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Черкаси чи Черкаській області, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м. Черкаси чи Черкаській області, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Черкаси чи області, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Черкаси чи Черкаській області в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Черкаси на час дії договору про надання послуг з охорони, або ж заключити договір реагування з іншим підприємством,що знаходиться у м. Черкаси. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про надання учасниками в складі пропозиції довідку про наявність групи швидкого реагування у м.Черкаси чи Черкаській області як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м. Черкаси чи Черкаській області), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Черкаси на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
03.03.2018 року тендерний комітет Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького розглянув Ваше запитання щодо груп реагування у м. Черкаси та повідомляє наступне.
Відповідно до Тендерної документації п 14 Додатку 1 « Наявність мобільних груп оперативного реагування, дислокованих у м. Черкаси, автотранспорту для забезпечення реагування групи на випадок надзвичайної події» та п.2 Додатку 2 « Надання довідки складену в довільній формі про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Черкаси та Черкаській області; екіпірованих спеціальними засобами оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості, адрес дислокації; марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовується цими групами» Замовник не вбачає дискримінацією Учасника оскільки дислокація мобільних груп у м. Черкаси та Черкаській області є необхідною умовою якісного і своєчасного реагування у надзвичайних ситуаціях та згідно з ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає дану вимогу до Тендерної документації, так як вважає її необхідною.
Дата відповіді:
03.03.2018 12:22