• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення або заміни водомірних вузлів, з поставки і монтажу обладнання для вимірювання витрат води (лічильників води) та поставки, встановлення і пусконалагодження обладнання для дистанційної автоматизованої системи моніторингу та обліку водопостачання на об’єктах КП «Водоканал»

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ЛІЧИЛЬНИКІВ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Торги не відбулися

2 692 222.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 922.23 UAH
Період уточнення: 13.07.2023 23:24 - 21.07.2023 00:00
Відповідь надана

Сертифікація

Номер: d17ef48dc7fa4a55acf544ec198854cb
Дата опублікування: 19.07.2023 17:08
Опис: Дякую за відповідь. Відповідно до п. 1.2 ПОРЯДКУ здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України в смугах радіочастот загального користування (Рішення НРЗІ 27.12.2012 № 684) Український державний центр радіочастот (далі - УДЦР) за дорученням Голови НКРЗІ бере участь у здійсненні державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України у смугах радіочастот загального користування та додержанням суб'єктами господарювання, які здійснюють реалізацію радіоелектронних засобів (РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (ВП), вимог законодавства України щодо реалізації РЕЗ та ВП, у тому числі порядку їх маркування. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв будь-якого виду і призначення, а так само користування радіочастотним ресурсом України без належного дозволу чи ліцензії або з порушенням правил, які регулюють користування радіочастотним ресурсом України тягнуть за собою адміністративну відповідальність згідно Статті 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відсутність сертифікату експертизи типу на відповідність суттєвим вимогам Технічного Регламенту радіообладнання (ТР Р) призведе до вилучення такого радіообладнання з експлуатації та до неефективного використання коштів та нанесе збитки підприємству. Замовник може перевірити наявність Сертифікату експертизи типу тільки на етапі розгляду тендерної пропозиції. Вимагаємо внесити зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Стосовно порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв будь-якого виду і призначення, а так само користування радіочастотним ресурсом України без належного дозволу чи ліцензії або з порушенням правил, які регулюють користування радіочастотним ресурсом України, інформуємо. Відповідно до частини восьмої статті 30 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», експлуатація (використання) на території України та ввезення з-за кордону безшнурових телефонів, мобільних терміналів, радіомікрофонів, радіокерованих іграшок та інших радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв, типи яких визначаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, у відповідному переліку, здійснюються на бездозвільній та безоплатній основі. Стосовно відсутності сертифікату експертизи типу на відповідність суттєвим вимогам Технічного Регламенту радіообладнання, інформуємо. Сертифікація радіообладнання відбувається у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання». Зазначений документ встановлює вимоги до радіообладнання, яке надається на ринку та вводиться в експлуатацію в Україні незалежно від форми постачання, включаючи реалізацію радіообладнання дистанційним способом. Однією з суттєвих вимог Технічного регламенту передбачено, що радіообладнання повинно бути розроблено таким чином, щоб забезпечити захист здоров’я, безпеку людей і домашніх тварин, захист власності, в тому числі з урахуванням вимог безпеки. Згідно регламенту декларуванню підлягають будь-які вироби, що мають у своєму складі радіомодулі, випромінювальні пристрої або є обладнанням, призначеним для з’єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг, що використовують технології передачі даних Bluetooth, Wi-Fi, WiMAX, Ethernet. Радіообладнання, яке має низький рівень відповідності суттєвим вимогам Технічного регламенту, до введення в обіг повинно бути внесено до реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв НКЕК (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку). НКЕК надає кожному зареєстрованому типу радіообладнання реєстраційний номер, який виробники повинні наносити на радіообладнання, яке вводиться в обіг. Враховуючи вищевикладене Замовник в тендерній документації, на етапі розгляду пропозиції Учасників, не вимагає Сертифікат експертизи типу, відповідно до Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2017 р. № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання», для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Стосовно внесення змін в тендерну документацію, інформуємо. Згідно п. 1, ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі «Закон»): «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)», тобто Закон передбачає можливість вимагати, але не зобов’язує цього робити, натомість згідно п.4 ст.23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва». Також, згідно п.3 ст.23 Закону, «У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами» Отже, замовник вимагає стандартні характеристики для такого типу обладнання, якщо учасник запропонує обладнання, що відповідає Плану використання радіочастотного ресурсу України та Узагальненим умовам застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв для деяких радіотехнологій/видів РЕЗ, які схвалені рішенням НКРЗІ від 12.01.2012 №18, то такі товари подаються без додаткових ліцензій та дозволів, якщо ж Пропозиція, буде містити обладнання, яке не відповідає вимогам зазначеним в Плані використання радіочастотного ресурсу України та Узагальнених умовах застосування радіоелектронних засобів, така пропозиція повинна подаватись з відповідною ліцензією, чи дозволом на таке використання. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 21.07.2023 12:53
Відповідь надана

Сертифікація

Номер: 71dbc8e1bffe4d4a9fd9b2ca0308e3bf
Дата опублікування: 18.07.2023 12:24
Опис: Шановний Замовнику, Ви не відповіли на запитання на якій підставі буде експлуатуватись радіообладнання, адже Постанова КМУ від 21.05.2017р. № 355 є чинною.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Все радіообладнання буде експлуатуватись відповідно до Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2017 р. № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання». Додатково інформуємо, що тендерною документацією передбачено, що при передачі в експлуатацію системи Виконавець надає технічну документацію на систему (керівництво з адміністрування, технічні паспорти на обладнання, сертифікати відповідності тощо). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 19.07.2023 16:50
Відповідь надана

Щодо сертифікації

Номер: 3fccfd64df9c459a9a792cf699aa464b
Дата опублікування: 14.07.2023 12:32
Опис: Шановний замовнику! Тендерна документація містить вимогу щодо наявності в комплекті поставки радіомодуля з частотою 868 МГц. Чи потрібна Вам наявність Сертифіката експертизи типу на радіосистему дистанційного збору та передачі даних, як цього вимагає Технічний регламент радіообладнання, затверджений Постановою КМУ від 21.05.2017р. № 355? Якщо так, просимо додати вимогу наявності Сертифіката експертизи типу до тендерної документації. Якщо ні, просимо надати роз'яснення на якій підставі буде експлуатуватись дане радіообладнання.
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Пунктом 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Тендерна документація щодо зазначеної процедури закупівлі розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Додатком 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) встановлено вичерпний перелік документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та які надаються останнім у складі тендерної пропозиції. Додатково інформуємо, що тендерною документацією передбачено, що при передачі в експлуатацію системи Виконавець надає технічну документацію на систему (керівництво з адміністрування, технічні паспорти на обладнання, сертифікати відповідності тощо). Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що за результатом детального розгляду Вашого звернення, у замовника відсутні будь-які підстави для внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.07.2023 21:46