-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги)
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Період уточнення:
13.07.2023 20:11 - 21.07.2023 00:00
Відповідь надана
щодо офісного приміщення
Номер:
5a5ad9eaf012400588c1e30536bd4545
Дата опублікування:
19.07.2023 21:23
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник!Чи правильно ми зрозуміли, що наявність приміщення, офісу, тощо не обов'язково повинно бути у м.Ужгород або Закарпатській області?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дуже вдячні, що звернули увагу на нашу закупівлю, інформуємо вас, про те, що згідно вимог до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - довідку у довільній формі про наявність приміщення, офісу, тощо із зазначенням адреси (на підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності чи право користування (договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, договір оренди або інший документ, що підтверджує право власності чи користування)). Тендерна документація не містить жодних обмежень щодо місця розташування приміщення, офісу, тощо.
Дата відповіді:
20.07.2023 16:05
Відповідь надана
щодо документів на працівників
Номер:
57dfd0413abb44d59a0deb214c1be074
Дата опублікування:
18.07.2023 16:37
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо дати роз'яснення стосовно наступного питання:
Згідно тендерної документації для підтвердження наявності охоронників на постах, зазначених у довідці необхідно надати:
- до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатнийрозпис / наказ про прийняття на роботу / трудовийдоговір / договірпронаданняпослуг / копіютрудовоїкнижки (першасторінка, щоміститьінформаціюпроПІБпрацівника, тасторінка, щоміститьзаписпроприйняттянароботу) / іншийдокумент).
- свідоцтво (-а) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го розряду.
Чи правильно ми зрозуміли, що якщо ми плануємо залучати групу оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації на підставі Договіру про надання полуг з виїзду групи реагування на об'єкт ми не забов'язані надавати в складі тендерної пропозиції документи на працівників співвиконавця оскільки тендерною документацією передбачена необхідність надавати документи на працівників учасника, які будуть залучені учасником для виконання вимог замовника до предмета закупівлі безпосередньо на постах охорони, а не задіяних в складі групи реагування?!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дуже вдячні, що звернули увагу на нашу закупівлю, інформуємо вас, що згідно вимог тендерної документації для підтвердження наявності охоронників на постах, зазначених у довідці необхідно надати: - до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / наказ про прийняття на роботу / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). - свідоцтво (-а) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го розряду.
Відповідно до вищенаведеного, вимога щодо надання зазначених документів стосується підтвердження наявності охоронників на постах.
Дата відповіді:
20.07.2023 15:53
Відповідь надана
зброя несмертельної дії
Номер:
785f1947d3ce41b7aeef6ed95358f914
Дата опублікування:
17.07.2023 17:29
Опис:
Доброго дня! Згідно п.19 технічних вимог, Виконавець за договором повинен забезпечити охоронців спеціальними засобами захисту (зброя несмертельної дії, газові балончики), засобами мобільного зв’язку та засобами освітлення (ліхтарі) з акумуляторами для кожного працівника. Що саме мається на увазі під зброєю несмертельної дії?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дуже вдячні, що звернули увагу на нашу закупівлю, інформуємо вас, що під зброєю несмертельної дії маються на увазі будь-які спеціальні засоби, дозволені в сфері охоронних послуг згідно Закону України "Про охоронну діяльність", перелік яких визначений постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97
Дата відповіді:
18.07.2023 15:07
Відповідь надана
Технічні вимоги, кваліфікаційні критерії
Номер:
e0f09898ff0d4001bcf7f6e21ddef8c7
Дата опублікування:
17.07.2023 09:54
Опис:
Частиною 1 розділу 3 тендерної документації встановлено: "− інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації Учасник подає у складі пропозиції інформацію ТА ДОКУМЕНТИ згідно додатку 2". Згідно Додатку 2 до тендерної документації вимог, щодо надання документального підтвердження відповідності технічним вимогам ніяких не встановлено. Просимо уточнити дану вимогу.
Стосовно кваліфікаційних критеріїв, а саме наявності досвіду, Вами визначено поняття аналогічного договору, а саме: "Аналогічним вважається договір НА ПОСТАВКУ УЧАСНИКОМ ТОВАРІВ, визначених: за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги......" . Оскільки, предметом закупівлі є послуги, підтвердити поставку товару за кодом, 79710000-4 жоден з учасників не зможе.
Просимо Вас внести уточнення стосовно документів, які має надати учасник та вимог до аналогічного договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дуже вдячні, що звернули увагу на нашу закупівлю та вдячні за ваші зауваження, інформуємо вас, що при підготовці тендерної документації було допущено механічну описку, у зв'язку з чим відповідні зміни до тендерної документації, буде внесено в найближчий час!
Дата відповіді:
17.07.2023 10:03
Відповідь надана
Щодо підтвердження наявності офісного приміщення
Номер:
49c380f18fb643a2bd412bd28bf7eb42
Дата опублікування:
14.07.2023 15:34
Опис:
Добрий день!
Згідно п. 1.1. Додатку 1 цієї тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідка у довільній формі про наявність приміщення, офісу, тощо із зазначенням адреси (на підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності).
Вимагаючи надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності) у період подачі Тендерної пропозиції – суттєво обмежує нас як учасника та й інших учасників, проте наймають офісне приміщень в м. Ужгород на підставі договору оренди. Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс виключно на правах власності, то така вимога є незаконною. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо внести зміну п п. 1.1. Додатку 1 цієї тендерної документації щодо наявності в учасника офісного приміщення у місті Ужгород, та додати вимогу щодо надання копії договору оренди приміщення.
З повагою!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дуже вдячні, що звернули увагу на нашу закупівлю та вдячні за ваші зауваження, інформуємо вас, що відповідні зміни до тендерної документації, буде внесено в найближчий час!
Дата відповіді:
14.07.2023 18:34