-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Послуги з побудови , створення і впровадження системи відеоспостереження " Код ДК 021: 2015 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури ) ( 51314000-6 Послуги зі встановлення відеоапаратури )
Завершена
705 006.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 050.06 UAH
мін. крок: 1% або 7 050.06 UAH
Період уточнення:
13.07.2023 12:05 - 23.07.2023 00:00
Відповідь надана
неправомырна вимога
Номер:
a9a00758257b43c7a1f3a13bf6fe7232
Дата опублікування:
21.07.2023 09:40
Опис:
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "Учасник підтверджує спроможність якісного виконання вимог технічного завдання копією чинного сертифікату відповідності послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем
теле(відео)спостереження вимогам ДСТУ EN 62676-4:2017 Системи відеоспостереження охоронного призначення та копію акту оцінювання процесу надання послуг виданого органом з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації", яка є неправомірною!!
Просимо чітко вказати згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога?? чим вона передбачена та регламентована???
Вважаємо дану вимогу неправомірною та такою що обмежує коло потенційних учасників, та вимагаємо видалити її з ТД!!
Відповідь:
Шановний Учасник ! Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу , придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Дляпідтвердження відповідності продукції /робіт/послуг , закупіввля яких планується , вимогам щодо їх якості , покупець може вимагати від постачальників , у тому числі , сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник , з метою підтвердження встановлених вимог до товарів , робіт чи послуг , які він пропонує на ринку , може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності , який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція /робота/послуга може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи , які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами ( відомствами ) , органами державної виконавчої влади , на діяльність яких поширюється дія стандартів. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами , установами та організаціми може свідчити про їх неспроможність та ( або ) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції ( товарів , робіт , послуг) на ринку. В свою чергу дія ДСТУ EN62676-4:2017 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності , які займаються діяльністю, що є предметом закупівлі.
Також зазначаємо , що відповідність якості робітза договором обумовлено ст.857 ЦКУ, а саме ч.2 цієї статті визначено , що виконана робота має відповідати якості , визначеній у договорі підряду, або вимогам , що звичайно ставляться , на момент передавання її замовникові. У п.5.1.1. проєкту договору , що є складовою зазначено , що Виконавець зобов'язаний надати Замовнику Послуги , якість яких відповідає державним стандартам , нормам чинного законодавства , нормативно-правовим актам та нормативним документам щодо показників якості такого роду /виду Послуг та відповідає вимогам даного предмету закупівлі.
Беручи участь у закупівлі учасник погоджується з умовами проєкту договору . Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII "Про технічні регламенти та оцінку відповідності " визначена добровільна оцінка відповідності "визначена добровільна оцінка відповідності , а саме ч.2. цієї статті добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах , в будь-яких формах, включаючи випробування , декларування відповідності , сертифікацію та інспеутування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому, ми, як замовник відповідних послуг/робіт , відповідно до ч.5 статті 23 ЗУ " Про Публічні закупівлі " можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари , послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам , установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару , роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити , які маркування, протоколивипробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування , протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані оганами з оцінки відповідності , компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом , визначеним законодавством.
Враховуючи вищезазначене , Замовник цим самим , прагне до співробітництва з Учасниками , які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів , які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику , в тому , що надані учасником послуги , відповідатимуть вимогам нормативних актів , будуть виконуватися якісно та професійно , а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг , які він надає.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів , при цьому з'ясовано , що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ " Про Публічні закупівлі" , у разі якщо сертифікат відповідає предмету закупівлі.
І на останнє : Постановою Верховного Суду України від 29.01.2021 по справі № 640/1042/19 зазначено, що незгода суб'єкта господарювання з умовами тендерної документації закупівлі , в якій він має намір взяти участь , як і невідповідність тендерної пропозиції суб'єкта господарювання вказаним вимогам , не є підставою для визначення умов тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді:
21.07.2023 12:31
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
3b02b6051e98452994869742bd820186
Дата опублікування:
17.07.2023 15:50
Опис:
Вимога: Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав послуги з побудови, створення і впровадження системи відеоспостереження.Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Відредагуйте вимогу.
Відповідь:
Добрий день ! Питання буде розглянуте .
Дата відповіді:
19.07.2023 09:43