-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі, яка постраждала внаслідок ракетного обстрілу ЗЗСО І-ІІ ступенів – ліцей «Гармонія» Мирноградської міської ради, розташованого за адресою: Донецька область, Покровський район, м.Мирноград, вул.Ринкова, 2
Торги не відбулися
224 477.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 122.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 122.39 UAH
Період уточнення:
11.07.2023 16:29 - 16.07.2023 00:00
Відповідь надана
щодо Акту огляду об'єкта (обстеження)
Номер:
cdf9722f7bd44e58be481b0155846b85
Дата опублікування:
12.07.2023 15:18
Опис:
Ознайомившись зі змістом ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю послуги Оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі, яка постраждала внаслідок ракетного обстрілу ЗЗСО І-ІІ ступенів – ліцей «Гармонія» Мирноградської міської ради, розташованого за адресою: Донецька область, Покровський район, м.Мирноград, вул. Ринкова, 2 Код ДК 021:2015 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом Уповноваженої особи Відділу освіти Мирноградської міської ради 11.07.2023 № 75 (далі – Тендерна документація), вважаємо, що окремі її умови НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ТА ІНТЕРЕСИ потенційних учасників закупівлі, а також СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ.
Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «з метою забезпечення детального ознайомлення з об’ємом послуг, переліком та видами робіт, вказаних в технічному завданні рекомендовано в період уточнення провести на об’єкті Замовника огляд об’єкту (обстеження) на - Оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі, яка постраждала внаслідок ракетного обстрілу ЗЗСО І-ІІ ступенів – ліцей «Гармонія» Мирноградської міської ради, розташованого за адресою: Донецька область, Покровський район, м.Мирноград, вул.Ринкова, 2, разом із представником закладу. Надання Акту огляду об’єкту (обстеження) за підписом представника закладу, Замовника та Учасника є обов’язковим у складі тендерної пропозиції (Додаток № 6). Акт повинен містити дату та печатку представника закладу, Замовника та Учасника сторін (у разі наявності)».
Вважаємо, що дана ВИМОГА ПОРУШУЄ щонайменше ПРАВА УЧАСНИКІВ 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єктів для надання послуг за предметом закупівлі, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Відповідно до статті 12 Закону - Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій.
ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ УЧАСНИКОМ З ЗАМОВНИКОМ ДО АУКЦІОНУ, ПРЯМО ПОРУШУЄ норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме приписи ст. 12 Закону в частині – «конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій», адже замовник та учасник має право на електронне СПІЛКУВАННЯ ЛИШЕ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ, а не при особистій зустрічі, зі складанням Акту огляду (обстеження).
КРІМ ТОГО, ФАКТ ВІДСУТНОСТІ УЧАСНИКА НА ОБ'ЄКТІ ДО АУКЦІОНУ, НЕ МАЄ ЖОДНОЇ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
Проводячи «відкриті торги» замовник має керуватися приписами ст.23 Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимога Тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозицій Учасника Акту огляду об’єкту (обстеження) за підписом представника закладу, Замовника та Учасника, ГРУБО ПОРУШУЄ передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та відповідно МАЄ БУТИ ВИКЛЮЧЕНА ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Тендерна документація складена у відповідності до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до вимог статті 22 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі». Враховуючі пункт 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель в межах чинного законодавства України, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі.
Оскільки предметом закупівлі є «Оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі, яка постраждала внаслідок ракетного обстрілу ЗЗСО І-ІІ ступенів – ліцей «Гармонія» Мирноградської міської ради, розташованого за адресою: Донецька область, Покровський район, м.Мирноград, вул.Ринкова, 2», з метою забезпечення детального ознайомлення з об’ємом послуг, переліком та видами робіт, вказаних в технічному завданні, Замовник вважає за необхідне провести учасниками закупівлі огляд зазначеного об'єкту, за результатами якого складається Акт огляду.
Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до об'єкта огляду, жодні обмеження відсутні.
Наголошуємо, що зазначена вимога Тендерної документації не порушує права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту.
Стосовно додаткових витрат, повідомляємо що пунктом 2.3, розділу 2, Проєкту договору про закупівлю, що є Додатком №4 до Тендерної документації вказано, що вартість послуг враховує усі витрати на надання послуг.
Враховуючи вище наведене, не вважаємо за доцільне вносити зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
14.07.2023 09:06