-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних різні
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Завершена
451 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 514.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 514.00 UAH
Період уточнення:
11.07.2023 15:25 - 16.07.2023 00:00
Відповідь надана
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Номер:
4ac279db0f8247b98a6c6043efd2f57b
Дата опублікування:
15.07.2023 23:47
Опис:
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога подати «Оригінал авторизаційного листа від виробників запропонованого обладнання або його представника (дистриб’ютора)» включена до документів кваліфікаційних критеріїв і має за мету отримати відомості про те, звідки постачальник отримує товар та наскільки легально цей товар ввезений на митний простір України і таким чином виключити імовірність закупівлі нелегально ввезеного (контрабандного), або ще гірше - краденого товару. Якщо учасник сам не виробляє Товар, указаний в тендерній документації, то він має закуповувати товар або напряму від виробника, або у офіційного дистриб’ютора, який легально завозить товар в Україну. Але у будь-якому випадку товар, що закупляється університетом, має бути ввезений в Україну легально, що забезпечить можливість його обслуговування і ремонту як в гарантійний, так і післягарантійний термін. Ця вимога також збігається із п.3 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де сказано що принцип закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Крім того, звертаємо увагу Учасника на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №4703-р/пк-пз від 17.07.2017 р. (https://public.docs.openprocurement.org/get/9450b207c3b74a299bab34fd2ae92cc1?KeyID=52462340&Signature=ILzSGOTHIftp6k%252BA9aMxmLkyU4QHZk59H5dJoOMX8YG5VtNqv582vBOL8rhE9J4T8n0g%2Fm61aQ%252B9qg1SjYelDg%253D%253D), яким вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника Товару або його представника (дистриб’ютора) визнано правомірною.
Дата відповіді:
17.07.2023 16:44
Відповідь надана
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Номер:
bf3fe751b0b64d178e2e1308fd1d8f8a
Дата опублікування:
15.07.2023 23:46
Опис:
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога подати «Оригінал авторизаційного листа від виробників запропонованого обладнання або його представника (дистриб’ютора)» включена до документів кваліфікаційних критеріїв і має за мету отримати відомості про те, звідки постачальник отримує товар та наскільки легально цей товар ввезений на митний простір України і таким чином виключити імовірність закупівлі нелегально ввезеного (контрабандного), або ще гірше - краденого товару. Якщо учасник сам не виробляє Товар, указаний в тендерній документації, то він має закуповувати товар або напряму від виробника, або у офіційного дистриб’ютора, який легально завозить товар в Україну. Але у будь-якому випадку товар, що закупляється університетом, має бути ввезений в Україну легально, що забезпечить можливість його обслуговування і ремонту як в гарантійний, так і післягарантійний термін. Ця вимога також збігається із п.3 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де сказано що принцип закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Крім того, звертаємо увагу Учасника на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №4703-р/пк-пз від 17.07.2017 р. (https://public.docs.openprocurement.org/get/9450b207c3b74a299bab34fd2ae92cc1?KeyID=52462340&Signature=ILzSGOTHIftp6k%252BA9aMxmLkyU4QHZk59H5dJoOMX8YG5VtNqv582vBOL8rhE9J4T8n0g%2Fm61aQ%252B9qg1SjYelDg%253D%253D), яким вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника Товару або його представника (дистриб’ютора) визнано правомірною.
Дата відповіді:
17.07.2023 16:43