-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі (фрагмент літ. «Б-2-7») за адресою м.Харків, вул. Євгена Котляра, б.15 з улаштуванням системи газового пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Завершена
1 627 139.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 271.39 UAH
мін. крок: 1% або 16 271.39 UAH
Період уточнення:
11.07.2023 13:34 - 26.07.2023 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
230569ea6ab24c8594ad47f3fe8b9123
Дата опублікування:
19.07.2023 15:48
Опис:
В ТД встановлена вимога "-Копії виданого Учаснику та діючого на момент торгів сертифікату на систему управління охороною здоров’я ISO 45001:2018 або ISO 45001:2019 та документів, які підтверджують проходження щорічного технічного нагляду системи органом сертифікації.", уточніть, чи можуть учасники на підтвердження даної вимоги надати Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019, так як вони є аналогічними???
якщо ні, то просимо чітко обгрунтувати своє рішення.
дякую.
Відповідь:
Доброго дня! Да, так як вони являються аналогічними
Дата відповіді:
20.07.2023 15:26
Відповідь надана
уточнення
Номер:
a7e15b508c6040b9ac7eccaddbe76e6f
Дата опублікування:
19.07.2023 15:42
Опис:
В ТД встановлена вимога "Копію ліцензії або довідку в довільній формі про наявність ліцензії на господарську діяльність або декларації/ еДекларації про провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану в галузі, що є предметом торгів, з посиланням на офіційний сайт або реєстр, де оприлюднена така інформація", уточніть, про які саме документи йде мова в даній вимозі, так як окремим пунктом йде вимога про ліцензію ДСНС, і трішки не зрозуміло що саме має на увазі замовник в даному пункті??
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
20.07.2023 15:29
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
3c344712a4e84482af2c62c2bd86def7
Дата опублікування:
19.07.2023 15:38
Опис:
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 4 розряду (не менше одного працівника)", яка є неправомірною, так як в Ліцензійних умовах встановлені чіткі кадрові вимоги до даного предмеу закупівлі, в яких чітко зазначено:
- лектромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
А ви як замовник встановивши таку вимогу обмежуєте коло потенційних учасників та порушуєте ЗУ!
Просимо внести відповідні зміни в даний пункт документації згідно законодавства!!!
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
20.07.2023 15:29
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
8ca0ed20a84e454b9d4cb395a58504b4
Дата опублікування:
17.07.2023 16:32
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Прохання внести зміни для встановлення відповідності тендерної документації технічній специфікації задля уточнення можливості надання аналогіного договору відповідно до предмету закупівлі та правильного його розуміння.
В Додатку 3 до тендерної пропозиції вказано: « З метою захисту обладнання від руйнівних впливів пожежі та наслідків використання засобів пожежогасіння існує потреба в улаштуванні приміщення серверної виробничого підрозділу «Харківське відділення» філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» системою автоматичного газового пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, які дозволять забезпечити всі умови для оперативної і результативної локалізації загорянь з мінімальним ризиком для життя і здоров'я оточуючих, а також пошкодження обладнання.» Будівництво системи необхідно здійснити на підставі наявного у Замовника робочого проекту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (фрагмент літ. «Б-2-7») за адресою м. Харків, вул. Євгена Котляра, б. 15 з улаштуванням системи газового пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу».
Отже, прохання розширити п 10. Додатку 1 до тендерної документації : Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2020-2023р. щодо надання послуг/поставки товару……» Наступним чином:
Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2020-2023р. щодо надання послуг/поставки товару/ робіт з монтажу/улаштування/встановлення системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень.
Надане уточнення допоможе залучити до виконання робіт саме ті організації, що мають необхідний для Замовника досвід виконання аналогічних договорів та розуміють специфіку названих робіт/послуг.
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Аналогічний договір передбачає надання послуг/ виконання робіт/ поставка товару з улаштуванням системи газового пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Дата відповіді:
17.07.2023 18:06
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
2a4303efaf4f4b9c84f3f982e66920e9
Дата опублікування:
17.07.2023 13:11
Опис:
Шановний Замовнику, 12.07.23 р. ми писали на майданчик обговорення щодо дискримінаційної умови тендерної документації, а саме: про підтвердження перебування працівників у трудових відносинах з Учасником.
Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА НЕЗАКОННОЮ, так як, відповідно до норм чинного законодавства, на підприємствах можуть працювати працівники за ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИМ ДОГОВОРОМ.
Більше того, 14.07.2023 р. Замовник надав відповідь, що «внесені відповідні зміни».
Проте, Замвоник не вніс зміни до тендерної документації в частині підтвердження перебування працівників у трудових відносинах з Учасником та надання документів (копії наказів про прийняття на роботу, та/або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи). Вважаємо, що такими діями Замовник свідомо ввів в оману учасників, повідомивши, що вніс зміни до ТД, проте насправді зміни не внесені. Такі дії Замовника є грубим порущенням законодавства та моральним принципам, що є неприпустимим для дій уповноваженої особи
Шановний Замовнику, ми повтороно звертаємося до Вас з вимогою внести зміни в тендерну документацію та повторного надсилаємо Вам наші обгрунтування:
п. 1.
В Додатку 1 Тендерної документації, в п.12. Замовник встановив вимогу, щодо надання:
«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- надати копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи) (на працівників вказаних в довідці)»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Отже, Замовник вимагає подання документів, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, дана вимога є дискримінаційною, оскільки брати участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають працівників саме у штаті або які працюють за трудовими договорами, за основним місцем роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Цивільні ж відносини, засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством.
Питання, пов'язані з обліком працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків. Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК. За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов'язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг в конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу: вартості виконання робіт, надання послуг. Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку. При цьому такий виконавець не отримує статусу "працівника”, який отримує особа, що працює за трудовим договором.
ТОВ «ТОП ФАЄР» планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі працівників Пежинський В.С., Остапйовський Є.В., Демченко Р.В., з якими у ТОВ «ТОП ФАЄР» укладені цивільно-правові договори.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може в складі пропозиції надати «документи, підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці у трудових відносинах з Учасником».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як вона обмежує коло потенційних учасників, які не зобов'язані мати працевлаштованих працівників за трудовим договором до моменту укладання договору про надання послуг за даною процедурою. Більше того, дискримінаційною є вимога щодо наявності працівників, що працюють саме за трудовим договором так як в Україні існує й інший спосіб офіційного працевлаштування працівників такий як найм за цивільно-правовим договором.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, в яких працівники які працюють за трудовими договорами, за основним місцем роботи, та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, в яких які працівники працюють за цивільно-правовим договором.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР», так як у ТОВ «ТОП ФАЄР» працюють електрозварник по ручному зварюванню не нижче 4 розряду ; монтажник санітарно-технічного устаткування не нижче 4 розряду за цивільно-правовим договором, також ТОВ «ТОП ФАЄР» не має наміру залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг передбачених умовами даної закупівлі, а має намір виконати роботи самостійно.
ТОВ «ТОП ФАЄР» маючи у штаті працівників за цивільно-правовими договорами, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР». За таких умов взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, який має маючи у штаті працівників за трудовими договорами. Що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР».
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання що зможуть в складі пропозиції надати «Накази що підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками чи трудові книжки чи інші документи, що підтверджують трудові відносини», що є дискримінаційним до ТОВ «ТОП ФАЄР».
Як доказ порушення нашого права ТОВ «ТОП ФАЄР» може надати копії цивільно-правових договорів та довідку про знезалучення субпідрядників/співвиконавців.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24989 р/пк-пз від 04.11. 2021р. та інші….
Відповідь:
Доброго дня!
Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання "- копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи)", що не заперечує надання копій цивільно-правових договорів
Дата відповіді:
17.07.2023 17:56
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
89a773cc64264d1c8bda26ac1c47507b
Дата опублікування:
13.07.2023 13:29
Опис:
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Копії виданого Учаснику та діючого на момент торгів сертифікату на систему управління охороною здоров’я ISO 45001:2018 та документів, які підтверджують проходження щорічного технічного нагляду системи органом сертифікації.».
Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, який відповідає національному стандарту.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який прийнятий відповідно до пункту 1 наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів»: «прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування – На заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010.».
Отже, наведений сертифікат прийнятий відповідно до вимог чинного законодавства України.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу з можливістю надання як сертифікату ISO 45001:2018, так і сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019.
Дякуємо!!!
Відповідь:
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
14.07.2023 13:42
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
38343b7484fa4b8684fadea5dc0dcb5e
Дата опублікування:
12.07.2023 13:13
Опис:
Шановний Замовнику,
п. 1.
В Додатку 1 Тендерної документації, в п.12. Замовник встановив вимогу, щодо надання:
«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- надати копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи) (на працівників вказаних в довідці)»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Отже, Замовник вимагає подання документів, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, дана вимога є дискримінаційною, оскільки брати участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають працівників саме у штаті або які працюють за трудовими договорами, за основним місцем роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Цивільні ж відносини, засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством.
Питання, пов'язані з обліком працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків. Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК. За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов'язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг в конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу: вартості виконання робіт, надання послуг. Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку. При цьому такий виконавець не отримує статусу "працівника”, який отримує особа, що працює за трудовим договором.
ТОВ «ТОП ФАЄР» планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі працівників Пежинський В.С., Остапйовський Є.В., Демченко Р.В., з якими у ТОВ «ТОП ФАЄР» укладені цивільно-правові договори.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може в складі пропозиції надати «документи, підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці у трудових відносинах з Учасником».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як вона обмежує коло потенційних учасників, які не зобов'язані мати працевлаштованих працівників за трудовим договором до моменту укладання договору про надання послуг за даною процедурою. Більше того, дискримінаційною є вимога щодо наявності працівників, що працюють саме за трудовим договором так як в Україні існує й інший спосіб офіційного працевлаштування працівників такий як найм за цивільно-правовим договором.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, в яких працівники які працюють за трудовими договорами, за основним місцем роботи, та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, в яких які працівники працюють за цивільно-правовим договором.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР», так як у ТОВ «ТОП ФАЄР» працюють електрозварник по ручному зварюванню не нижче 4 розряду ; монтажник санітарно-технічного устаткування не нижче 4 розряду за цивільно-правовим договором, також ТОВ «ТОП ФАЄР» не має наміру залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг передбачених умовами даної закупівлі, а має намір виконати роботи самостійно.
ТОВ «ТОП ФАЄР» маючи у штаті працівників за цивільно-правовими договорами, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР». За таких умов взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, який має маючи у штаті працівників за трудовими договорами. Що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР».
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання що зможуть в складі пропозиції надати «Накази що підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками чи трудові книжки чи інші документи, що підтверджують трудові відносини», що є дискримінаційним до ТОВ «ТОП ФАЄР».
Як доказ порушення нашого права ТОВ «ТОП ФАЄР» може надати копії цивільно-правових договорів та довідку про знезалучення субпідрядників/співвиконавців.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24989 р/пк-пз від 04.11.2021р. та інші….
п. 2
В Додатку 1 Тендерної документації, в п.11 Замовник встановив вимогу надати:
«Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м та зварювальні, газополум’яні, наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого вогню»
Умова документації, щодо права проведення робіт наплавочних, що виконуються із застосуванням відкритого вогню є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вимога про наявність в учасників Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право проведення про наплавочні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого вогню відноситься до виконання робіт для отримання первинних розмірів зношених або пошкоджених деталей. Наплавлення функційних покриттів служить для отримання на поверхні виробів шару з потрібними властивостями. Основний метал забезпечує необхідну конструкційну міцність. Шар наплавленого металу надає особливих заданих властивостей: зносостійкість, жаротривкість, жароміцність, корозійну стійкість тощо. Проте, предметом даної закупівлі є улаштування системи газового пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
В ТОВ «ТОП ФАЄР» наявна вся необхідна матеріально-технічна база для виконання електромонтажних робіт зі встановлення улаштуванням системи газового пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією, а саме: технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено виконання робіт з монтажу, встановлення системи пожежної сигналізації, системи газового пожежогасіння, системи мовного оповіщення, монтування оповіщувачів, встановлення кабелю. Зазначаємо, що тендерною документацією та предметом цієї закупівлі не передбачено виконання наплавочних робіт. Згідно технічного завдання, нам як Виконавцю не потрібно вимірювати розміри зношених або пошкоджених деталей – Замовнику потрібно надати послуги з монтажу та встановлення Системи протипожежного захисту.
Такими чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які мають Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право проведення наплавочних роботи, що виконуються із застосуванням відкритого вогню.
Тому, просимо Замовника внести зміни до п. 11 Додатку 1 ТД та виключити умову щодо НАПЛАВОЧНІ роботи.
Як доказ нашого порушеного права ТОВ «ТОП ФАЄР» буде надати Декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій зазначений перелік робіт, що відповідає ліцензійним умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від від 23 листопада 2016 р. № 852.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищевказане, просимо Замовника внести зміни до умов тендерної документації. Наше звернення та прохання пов’язане з тим, щоб не затягувати процедуру проведення відкритих торгів. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Також, при прийнятті рішення щодо внесення змін – просимо врахувати практику АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня! Внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
14.07.2023 14:16