-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для великогабаритних відходів
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
11.07.2023 11:44 - 20.07.2023 00:00
Без відповіді
ТД
Номер:
6ddb70727f264dbaa44f16d1c27188a0
Дата опублікування:
18.07.2023 14:54
Опис:
Звертаємо увагу замовника на той факт, що Підстави, визначені пунктом 44 Особливостей, зазначені в тендерній документації не відповідають підставам, зазначеним в постанові 1178.
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЇ -НІ!!!!
Номер:
f3ed3ffa574b4ec696a9ac70dbd724c3
Дата опублікування:
15.07.2023 13:57
Опис:
Щодо сертифікату відповідності на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2018 (ISO 14001:2018 IDT) Замовнику аж два Учасники ставили питання та вимогу, та він пообіцяв тут в закупівлі внести зміни, але всупереч даному слову порушив та залишив в редакції нових технічних вимог відповідний сертифікат.. Зрозуміло, що взяти участь зможе в цій закупівлі тільки Учасник який має сертифікат відповідності на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2018 (ISO 14001:2018 IDT), а іншим ЗЯСЬ...МОЖЕ ЦЕ ТАК І ТРЕБА?????... ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ВІДПОВІДНУ УМОВУ З ЗАКУПІВЛІ.. вимоги ДСТУ 8476:215 не передбачають якихось додаткових документів... НАГАДУЄМО ЗАМОВНИКУ::::Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.(((((((СЛАВА УКРАЇНІ!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до ношої закупівлі, наближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
18.07.2023 14:13
Відповідь надана
Строк занадто корупційний
Номер:
8b15578079ad47c6bd4a311387fee34a
Дата опублікування:
15.07.2023 13:50
Опис:
Замовник в ТД вказує строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)- Строк поставки товару: до 01.09.2023 року з кількістю 15 одиниць предмету закупівлі... Звертаємо ЩЕ РАЗ увагу Замовника що чітко вбачається, як і в інших певних вимогах,,,,, корупційна складова закупівлі,, тому що: ВИГОВИТИ ДО ТАКОГО КОРОТКОГО ТЕРМІНУ МОЖЕ ЛИШЕ ПОСТАЧАЛЬНИК ЯКИЙ ЧІТКО ЗНАВ ЩО СТАНЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦИХ ТОРГІВ ТА ВЖЕ ДАВНО НАПЕВНО ВИГОТОВИВ (чи майже) ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ. Вимагаємо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Змінити строк поставки товару хоча б до 01 листопада 2023 року...
Відповідь:
Зміна строку поставки товарів до 01 листопада 2023 рокує є недоречною . Адже відсутність контейнерів завадить безперебійній роботі підприємства, призведе до накопичення великої кількості сміття та погіршення санітарного стану міста.
Дата відповіді:
17.07.2023 16:35
Відповідь надана
щодо умов проєкту договору
Номер:
c8d302b0a5b14ef2920713a55b54fdda
Дата опублікування:
15.07.2023 13:41
Опис:
Замовник у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації -Договір поставки товару (7. Відповідальність сторін) передбачає, що : "7.1…….- у випадку невиконання Постачальником зобов’язання щодо поставки (відпуску) Товару протягом двох годин з часу отримання Заявки від Замовника (відсутність поставки) Замовник має право на розірвання Договору в односторонньому порядку із стягненням з Постачальника штрафу в розмірі десяти відсотків загальної суми Договору" - ВИМАГАЄМО прибрати цю умову, як дискримінаційну, тому що вважаємо, що виконати зобов’язання щодо поставки (відпуску) Товару протягом двох годин з часу отримання Заявки від Замовника може лише той Постачальник у якого вже по факту є виготовлений цей товар, .... як послідовно, яий є в прямому зговорі з Замовником та який чітко знав, що Замовник саме його вибере Переможцем.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до ношої закупівлі, наближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
18.07.2023 14:13
Відповідь надана
На предмет аналогічного договору
Номер:
e739774593af4b8fb90b3856c7e09f40
Дата опублікування:
15.07.2023 13:35
Опис:
В Ч.2 п. 1.1.1 Замовник вказує що під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого є аналогічним предмету даної закупівлі - Код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, заключений та оприлюднений на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro, але це повне порушення законодавства про державні закупівлі. Замовник відповідною вимогою ставить в дискримінаційні умови всіх Учасників у яких немає аналогічних договорів заключених та оприлюднених на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro.. Як потенційний Учасник ВИМАГАЄМО прибрати відповідну умову, та надати право участі всім учасникам на умовах відповідно до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації всіх учасників!!!!
Відповідь:
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Встановлюючи в тендерній документації один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, замовник встановлює для учасника спосіб документального підтвердження відповідності.
Такий кваліфікаційний критерій, як досвід виконання аналогічного договору є найбільш інформативним , допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом, допомагає замовнику пересвідчитися, що учасник може вчасно доставити необхідні товари.
Дата відповіді:
17.07.2023 16:19
Відповідь надана
документи
Номер:
9f5a4fd2ca494d04af41b799003caeb0
Дата опублікування:
12.07.2023 13:54
Опис:
Вимоги Замовника до надання: "діючим сертифікатом відповідності, зареєстрованим у встановленому порядку ТУ виробника, сертифікатом на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), та висновком санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування. На підтвердження відповідності Товару екологічним нормам, у складі тендерної документації надати діючий сертифікат відповідності на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2018 (ISO 14001:2018 IDT). Cертифікати якості на сталь, з якої виготовлено контейнери, із вказанням хімічого складу, механічних та технологічних властивостей;= ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ... ТОМУ ЩО ЦЕ ДОКУМЕНТИ ДОБРОВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ... ТОМУ ПРИБЕРІТЬ ЦІ ВИМОГИ,, ІНАКШЕ УЧАСНИК БУДЕ СКАРЖИТИСЯ ДО АМКУ та інших органів...
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до ношої закупівлі, наближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
14.07.2023 14:53
Відповідь надана
надати фото
Номер:
2b8e6aa7f19b44d5891b8e936c0ef0d8
Дата опублікування:
12.07.2023 13:51
Опис:
Шановний Замовнику, як Учасник може надати фотографії запропонованого Учасником Товару, якщо він навіть ще й не визнаний переможцем та ще й не почав його виготовляти... а вимог щодо Учасника щоб він мав на складі вже такий товар бути не може тому що це дискримінація.. приберіть цю вимогу.. будь ласка
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до ношої закупівлі, наближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
14.07.2023 14:53
Відповідь надана
параметри контейнерів
Номер:
e28867a3983448d39299eed53ab8e4be
Дата опублікування:
12.07.2023 13:42
Опис:
В ТД в Додатку № 4- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ є вимоги що - Контейнери для великогабаритних відходів повинні відповідати стандарту згідно ДСТУ 8476:2015 - але організаційні вимоги до учасників закупівлі, що
Учасник надає у складі тендерної пропозиції креслення Товару, які містять конкретні геометричні розміри самого Товару (контейнеру) і його складових.. С чого б це? Звідки Учасник знає, що вам потрібно і на яку машину.. В ДСТУ 8476:2015 чітко вказано: 5.1.1 Контейнери розробляють і виготовляють відповідно до конструкторської документації (КД), та розробленої на відповідний вид контейнерів.5.3.3 До основних розмірів контейнерів належать: ширина, довжина, висота.. Отже Замовник і повинен дати конструкторську документацію (КД) розроблену на відповідний вид контейнерів, або чіткі параметрии ширина, довжина, висота.. або чи хоча б чіткий вид транспотру. Питання до Замовника чого ви це не вказуєте в тд?
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до ношої закупівлі, наближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
14.07.2023 14:53
Відповідь надана
щодо редакції ТД
Номер:
dd37f15a89b741f29b5d8008eaaf95c4
Дата опублікування:
12.07.2023 13:17
Опис:
Шановний Замовник. привидіть свою тендерну документацію у відповідність до ПОСТАНОВИ КМУ
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з останніми змінами, а то попадете на маніторинг до ДАС .
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до ношої закупівлі, наближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
14.07.2023 14:53