• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Емаль алкідна в асортименті; Фарба в асортименті; Пігментний концентрат водно-дисперсійний в асортименті

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ФАРБИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Торги не відбулися

263 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 630.00 UAH
Період уточнення: 10.07.2023 22:39 - 16.07.2023 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: f21442a293f642dbafabe55938d8fb99
Дата опублікування: 14.07.2023 18:38
Опис: Пунктом 7.1. зазначено, що підтвердженням форс мажорних обставин є документи видані ТПП України ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Просимо викласти пункт в редакції 7.1. Сторони дійшли згоди, що у випадку виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) – надзвичайних та невідворотних обставин, що об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами цього Договору, Сторони звільняються від виконання своїх зобов'язань на час дії відповідних обставин. У випадку, коли дія зазначених обставин триває більш ніж 30 днів, кожна зі сторін має право на розірвання договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить про це іншу Сторону не пізніше, ніж за 20 днів до розірвання. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом одного дня з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України, або торгово-промисловою палатою, створеною на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці або іншим уповноваженим органом. Оприлюднення вказаного в цьому пункті сертифікату на офіційному веб-сайті Торгово-промислової палати України вважатиметься достатнім доказом виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю умови щодо форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), в зазначеній у Вашому зверненні частині в цілому є ідентичними. Отже, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій в зазначеній частині. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.07.2023 22:08
Відповідь надана

проєкт

Номер: 99bf4fa860eb4d0f98e137f2dd4b3d97
Дата опублікування: 14.07.2023 18:37
Опис: Пунктом 5.3.2. визначено Забезпечити відповідність якості Товару діючим в Україні ДСТУ, ТУ та підтверджувати відповідними документами якість та відповідність Товару; ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначає якісні показники, і містить виключно методологію проведення досліджень з якості. Уся фарба в Україні виготовляється за ТУ виробників. У паспортах якості або сертифікатах зазначаються кількісні фізико- хімічні властивості товару. Враховуючи вище викладене, прошу виключити ДСТУ з переліку зазначеному у п 5.3.2. 5.3.2. Забезпечити відповідність якості Товару діючим в Україні ТУ та підтверджувати відповідними документами якість та відповідність Товару;
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. В той же час згідно положень пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю вимоги щодо підтвердження якісних показників предмета закупівлі, а так само перелік, зміст та обсяг документів, які надаються постачальником при поставці товару цілком і повністю узгоджуються з положеннями діючого законодавства, а також жодним чином не суперечать зазначеним положенням. Умови договору передбачають не вичерпний перелік таких документів, що в свою чергу дає можливість постачальникам надати аналогічний за змістом документ. Отже, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій в зазначеній частині. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.07.2023 22:07
Відповідь надана

проєкт

Номер: b85e437ade02443cb33bde71e8b8a186
Дата опублікування: 14.07.2023 18:36
Опис: Пунктом 1.5. встановлено, що Без будь-яких наслідків та відповідальності для Покупця, Покупець в односторонньому порядку може зменшити обсяг закупівлі Товару у зв’язку з фінансовими, виробничими можливостями, потребами Покупця та залежно від фактичного обсягу видатків Покупця та без будь-яких причин і підстав шляхом направлення відповідного повідомлення Постачальнику на адресу зазначену в цьому Договорі. Замовник має право зменшити обсяг закупівлі товару у будь який час протягом строку дії договору. Проте зважаючи на те, що Постачальник планує логістичні маршрути та завчасно готує наявність необхідної кількості товару на складі, а також з метою недопущення нецільових витрат Постачальника прошу додати до пункту 1.5. обов’язок Замовника повідомляти Постачальника про зміни обсягів закупівлі та поставки товару за 14 календарних днів.
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Замовник планує отримати весь обсяг товару, зазначений у закупівлі, у найкоротші терміни після укладення договору за результатами проведеної процедури закупівлі. Враховуючи наявну потребу у придбанні товару, а також стислі терміни поставки товару, у замовника відсутні будь-які підстави для внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.07.2023 22:06
Відповідь надана

проєкт

Номер: 56d03a92207c42908eb7e32f8b7276a0
Дата опублікування: 14.07.2023 18:36
Опис: Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, замовник підтверджує наявність фінансування на оплату товару за оголошеною закупівлею.
Дата відповіді: 17.07.2023 22:06