-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) житлової забудови Деснянського району м. Києва
Завершена
12 257 670.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 288.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 288.35 UAH
Період уточнення:
07.07.2023 13:48 - 06.08.2023 00:00
Відповідь надана
ЖАХ!!!!
Номер:
12062aa43b104307b5bd4ff5c6fdb77d
Дата опублікування:
11.07.2023 15:56
Опис:
Може зразу прямий договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо , що Закон України «Про публічні закупівлі» Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:37
Відповідь надана
ПОВНА ДИКРІМНАЦІЯ!!!!!!!
Номер:
8300d86d4ccb40b5a8eda513084c557b
Дата опублікування:
10.07.2023 20:03
Опис:
ОЦЕ ЄВРОПА!!!!!!!ВЗГАЛІ ВЖЕ НІЧОГО НЕ БОЇТЕСЬ!!!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо , що Закон України «Про публічні закупівлі» Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:37
Відповідь надана
Сертифікат інженера з ОП
Номер:
2587251b93d24a1994bf66dee5a510d6
Дата опублікування:
10.07.2023 16:05
Опис:
Прошу уточнити який кваліфікаційний сертифікат потрібно надати на інженера з охорони праці? Про що?
Чим це регламентовано?
Чи є він обов'язковий?
В якому загальному державному реєстрі публікується інформація про наявні сертифікати інженерів з охорони праці?
Наприклад потребу в атестації інженер-проектувальник регламентовано ст. 17 Закону УКРАЇНИ Про архітектурну діяльність та переліком видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію (постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554). І інформація про фахівців, що мають дані сертифікати міститься в реєстрі будівельної діяльності. Вся діяльність інженера з охорони праці, вимоги до нього, його навчання та необхідні дозволи регламентовані Законом україни про охорону праці, і більше ніяких обовязкових атестацій законом не передбачено.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо , що головною метою діяльності системи сертифікації персоналу будівельної галузі є реалізація заходів щодо підвищення кваліфікації кадрів для містобудування. Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі надає, окрім іншого, послуги із сертифікації інженерів з охорони праці (будівництво) у відповідності з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі». Реєстрація сертифікованого персоналу здійснюється ОСП БГ з метою створення та ведення реєстрів сертифікованих фахівців будівельної галузі (далі - Реєстри). Фахівці, які пройшли сертифікацію, заносяться до відповідних Реєстрів, які розміщуються на офіційному WEB-сайті ОСП БГ - https://ospbg.org.ua. Фахівці, сертифікати яких анульовані, виключаються з відповідних Реєстрів. Інформація про виключення з відповідних Реєстрів також розміщується на офіційному WEB-сайті ОСП БГ - https://ospbg.org.ua.
Наказ Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 08 вересня 2017 р. за № 1111/30979 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до цих Мінімальних вимог (далі - Перелік видів будівельних робіт). Перелік видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках: Підземні роботи, крім робіт, пов’язаних з видобуванням рудних і нерудних корисних копалин підземним способом, а також з будівництвом та експлуатацією підземних гірничих виробок, створених під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом. Земляні роботи, у тому числі улаштування штучних земляних споруд. Спорудження зовнішніх інженерних мереж. Улаштування штучних основ і фундаментів. Кам’яні роботи. Монтажні роботи. Бетонні роботи. Арматурні роботи. Ізоляційні роботи. Покрівельні роботи. Оздоблювальні роботи, в тому числі улаштування теплоізолювальних фасадних систем. Електромонтажні роботи. Монтаж і випробування внутрішнього інженерного обладнання та мереж. Підводні роботи. Нове будівництво. Реконструкція. Технічне переоснащення. Капітальний ремонт. Реставрація. Демонтаж. Знесення. Поточний ремонт під час експлуатації. Експлуатація та утримання споруд, якщо вони пов’язані з будь-яким з вищезазначених видів робіт. Учасник закупівлі самостійно визначає кількість відповідальних осіб за дотриманням Мінімальних вимоги, які встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:36
Відповідь надана
Потребує розяснення
Номер:
96ef117058ef4c1cb83b7c0d5dfc8fed
Дата опублікування:
10.07.2023 11:22
Опис:
Додаток 1 ТД передбачено надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначиними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень тощо та протоколи навчання з отримання відповідного розряду). Питання в чому згідно якого ДБН, порядку чи інструкції вони навчаються, згідно яких вимог отримують знання, згідно яких вимог та правил робиться оцінка їх знань? Відповідно до КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 - асфальтобетонник, це професія, яка має кваліфікаційні вимоги: Базова або неповна базова загальна середня освіта. Одержання професії безпосередньо на виробництві.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо , щодо вимоги Замовника надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень (свідоцтв) тощо та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії відповідно до закупівлі) повідомляємо:
Працівник робітничої професії(асфальтобетонник) виконує прості роботи під час улаштовування та ремонту дорожнього покриття з асфальтобетону та матеріалів, що обробляються чорними в’яжучими, при цьому він повинен знати основні види асфальтобетонного покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в’яжучими; види мастик, емульсій, асфальтових сумішей та інертних заповнювачів, що використовуються під час улаштування чорного покриття; прийоми розбирання, обрубки й зарівнювання за допомогою механізованих інструментів асфальтобетонного покриття, а також покриття з матеріалів, що обробляються чорними в’яжучими. Кваліфікаційні вимоги до 2-3 розряду Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або одержання професії безпосередньо на виробництві, підвищення кваліфікації, для 3 розряду стаж роботи асфальтобетонником 2 розряду не менше 1 року. Для перевірки знання, уміння та для встановлення кваліфікаційного розряду навчально-виробничі центри або за наявності відповідних законодавчих можливостей і сама підрядна організація, проводять навчання та за результатами видають відповідні протоколи та посвідчення.
Враховуючи вищесказане не зрозуміло, чому учасник закупівлі задає дане питання, адже виконувати капітальний ремонт асфальтобетонного покриття не може, наприклад, сантехник чи маляр і зрозуміло, що працівники робітничих професій проходить навчання і отримує відповідні посвідчення, протоколи, тощо…
Також інформуємо Вас, що дана закупівля є аналогічною закупівлею (UA-2023-02-28-006357-a ), яка пройшла мониторинг (перевірку) Держаудитслужби та надаємо Вам підтвердження того, що тендерна документація відповідає вимогам Закону, з урахуванням особливостей, і в тендерній документації при перевірці порушень не встановлено. Дана інформація є в публічному просторі .
Дата відповіді:
13.07.2023 10:23
Відповідь надана
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" - переможець???
Номер:
996f0ea7c5894a849384ece11720dcb9
Дата опублікування:
08.07.2023 11:15
Опис:
А чи вже на стадії оголошення закупівлі ви встановили, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" є єдиним усасником та переможцем даної закупівлі? Дякуючі ПРОЗОРРО встановлено що лише вони відповідають вимогам ТД, та мають договори з вами.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо , що Закон України «Про публічні закупівлі» Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:22
Відповідь надана
дискримінація!!!!
Номер:
0007cce737c54fc4afd0968ba078c7e7
Дата опублікування:
08.07.2023 11:08
Опис:
Чому ви порушуєте частину четверту статті 5 Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників)? Згідно ТД додатку 1 встановлено вимоги до наявності спеціальних дозволів. З якого законодавчого акту вам як замовнику закупівлі є право вимагати у учасника закупівлі по капітальному ремонту найнижчої категорії догоги населеного пункту (місцеві двори та проїзди) при найпростіших роботах, при відсутності жодної небезпечної роботи(згідно ж ваших дефектних актів), що потребують спеціальних дозволів чи ліцензій вимагати велику кількість вимог з наявності дозволу/декларації на право робіт з підвищеної небезпеки.
Перше, законом про закупівлі заборонено вимагати дозвола чи ліцензії якщо законом не передбачено такої вимоги.
Друге вантажо-розвантажувальні роботи це ненебезпечна робота при вигрузці бортів піднімальним пристроєм маніпулятора.
Третє що такі дакларації на виконання робіт з підвищеної небезпеки на об'єкті даються лише після підписання договору на виконання робіт з вказанням договору для органів держпраці (постанова 1107)
Четверте причом тут демонтаж споруд і будівель, тут звичайна технічна навіть не технологічна операція з роботи ексковатора опускання робочого органу завантаження та погрузка в автосамосвал, чи там можливо багатоповерхівка?
Дискримінація Учасника!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл/ декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки
1) частину третю статті 21 викласти в такій редакції:
"Роботодавець повинен одержати дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Такі дозволи видає на безоплатній основі спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці. Строк надання послуги : 5 робочих днів.
Також інформуємо Вас, щодо вантажно-розвантажувальних робіт
Вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів);
Для безпечного виконання вантажно-розвантажувальних робіт слід дотримуватися відповідних вимог правил, які затверджені українським законодавством в сфері безпеки та охорони праці.
Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19 січня 2015 року № 21, поширюються на всіх суб’єктів господарювання (роботодавців та працівників) незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, які в процесі своєї діяльності виконують:
•вантажно-розвантажувальні роботи;
• навантаження (розвантаження);
• вивантаження.
1. Організація безпечного виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Для організації безпечного виконання вантажно-розвантажувальних робіт на підприємстві, роботодавцеві потрібно дотримуватися наступних вимог:
• створити службу охорони праці (відповідно до вимог законодавства);
• організувати опрацювання і затвердити нормативні акти про охорону праці, що діють на підприємстві;
• розробити та затвердити інструкції з охорони праці; забезпечити проведення попереднього та періодичних медичних оглядів; розробити і затвердити перелік робіт з підвищеною небезпекою;
• організовувати проведення атестації робочих місць за умовами праці;
• одержати дозвіл/декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки
У відповідь, щодо вашого четвертого пункту , інформуємо.
Споруди - це будівельні системи, пов'язані з землею, які створені з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт.
Тому вимога, щодо надання Скан-копію дозволу/декларації Учасника на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом на наступні види робіт: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, цілком правомірна і відповідає умовам даної закупівлі.
Також інформуємо Вас, що дозвільні документи, які ми просимо надати, видаються не на підставі заключеного договору підряду, щодо даної закупівлі , а на підставі Вашого звернення до спеціально уповноважених центральних органів виконавчої влади з нагляду за охороною праці та на підставі наявних у вашої підрядної організації відповідних законодавчих документів.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:21
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ!!!!
Номер:
148beffb94934943ad4af904a4eb3cbc
Дата опублікування:
08.07.2023 10:51
Опис:
Чому ви порушуєте частину четверту статті 5 Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників)? Згідно ТД додатку 1 встановлено вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідне знання та досвід.
Є вимога щодо сертифікованого інженера з охорони праці. З спеціальними сепернеординарними дозволами, що є тільки в особи що є тільки в якогось одного учасника. Це що реконструкція Олімпійського що там СС3 категорія. Чиста дискримінація.
СВІЖЕ РІШЕННЯ КОМІСІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 6286-р/пк-пз від 10.05.2023 саме щодо кваліфікованого інженера з охорони праці, один в один дискримінація, порушення закону!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Не зрозуміле слово «сепернеординарними». Однак, якщо загальний зміст питання зрозуміли вірно, повідомляємо що Наказ Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 08 вересня 2017 р. за № 1111/30979 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до цих Мінімальних вимог (далі - Перелік видів будівельних робіт). Перелік видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках: Підземні роботи, крім робіт, пов’язаних з видобуванням рудних і нерудних корисних копалин підземним способом, а також з будівництвом та експлуатацією підземних гірничих виробок, створених під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом. Земляні роботи, у тому числі улаштування штучних земляних споруд. Спорудження зовнішніх інженерних мереж. Улаштування штучних основ і фундаментів. Кам’яні роботи. Монтажні роботи. Бетонні роботи. Арматурні роботи. Ізоляційні роботи. Покрівельні роботи. Оздоблювальні роботи, в тому числі улаштування теплоізолювальних фасадних систем. Електромонтажні роботи. Монтаж і випробування внутрішнього інженерного обладнання та мереж. Підводні роботи. Нове будівництво. Реконструкція. Технічне переоснащення. Капітальний ремонт. Реставрація. Демонтаж. Знесення. Поточний ремонт під час експлуатації. Експлуатація та утримання споруд, якщо вони пов’язані з будь-яким з вищезазначених видів робіт. Учасник закупівлі самостійно визначає кількість відповідальних осіб за дотриманням Мінімальних вимоги, які встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт.
Рішення комісії антимонопольного комітету України, яке Ви наводите, як приклад (№6286-р/пк), було надане на об’єкт поточного ремонту, тому дане рішення аж ніяк не може слугувати прикладом до об’єктів капітального ремонту. Державний комітет України з будівництва та архітектури надав роз’яснення з приводу капітального ремонту та поточного.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:20
Відповідь надана
дискримінація учаснмка, не законні дії замовника
Номер:
4d76f155da0144c4920ca7faf5f6b14c
Дата опублікування:
08.07.2023 10:40
Опис:
Чому ви порушуєте частину четверту статті 5 Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників)? Згідно ТД додатку 1 встановлено вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідне знання та досвід.
З якого законодавчого акту вам як замовнику закупівлі є право вимагати у учасника закупівлі по капітальному ремонту найнижчої категорії догоги населеного пункту (місцеві двори та проїзди) при найпростіших роботах, при відсутності жодної небезпечної роботи(згідно ж ваших дефектних актів), що потребують спеціальних дозволів чи ліцензій вимагати велику кількість вимог з кваліфікації працівників наявність усіляких навчань та перевірки їх знань. Коли і які зміни встановлені в Законі про охорону праці, що вам надано таку функцію. І з нов дискримінація, бо таке навчання вже є в одного якогось учасника, знов порушення занону про закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Не зрозуміле слово «догоги». Однак, якщо загальний зміст питання зрозуміли вірно, повідомляємо , що Наказ Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 08 вересня 2017 р. за № 1111/30979 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до цих Мінімальних вимог (далі - Перелік видів будівельних робіт). Перелік видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках: Підземні роботи, крім робіт, пов’язаних з видобуванням рудних і нерудних корисних копалин підземним способом, а також з будівництвом та експлуатацією підземних гірничих виробок, створених під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом. Земляні роботи, у тому числі улаштування штучних земляних споруд. Спорудження зовнішніх інженерних мереж. Улаштування штучних основ і фундаментів. Кам’яні роботи. Монтажні роботи. Бетонні роботи. Арматурні роботи. Ізоляційні роботи. Покрівельні роботи. Оздоблювальні роботи, в тому числі улаштування теплоізолювальних фасадних систем. Електромонтажні роботи. Монтаж і випробування внутрішнього інженерного обладнання та мереж. Підводні роботи. Нове будівництво. Реконструкція. Технічне переоснащення. Капітальний ремонт. Реставрація. Демонтаж. Знесення. Поточний ремонт під час експлуатації. Експлуатація та утримання споруд, якщо вони пов’язані з будь-яким з вищезазначених видів робіт. Учасник закупівлі самостійно визначає кількість відповідальних осіб за дотриманням Мінімальних вимоги, які встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:19
Відповідь надана
дискримінація учасника, незаконні вимоги замовника
Номер:
22207ab05a0f4a9394e372d55e2fd0bd
Дата опублікування:
08.07.2023 10:27
Опис:
Чому ви порушуєте частину четверту статті 5 Закону (замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників)? Згідно ТД додатку 1 встановлено вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідне знання та досвід. І основне це наявність трьох асфальтобетоннків, а чому вони мають вимагатися замовником, чому трьох, давайте двох чи краще десятьох, якими це законами встановлено, як ця кількість звязана з обсягом робіт, а головне Законом про закупівлі??? Чиста дискримінація спрямована на учасника в якого є в штаті три не більше чоловіка з такою професією.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання. Повідомляємо, що стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Працівник робітничої професії(асфальтобетонник) виконує прості роботи під час улаштовування та ремонту дорожнього покриття з асфальтобетону та матеріалів, що обробляються чорними в’яжучими, при цьому він повинен знати основні види асфальтобетонного покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в’яжучими; види мастик, емульсій, асфальтових сумішей та інертних заповнювачів, що використовуються під час улаштування чорного покриття; прийоми розбирання, обрубки й зарівнювання за допомогою механізованих інструментів асфальтобетонного покриття, а також покриття з матеріалів, що обробляються чорними в’яжучими.
Дата відповіді:
13.07.2023 10:18