• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в місті Полтава.

Торги відмінено

7 244 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 449.22 UAH
Період уточнення: 06.07.2023 08:07 - 04.08.2023 00:00
Відповідь надана

АКТ ОГЛЯДУ?

Номер: f2b787d043624be8a9bbada4e69815c1
Дата опублікування: 07.07.2023 11:03
Опис: Доброго дня, Замовнику, в примітці ** до Розділу III вказано наступне: Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану Учасники в період подання пропозицій, повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовника. Зазначаємо, що відповідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 1.1 Цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів Інженерно-транспортної Інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва”, затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Стандарт регламентує обстеження об'єктів на відповідність вимогам щодо забезпечення механічного опору та стійкості відповідно до Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд. ДБН В.1.2-6 та ДБН В.1.2-14 У випадках, визначених технічним завданням на обстеження, можуть братись до уваги також інші вимоги до експлуатаційної придатності об’єкта, встановлені в: щодо пожежної безпеки, забезпечення безпечного та економічного використання (безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища, безпеки експлуатації, захисту від шуму та вібрації, економії енергії). Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення, консервації та ліквідації. Яким чином акт огляду обʼєкту, який визнаний дискримінаційною вимогою Антимонопольним комітетом України, має відношення до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016? Акт обстеження підписаний Замовником та учасником є документом який порушує основоположні принципи здійснення закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та розкриває для Замовника назву учасника, який планує брати участь в закупівлі. Замовник у такому випадку може підписувати акти огляду лише учасникам, які йому «подобаються». Просимо забрати вимогу про надання в складі тендерної пропозиції акту огляду.
Відповідь: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 10.07.2023 14:34