-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект обладнання для оснащення класу безпеки. ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі
Закупівля проводиться згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня №1178.
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
05.07.2023 17:06 - 10.07.2023 00:00
Відповідь надана
Про прямі Договори?
Номер:
1e94319209ac486594e72c3030ff2f65
Дата опублікування:
07.07.2023 11:51
Опис:
Чи розглядали ви можливість закупити це чеез прямі Договори?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник. Постанова від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме пункт 10 передбачає наступне : Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 6 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлює - замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями. Отже замовник не може здійснювати закупівлю без використання електронної системи закупівель для зазначеного тендеру.
Дата відповіді:
07.07.2023 16:04
Відповідь надана
Щодо коду ДК?
Номер:
cafe892ec9d5410baaf70881a0b9558e
Дата опублікування:
05.07.2023 23:22
Опис:
Шановний Замовник, а як ви вибрали подібний код ДК? Ви наражаєте на небезпеку потенційних учасників, бо якщо ця закупівля попаде під моніторінг, тому що код закупівлі обраний з порушенням, то вона "підвисне", і у найкращому випадку - ви її відмініте за рішенням ДАСУ, а у найгіршому - буде договір взаємної реституції. Дуже просимо вказати, на яких підставах код 3916 має відношення до вказанної вами номенклатури? (https://cpvtool.kse.ua/ - помічник обрання кодів). Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Предмет закупівлі визначений як 39160000-1 Шкільні меблі.
Шановний учаснику, якщо ви звернете увагу на структуру коду 39160000-1 то побачите що він містить наступні коди –
39162100-6 Навчальне обладнання
39162110-9 Навчальне приладдя
39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Отже товар, що закуповується підпадає під поняття Навчальне обладнання, а предмет закупівлі визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Дата відповіді:
07.07.2023 16:02
Відповідь надана
Щодо сертифікату відповідності
Номер:
9e90dc35eecd43828e0ac63e5ec57153
Дата опублікування:
05.07.2023 20:00
Опис:
Сертифікат відповідності на засоби навчання та обладнання для кабінету класу безпеки, на наочні демонстраційні матеріали з питань безпеки та домедичної допомоги
А сертифікат повинен відповідати чомусь? Може ГОСТу якомусь, чи ще якомусь нормативно-правовому акту?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник, тендерною документацією вимагається надання учасниками «Сертифікат відповідності на засоби навчання та обладнання для кабінету класу безпеки, на наочні демонстраційні матеріали з питань безпеки та домедичної допомоги».
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам тощо. Сертифікат має бути виданий уповноваженою на це установою.
Отже сертифікат має видаватись на товар, що ви пропонуєте до постачання та підтверджувати, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту передбаченого законодавством чи іншого нормативного документу, який передбачений чинним законодавством.
Дата відповіді:
07.07.2023 15:59
Відповідь надана
Щодо потреби
Номер:
cf6598ddf6684d72b525d06a6bcd8ab3
Дата опублікування:
05.07.2023 19:58
Опис:
Не можемо зрозуміти що це означає : безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою);
Як взнати чи є потреба, чи ні ....
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник, щодо зазначення в тендерній документації формулювання «безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою)» мається на увазі «безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років», а фраза «(за потребою)» зазначена випадково у зв’язку з механічною опискою.
Дата відповіді:
07.07.2023 15:57