-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання об’єктів (код згідно з ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання)
Завершена
39 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200 000.00 UAH
Період уточнення:
05.07.2023 17:00 - 15.08.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
7e8d17164d1e4142b2355d7981f1327e
Дата опублікування:
07.08.2023 16:01
Опис:
Шановний замомовник!
Наразі велика кількість замовників проводе комплексні закупівлі з технічного обслуговування та прибирання, за різними кодами ДК. Такі договори є підтвердженням надання аналогічних послуг , послугам вашої закупівлі але з іншим предметом (назвою) закупівлі то кодом ДК.
Тому просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти вимогу в наступній редакції:
Довідки у довільній формі, про підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів за 2019-2023 роки у яких надавались послуги з прибирання: предмету договору, номеру та дати укладання, назви та адреси контрагента, перелік областей (адміністративних одиниць), де надавались послуги, ПІБ та номерів телефонів контактних осіб контрагента. При цьому, площа прибирання за цим(-и) виконаним(ми) протягом одного періоду (одночасно) договором(-ами) повинна становити не менше 30 000 м² та такий(-і) договір(-и) має(-ють) налічувати об’єкти прибирання, з територіальним розгалуженням по областям (регіонам) України.
Це дозволить розширити коло учасників і надасть нам можливість участі.
Відповідь:
Під договором з аналогічним предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було надано послуги, які є тотожними до послуг (предмету закупівлі), що зазначені в тендерній документації та, відповідно, передбачені в проекті договору до тендерної документації. Відповідно, з Вашого питання не вбачаються ґрунтовні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
08.08.2023 17:44
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
300c2c85db0f45489b4b774b1b5764e6
Дата опублікування:
03.08.2023 10:18
Опис:
Шановний замомовник! Договір з предметом "Комплекс клінінгових та експлуатаційних послуг з сервісного технічного обслуговування інженерних систем", за яким надавались послуги прибирання в тому числі серед інших послуг, буде вважатись аналогічним чи ні?
Відповідь:
Під договором з аналогічним предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було надано послуги, які є тотожними до послуг (предмету закупівлі), що зазначені в тендерній документації та, відповідно, передбачені в проекті договору до тендерної документації.
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
04.08.2023 15:55
Відповідь надана
Закупівля
Номер:
6bcf984550e640bcb6a41e49031c1acd
Дата опублікування:
31.07.2023 13:06
Опис:
Шановний Замовнику! У зв’язку зі змінами в керівництві Вашого банку, виникає питання: Чи не вплине нещодавня зміна керівництва банку на результати проведення тендерної закупівлі?
Відповідь:
Дякуємо за Вашу зацікавленість до закупівель АБ «УКРГАЗБАНК».
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:31
Відповідь надана
кольорові скан копії документів
Номер:
bbd6819c0257499e9dbeefbdfd574645
Дата опублікування:
31.07.2023 13:04
Опис:
Згідно розділу 3 п. 3. Тендерної документації вказано вимогу надання:
«Електронний файл кольорової скан-копії документу завантажується безпосередньо Учасником в електронну систему закупівель окремим іменованим PDF-файлом, з роздільною здатністю скан-копії не нижче 300 ppi.
Якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами Документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, роздільну здатність нижче 300 ppi, не кольорову cкан-копію, фотозображення має частково відсканований документ та інше, Замовник може прийняти рішення про відхилення такої Пропозиції.»
Зазначена Вимога щодо обов’язкового кольорового сканування документів тендерної пропозиції, проте наявність чи відсутність кольорового сканеру не підтверджує чи спростовує можливість надання учасником якісно та в повному обсязі послуг згідно з технічним завданням замовника, а лише обмежує коло учасників, у яких відсутній сканер з можливістю сканування кольорового зображення. Підкажіть чи це принципово надати саме Електронний файл кольорової скан-копії документу?
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації відсутня вимога Замовника щодо «наявності чи відсутності кольорового сканеру у Учасника».
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:30
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
e0fb107c19574413a12a14920d340f35
Дата опублікування:
31.07.2023 12:58
Опис:
Доброго дня! Чи потрібно завантажувати разом з пропозицією Учасника висновки СЕС чи /та/або сертифікати на миючі, дезінфікуючі та витратні матеріали?
Відповідь:
В тендерній документації відсутня вимога від Замовника щодо «завантаження разом з пропозицією Учасника висновків СЕС чи/та/або сертифікатів на миючі, дезінфікуючі та витратні матеріали». Разом з тим, якщо Учасник вважає за необхідне для більш ґрунтовного висвітлення якогось питання надати додаткові документи/інформацію – це не буде порушенням вимог тендерній документації.
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:25
Відповідь надана
Завантаження документів
Номер:
80a2611d139e42fb9a528c7eb4437993
Дата опублікування:
31.07.2023 12:56
Опис:
Згідно розділу 3 п. 2. Тендерної документації вказано вимогу надання: Переможець у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з дати оприлюднення на майданчику повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника: вул. Старонаводницька, 19,21,23, м. Київ, 01015, Україна (особисто або поштою) пакет нижченаведених документів у паперовому вигляді та скановані копії документів на електронному носії (USB флеш накопичувачі).»
Поясніть будь-ласка, чи необхідно Переможцю торгів завантажувати документи Переможця в електронну систему закупівель, чи достатньо лише надати документи Замовнику на адресу, яка вказана у Тендерній документації?
Відповідь:
В зазначеному у Вашому запитанні випадку «завантажувати документи Переможця в електронну систему закупівель» НЕ потрібно.
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:22
Відповідь надана
Надання листів - відгуків
Номер:
618fa45f96e44ddabc36346afac903a1
Дата опублікування:
31.07.2023 12:51
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації, у нас виникло таке питання:
4. Згідно п.1.6 розділу 3 Тендерної документації вказано вимогу надання:
«1.6. Копії договорів, що підтверджують виконання Учасником договорів з аналогічним предметом закупівлі, вказаних Учасником у Довідці, надання якої передбачено пп. 1.5. п. 1 ч. 1 Розділу 3 цієї Документації. Для підтвердження надання Учасником послуг у повному обсязі, належної якості та у визначений договорами строк, також необхідно надати листи-відгуки від контрагентів за цими договорами.
Чи можливо надання листів – відгуків від контрагентів за договорами без оформлення їх на фірмовому бланку?
Відповідь:
Так, можливо. Проте звертаємо увагу, що такий документ (лист-відгук) має надавати можливість замовнику перевірити достовірність зазначеної в цьому документі інформації, зокрема шляхом звернення до установи/організації, що складає такий лист. Відповідно, такий документ має містити реквізити та інші стандартні вимоги до оформлення таких листів (наприклад, номер та дату документа, реквізити установи, контактні данні, тощо). Крім того, є цілком логічним, щоб такий документ був оформлений з додержанням вимог/стандартів щодо документообігу установи/організації, що складає такий лист-відгук.
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:18
Відповідь надана
Питання по документам
Номер:
ce277e5ff67f44949095e6d04ae9e782
Дата опублікування:
31.07.2023 12:36
Опис:
Тендерною документацією передбачено надання Учасником в складі своєї пропозиції надати:
«копію відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (Форма 4ДФ, та/або 1ДФ) з відміткою податкової інспекції про прийняття, за останній звітній період»
Просимо уточнити, чи можливо подання таких документів отриманих із податкового кабінету в електронному вигляді, на які буде накладено електронний підпис учасника? Чи це мають бути саме роздруковані завірені фізичними підписом та печаткою копії з оригіналів таких документів?
Відповідь:
Так, можливо в даному випадку, з дотриманням вимог, зазначених в тендерній документації, зокрема в Розділі 3 тендерної документації: «Замовником не вимагається від Учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі Пропозиції, печаткою* та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі також – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (далі також – УЕП).».
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:11
Відповідь надана
Довідка по працівникам
Номер:
100195a6fee8464d9b371c85b28956c2
Дата опублікування:
31.07.2023 12:35
Опис:
2. Згідно п.1.4 розділу 3 Тендерної документації вказано:
1.4. Для підтвердження інформації, вказаною Учасником у Довідці (про наявність у Учасника не менше 100 (ста) працівників, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг з прибирання об’єктів та будуть залучені до безпосереднього надання послуг згідно з договором, укладеним за результатами проведення даної процедури закупівлі), надання якої передбачено пп. 1.3. п. 1 ч. 1 Розділу 3 цієї Документації, Учасник надає: копію затвердженого штатного розкладу підприємства та/або копію відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (Форма 4ДФ, та/або 1ДФ) з відміткою податкової інспекції про прийняття, за останній звітній період та/або копії договорів на кожного зазначеного у довідці працівника, що підтверджують трудові відносини між працівниками та Учасником та/або Учасник надає стосовно кожного працівника копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання).
Виникає питання: Чи допустимо для виконання даної умови надання договору ЦПХ з працівниками? Ні один нормативно-технічний документ чинного законодавства не забороняє нам мати такі відносини та не зобов’язує нас працевлаштовувати осіб в штат.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що замовником опрацьовується питання внесення змін до тендерної документації. У випадку внесення змін до цієї процедури закупівлі, відповідна інформація буде зазначена (розміщена) в електронній системі публічних закупівель Prozorro (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-05-014074-a).
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 17:02
Відповідь надана
Питання щодо працівників
Номер:
8429d891b3624b9c91938139c802f57a
Дата опублікування:
31.07.2023 12:28
Опис:
В Проекту договору Замовником вказано:
«3.3. За цим Договором Виконавець призначає відповідальних осіб за кожним об’єктом, (далі – відповідальна особа Виконавця), які відповідають за терміни, обсяги та якість надання послуг за відповідним об’єктом Замовника. Перелік відповідальних осіб Виконавець протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання даного Договору направляє Замовнику, шляхом надсилання відповідного повідомлення в ОСЕД.»
Але не зрозуміло, чи входить кількість призначених відповідальних осіб в розрахунок кількості не менше 100 (ста) працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з прибирання об’єктів та будуть залучені до безпосереднього надання послуг згідно з договором, укладеним за результатами проведення даної процедури закупівлі?
Відповідь:
Відповідальні особи Виконавця входять до переліку працівників Виконавця.
Будемо раді бачити Вас серед Учасників процедури закупівлі!
Дата відповіді:
02.08.2023 16:59