-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канат
Вироби з дроту за кодом CPV за ДК 021:2015 44310000-6 (Канат)
Завершена
1 242 883.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 214.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 214.42 UAH
Період уточнення:
05.07.2023 15:28 - 13.07.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно основних умов до договору
Номер:
04cf094dd23a4cdb87400c4a8ca3b615
Дата опублікування:
06.07.2023 16:49
Опис:
Доброго дня! Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі. При цьому, просимо погодити внесення змін до основних умов договору та викласти їх у наступній редакції, а саме: 2.3. Приймання Товару Покупцем за кількістю і якістю здійснюється відповідно до Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю і якістю, затверджених постановами Державного арбітражу Союзу РСР від 15.06.1965 № П-6 та від 25.04.1966 №П-7.
У разі виявлення невідповідності Товару вимогам Договору в частині якості, кількості та/або товаросупровідним документам, в тому числі протягом гарантійного строку, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим. 2.4. У разі нестачі, поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Постачальник зобов'язується за власний рахунок у строк до 20 робочих днів з дати складення Сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) або нестачу Товару усунути такі недоліки (дефекти) або замінити неякісний Товар на Товар належної якості та допоставити Товар.2.5. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця в строк до 20 робочих днів з дати складення Сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості. При цьому перебіг гарантійного строку експлуатації Товару відновлюється з моменту усунення недоліків або заміни Товару.7.4.3. Відмовитись від цього Договору в односторонньому порядку у разі невиконання зобов’язань Покупцем, повідомивши про це його у строк 15 календарних днів до дати розірвання Договору.8.2.1. За поставку неякісного Товару з Постачальника на користь Покупця стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.8.2.3. Якщо Постачальник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками ПН/РК в ЄРПН чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого Покупець остаточно втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі завдані збитки.8.5. За прострочення оплати вартості поставленого товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на день нарахування пені, від простроченої суми за кожний день прострочення.8.6. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Замовником на запитання надається наступна відповідь: Замовником не порушені вимоги Законодавства у сфері публічних закупівель, тому істотні умови договору не будуть змінені.
Дата відповіді:
07.07.2023 14:15
Відповідь надана
Стосовно основних умов договору
Номер:
d9dbdc24a5ae4a7ea387cf4b8567067e
Дата опублікування:
06.07.2023 14:06
Опис:
Доброго дня! Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та обмеженість в обігових коштах задля повноцінного функціонування підприємства в частині забезпечення сировиною та допоміжними матеріалами, просимо Вас переглянути умови оплати та розглянути можливість застовуння 100% передплати під забезпечення з боку Постачальника у вигляді електронної банківської гарантії на суму передплати.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за звернення. На ваше запитання стосовно основних умов договору Замовником надається наступна відповідь: У Замовника відсутня можливість застосування 100% передплаи на закупівлю Товару. Оплата здійснюється лише після отримання Товару в повному обсязі.
Дата відповіді:
06.07.2023 15:32