• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емалі алкидні ПФ -115 (в асортименті), грунт ГФ-021 пакування по 2,8 кг

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2023 11:40 - 10.07.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо деталізації форс-мажору з огляду на триваючу військову агресію рф проти України

Номер: 339639a591be4dc79f4cd4c94a88db31
Дата опублікування: 07.07.2023 23:48
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Наведене, на нашу думку, враховуватиме особливості сьогодення, проте виключить можливість обґрунтовувати будь-яке потенційне невиконання самим фактом воєнного стану та сприятиме належному виконання Сторонами своїх зобов'язань, а Замовника убезпечить від недобросовісних Постачальників. Зокрема, пропонуємо доповнити договір п. 9.7. (або підтвердити доповнення при укладанні договору з переможцем) такого змісту: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від  28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що  стало підставою введення  воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про  введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що оголошений 24 лютого 2022 року воєнний стан вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання цього договору у разі ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах непереборної сили  (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо, що безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором та настали після його укладання. Дякуємо.
Відповідь: Просимо повідомити про настання форс-мажорних обставин в письмовій фрормі - це може бути лист, СМС та інше. Сертифікат ТПП у відповідності з законом необхідно надати на протяязі 15 днів, після настання таких обставин це вважаємо достатнім.
Дата відповіді: 10.07.2023 16:30
Відповідь надана

Щодо строку інформування про форс-мажор

Номер: 6869726c20d54ab2aefa406897d85735
Дата опублікування: 07.07.2023 23:47
Опис: Відповідно до п. 9.4. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась внаслідок цього нездатною виконувати обов’язки за цим Договором повинна терміново, не пізніше 2-х днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу Сторону. Несвоєчасне, більше 2-х днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права посилатися на них для виправдання. Щиро раді, що Замвоник, вірогідно не підпадав під форс-мажорні обставини та не володіє практичним досвідом реалізації таких умов. Одночасно, пропонуємо уявити (з побажанням, звісно ніколи не стикатися з подібним): пожежа, як мінімум документи зазнають втрат. Відновити втрачені документи, перелік контрагентів, сформулювати та спрямувати повідомлення про форс-мажор протягом 2 календарних днів з моменту його настання є практично невиконуваною нормою. Пропонуємо привести умови договору у відповідність та викласти пункти в редакції або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем: 9.4. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась внаслідок цього нездатною виконувати обов’язки за цим Договором повинна терміново, не пізніше 30 днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу Сторону. Несвоєчасне, повідомлення про форс-мажорні обставини, крім випадків, якщо воно такий строк пропущено внаслідок впливу форс-мажору на Сторону, позбавляє відповідну Сторону права посилатися на них для виправдання.
Відповідь: Просимо повідомити про настання форс-мажорних обставин в письмовій фрормі - це може бути лист, СМС та інше. Сертифікат ТПП у відповідності з законом необхідно надати на протяязі 15 днів, після настання таких обставин
Дата відповіді: 10.07.2023 16:29
Відповідь надана

Щодо приведення у відповідність до ПК України умов проєкту

Номер: 3dce3adf542349d8bdfd1115d5e701bf
Дата опублікування: 07.07.2023 23:47
Опис: Відповідно до пунктів  8.11. У разі порушення Продавцем терміну надання податкових накладних та  розрахунку коригування кількісних та вартісних показників до податкових накладних  за цим Договором, Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 5 000,00 грн (п’ять тисяч грн. 00 коп.) за кожну  податкову накладну та/або  розрахунок коригування кількісних та вартісних показників до податкових накладних.  8.12. У разі порушення Продавцем порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), відмови Продавеця від реєстрації ПН/РК (не проведення реєстрації в ЄРПН протягом 365 календарних днів з дати складання), а також у разі допущення ним помилок у заповненні обов’язкових реквізитів в ПН/РК, визначених п.201.1 ст. 201 ПКУ, Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі суми ПДВ у такій ПН/РК протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Покупця. РК, що відповідно до вимог ПКУ підлягають реєстрації в ЄРПН Покупцем, надсилаються Продавця Покупцю засобами електронного документообігу в системі M.E.Doc або за допомогою іншого програмного забезпечення згідно чинного законодавства не пізніше, ніж за 5 робочих днів до настання граничного терміну його реєстрації в ЄРПН з обов’язковим інформуванням представника Покупця, відповідального за реєстрацію РК, шляхом направлення листа на його електронну адресу. У разі порушення Покупцем граничних термінів реєстрації в ЄРПН РК, отриманих від Продавця, по причині несвоєчасного надсилання Продавцем Покупцю таких РК, Продавець сплачує Покупцю штраф, що дорівнює сумі штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію ПН/РК у ЄРПН, розрахованих відповідно до ПКУ, протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Покупця. Покупець  має право застосувати оперативно-господарську санкцію у разі порушення Продавцем порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відмови Продавця від реєстрації ПН/РК (непроведення реєстрації в ЄРПН протягом 365 календарних днів з дати складання), а також у разі допущення ним помилок у заповненні обов’язкових реквізитів в ПН/РК, визначених п.201.1 ст. 201 ПКУ. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату Товарів на суму ПДВ у незареєстрованій або складеній із порушенням встановленого порядку заповнення ПН (РК), до моменту надання Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої ПН (РК). Покупець повідомляє Продавця про застосування оперативно-господарських санкцій за 5 календарних днів до моменту настання граничного терміну оплати за Товари. Сторони погодили, що у разі застосування Покупцем оперативно-господарських санкцій, штрафні санкції (неустойки, пені, штрафи, відсотки річних за користування чужими грошовими коштами, індекс інфляції, збитки тощо) за несвоєчасну оплату Товару до Покупця не застосовуються. У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ Продавецьик зобов’язаний протягом не більше 3-х робочих днів з дати зупинення  реєстрації ПН/РК повідомити про це Покупця шляхом надсилання на електронну адресу представника Покупця, відповідального за прийняття (реєстрацію)  ПН/РК в ЄРПН, такої ПН/РК разом з квитанцією про зупинення реєстрації. Після відновлення можливості реєстрації ПН/РК в ЄРПН Продавець зобов’язаний протягом 3-х робочих днів поінформувати про це представника Покупця, відповідального за прийняття (реєстрацію) ПН/РК в ЄРПН шляхом надсилання листа на його електронну адресу, та зареєструвати складену ним ПН/РК в ЄРПН. За умови належного інформування Продавцем Покупця про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН на підставі п.201.16 ст.201 ПКУ та належного виконання зобов’язань Продавець щодо подальшої реєстрації ПН/РК в ЄРПН після відновлення можливості реєстрації згідно п.201.16 ст.201 ПКУ, до Продавця з боку Покупця не застосовуються штрафні та оперативно-господарські санкції за порушення ним порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі зміни статусу платника ПДВ Продавець зобов’язаний протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня таких змін письмово повідомити Покупця з наданням копій відповідних підтверджуючих документів. У зв’язку зі зміною статусу платника ПДВ Сторони складають додаткову угоду, в якій уточнюють ціну договору та вартість (кількість) товарів, поставка яких очікується відповідно до договору. У разі зміни відповідального представника Продавця за передачу (реєстрацію в ЄРПН) ПН/РК та/або зміни їх контактних даних, Продавець зобов’язаний протягом 2-х робочих днів повідомити Покупця про зміну відповідальних осіб та (або) їх оновлені контактні дані. Водночас, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати (надсилати) ПН покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання ПН покупцем. Відтак, Покупець не лише намагається перекласти обов'язки прямо закріплені за ним ПК України, а ще й стягувати за їх невиконання санкції. Пропонуємо привести умови договору у відповідність до ПК України та викласти пункти в редакції або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем: 8.11. У разі порушення Продавцем терміну та порядку оформлення ПН до нього застосовуються відповідальність, визначена цим договором та законодавством. 8.12. У разі порушення Продавцем порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), відмови Продавця від реєстрації ПН/РК (не проведення реєстрації в ЄРПН протягом 365 календарних днів з дати складання), а також у разі допущення ним помилок у заповненні обов’язкових реквізитів в ПН/РК, визначених п.201.1 ст. 201 ПКУ, внаслідок чого Покупець втрати податковий кредит за такою податковою накладною Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі втраченого податкового кредиту за такою ПН/РК протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Покупця. У разі порушення Покупцем граничних термінів реєстрації в ЄРПН РК, отриманих від Продавця, по причині несвоєчасного надсилання Продавцем Покупцю таких РК (якщо такий обов'язок визначено ПК України за Продавцем), Продавець сплачує Покупцю штраф, що дорівнює сумі штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію такої ПН/РК у ЄРПН, розрахованих відповідно до ПКУ, протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Покупця. Покупець  має право застосувати оперативно-господарську санкцію у разі порушення Продавцем порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відмови Продавця від реєстрації ПН/РК (непроведення реєстрації в ЄРПН протягом 365 календарних днів з дати складання), а також у разі допущення ним помилок у заповненні обов’язкових реквізитів в ПН/РК, визначених п.201.1 ст. 201 ПКУ. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату Товарів на суму ПДВ у незареєстрованій або складеній із порушенням встановленого порядку заповнення ПН (РК), до моменту надання Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої ПН (РК). Покупець повідомляє Продавця про застосування оперативно-господарських санкцій за 5 календарних днів до моменту настання граничного терміну оплати за Товари. Сторони погодили, що у разі застосування Покупцем оперативно-господарських санкцій, штрафні санкції (неустойки, пені, штрафи, відсотки річних за користування чужими грошовими коштами, індекс інфляції, збитки тощо) за несвоєчасну оплату Товару до Покупця не застосовуються. У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ Продавець зобов’язаний протягом не більше строку визначеного ПК України з дати зупинення  реєстрації ПН/РК повідомити про це Покупця шляхом надсилання на електронну адресу представника Покупця, відповідального за прийняття (реєстрацію)  ПН/РК в ЄРПН, такої ПН/РК разом з квитанцією про зупинення реєстрації.  За умови належного інформування Продавцем Покупця про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН на підставі п.201.16 ст.201 ПКУ та належного виконання зобов’язань Продавець щодо подальшої реєстрації ПН/РК в ЄРПН після відновлення можливості реєстрації згідно п.201.16 ст.201 ПКУ, до Продавця з боку Покупця не застосовуються штрафні та оперативно-господарські санкції за порушення ним порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі зміни статусу платника ПДВ Сторони зобов’язані протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня таких змін письмово (або шляхом електронного листа) повідомити одна одну з наданням копій відповідних підтверджуючих документів. У зв’язку зі зміною статусу платника ПДВ Сторони складають додаткову угоду, в якій уточнюють ціну договору та вартість (кількість) товарів, поставка яких очікується відповідно до договору.
Відповідь: У разі не реєстрації або несвоєчасної реєстрації ПН замовник втрачає право скористатися податковим кредитом, та вв свою чергу змушений вносити власні кошти на електроний рахунок, які потім не може повернути та використатив господарській діяльності. Тому враховуючи ПКУ саме постачальник несе відповідальність за не реєстрацію або неповну реєстрацію ПН, за якою Замовник несе додаткові витрати нескориставшись правом податкового кредиту.
Дата відповіді: 10.07.2023 16:26
Відповідь надана

Щодо п.6.7.

Номер: 7cf79d8f2a29443e880b059edfa45d74
Дата опублікування: 07.07.2023 23:46
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.6.7.  Товар постачається (передається) Продавцем у власність Покупцю в заводській упаковці з належним ступенем захисту, гарантією працездатності від заводу/фірм виробників та належним маркуванням Товару, що забезпечує його цілісність і збереження при його транспортуванні та зберіганні. Предмет закупівлі не передбачає такої опції як працездатність, відповідно гарантії працездатності не можуть надаватися при поставці. Аналогічно, не передбачається й ступенів захисту.   Пропонуємо привести у відповідність виклавши в редакції (або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем): 6.7.  Товар постачається (передається) Продавцем у власність Покупцю в заводській упаковці та належним маркуванням Товару, що забезпечує його цілісність і збереження при його транспортуванні та зберіганні.
Відповідь: Під терміном гарантія працездатності розуміється густота краки і тощо
Дата відповіді: 10.07.2023 16:21
Відповідь надана

Щодо приведення умов у відповідність до ТД

Номер: 13687676fb954df4b2af75babbe0d51f
Дата опублікування: 07.07.2023 23:45
Опис: Шановний Замовнику! З підстав, наведених вище, пропонуємо привести п.6.3., 6.6. у відповідність до ТД та специфіки товару, виклавши в редакції або підтвердивши такі зміни при укладанні договору з переможцем: 6.3. Під час приймання-передачі Товару Сторони зобов’язані належним чином перевірити в повному обсязі кількість, якість Товару, які повинні відповідати ДСТУ/ТУ та підтверджуватися наданими при поставці сертифікатами або паспортами якості виробника та належним чином оформити і підписати усі необхідні товарно-супровідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (всі або окремі документи залежно від особливостей поставки: видаткові накладні, акти приймання-передачі, довіреність тощо).  6.6. Ризик випадкового знищення чи пошкодження Товару, а також обов’язок несення всіх витрат, пов’язаних з ними до моменту прийняття Товару Покупцем, що оформляється підписанням Сторонами відповідних документів про прийом-передачу Товару (видаткова накладна) несе Продавець. Разом з Товаром Продавець надає Покупцю: рахунок-фактури, видаткові накладні, технічну документацію (сертифікати або паспорти якості виробника) тощо. Дякуємо
Відповідь: Усі документи які підтверджують якість краски, грунту повиння бути подані при поставці товару.
Дата відповіді: 10.07.2023 16:32
Відповідь надана

Попередній запит просимо залишити без розгляду.

Номер: 5af9d5496cd441f8b2d049a90063c097
Дата опублікування: 07.07.2023 23:44
Опис: Шановний Завмонику! Попередній запит викладено не в повному обсязі. Просимо залишити без розгляду. Нижче - повна редакція. Відповідно до п. 4.2. Ціна на Товар включає: податок на додану вартість (ПДВ), транспортні витрати, а також інші витрати, понесені Продавцем (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо). Не всі учасники нестимуть витрати на сплату митних тарифів або страхування, аналогічно не всі - платники ПДВ. Відтак, таке формулювання п. 4.2. є не зовсім коректним.  Пропонуємо привести у відповідність виклавши в редакції (або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем) 4.2. Ціна на Товар включає: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Продавець є платником ПДВ, транспортні витрати, а також інші витрати, понесені Продавцем (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо, якщо вони визначені законодавством як обов'язкові для Продавця). Дякуємо.
Відповідь: У додатку №7 учасник зазначає свій статус платника податку
Дата відповіді: 10.07.2023 16:18
Відповідь надана

Щодо переліку витрат, які включаються до ціни

Номер: ed172f19d73040e28fa72cd4d28daddf
Дата опублікування: 07.07.2023 23:42
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4.2. Ціна на Товар включає: податок на додану вартість (ПДВ), транспортні витрати, а також інші витрати, понесені Продавцем (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо). Не всі учасники нестимуть витрати на сплату митних тарифів або страхування, аналогічно не всі - платники ПДВ. Відтак, таке формулювання п. 4.2. є не зовсім коректним.  Пропонуємо привести у відповідність виклавши в редакції (або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем)
Відповідь: У додатку №7 учасник зазначає свій статус платника податку
Дата відповіді: 10.07.2023 16:18
Відповідь надана

Щодо гарантійного терміну

Номер: e0ce1342b82c41afba1951ebaeba685e
Дата опублікування: 07.07.2023 23:41
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.3.1. Гарантійний строк на Товар, що поставляється Продавцем Покупцю за цим Договором становить – _________________місяців, але не менше гарантійного строку, наданого (визначеного) заводом/фірмою виробником в технічній документації на Товар і обраховується від дати його передачі Продавцем у власність Покупця, що оформлюється підписанням Сторонами усіх товарно-супровідних документів (видаткової накладної, актів прийому - передачі тощо). На предмет закупівлі встановлюється гарантійний строк у вигляді строку придатності. Відповідно до ч. 1,2 ст. 677 ЦК України нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Пропонуємо привести у відповідність виклавши в редакції (або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем) 3.1. Гарантійний строк на Товар, що поставляється Продавцем Покупцю за цим Договором становить – _________________місяців, але не менше гарантійного строку, наданого (визначеного) заводом/фірмою виробником в технічній документації на Товар і обраховується від дати його виготовлення. Дякуємо
Відповідь: Термін придатності для використання данного виду товару встановлює виробник і він не завжди дорівнює гарантійному строку
Дата відповіді: 10.07.2023 16:16
Відповідь надана

Щодо приведення умов договору у відповідність до ТД

Номер: 26e16af7d96247a390c59adff09285b4
Дата опублікування: 07.07.2023 23:41
Опис: Шановний Замовнику! 1. Відповідно до додатку 4 ТД Перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об’єкту експертизи, відповідність ДСТУ/ТУ. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою. Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цього додатку. Отже, товар, що пропонується учасниками має відповідати фізико-хімічним показникам згідно ТД. що підтверджується висновками СЕС, сертифікатами або паспортами якості виробника. Проте, п. проєкту встановлюють інші вимоги та інші документи, в тому числі й ті, що не властиві предмету закупівлі: 2.1. Продавець зобов’язується поставити та передати Покупцю Товар якість та якого має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, технологічним регламентам заводу/фірми виробника (сертифікату виробника), стандартам якості (сертифікатам якості, сертифікатам відповідності, технічним вимогам) та іншій документації, що встановлює вимоги до якості Товару такого типу. В разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, при поставці повинен додаватися сертифікат відповідності або його копія, завірена в установленому порядку, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату, виданого у встановленому порядку, або його копія або інших документів, що дозволяють його використання в Україні. 2.2. Товар постачається Продавцем в упаковці та з маркуванням заводу/фірми виробника, повинен бути новим та таким, що не був у використанні. Продавець гарантує якість Товару, а також наявність технічної документації (гарантійні талони, та/або експлуатаційну документацію тощо), яка входить до комплекту постачання заводу/фірми виробника.   Пропонуємо привести п.2.1, 2.2 проєкту у відповідність до вимог ТД, виклавши в редакції (або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем) 2.1. Продавець зобов’язується поставити та передати Покупцю Товар якість та якого має відповідати вимогам ДСТУ/ТУ та підтверджуватися наданими при поставці сертифікатами або паспортами якості виробника на кожне найменування продукції. В разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, при поставці повинен додаватися сертифікат відповідності або його копія, завірена в установленому порядку, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату, виданого у встановленому порядку, або його копія або інших документів, що дозволяють його використання в Україні. 2.2. Товар постачається Продавцем в упаковці та з маркуванням заводу/фірми виробника, повинен бути новим та таким, що не був у використанні. Продавець гарантує якість Товару. Дякуємо.
Відповідь: Проект Договору надає перелік документів які потрбно надати при поставці товару
Дата відповіді: 10.07.2023 16:15