• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Alteplase, Electrolytes, Dexketoprofen, Metoclopramide, Ketorolac, Thiocolchicosid, Empagliflozin)»

Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою

Завершена

3 280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 800.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2023 10:13 - 10.07.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 3cbf805ac91345f5b36889fadc0ca84f
Дата опублікування: 05.07.2023 16:32
Опис: Шановний замовник, ви свідомо порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст.5 ( недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням ), об'єднавши в один лот лікарські засоби з ексклюзивними лікарськими засобами: Актилізе ліофілізат для р-ну д/інф. по 50 мг у флак. з р-ком №1, Плазмовен розчин д/інф. по 500 мл у флак. №1, Джардінс таблетки, в/плів. обол. по 10 мг №30 , і з вимогою надання гарантійного листа від виробників. Просимо розділити дану закупівлю на окремі лоти по препаратам для можливості участі інших учасників ринку в даній закупівлі для досягнення максимальної економії коштів в умовах воєнного стану нашої країни, а не лише одного учасника. В разі невиконання нашого запиту, залишаємо право оскаржити дану закупівлю в АМКУ
Відповідь: Згідно з п. п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» предмет закупівлі формує відповідно до замовлень, що надходять від завідувачів відділеннями і лікарів, з урахуванням досвіду і практики використання лікарських засобів та планових потреб для безперебійного процесу надання невідкладної допомоги та лікування пацієнтів. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті – «Закон») не зобов’язує замовників торгів ділити предмет закупівлі на окремі лоти, тобто з точки зору Закону проведення закупівлі кількох товарів без поділу на окремі лоти не є таким, що дискримінує потенційних учасників. З огляду на викладене, Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі. Щодо вимоги п. 13 Додатку 3 тендерної документації «Надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист/авторизаційний лист щодо дистриб'юції повинен місити назву замовника, номер оголошення та кількість товару. Вимога стосується позицій українського виробництва.» надаємо розяснення: Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товарів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку постачання фармацевтичної продукції, що дозволяє йому звернутися до виробника, або до офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 2. Забезпечення належної якості лікарських засобів, адже лише безпосередньо виробник продукції, офіційний дистриб’ютор, заявник державної реєстрації лікарського засобу може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником (офіційним дистриб’ютором, заявником державної реєстрації лікарського засобу). 3. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника (офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Також звертаємо увагу, що вимога щодо надання гарантійних листів стосується лише препаратів українського виробництва. Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності. Враховуючи викладене, Замовник вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Також з метою розширення можливості участі у процедурі закупівлі як найбільше Учасників, Замовником розширено коло можливих надавачів гарантійного листа, зокрема гарантійний лист може бути виданий не лише виробником(ами), а й представниками, представництвами, філіями виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявниками державної реєстрації лікарського засобу, офіційними дистриб’юторами. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання постачати продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 07.07.2023 12:13