• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба в асортименті (ДК 021:2015: 44810000-1 - Фарби)

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 04.07.2023 18:39 - 13.07.2023 00:00
Відповідь надана

Документи що вимагаються до тендерної дВи вимогаєте документи окументації

Номер: af5a8df5e35d48678641f395dba94e00
Дата опублікування: 08.07.2023 07:15
Опис: Шановний Замовник у Вас є документ який Ви вимогаєте а саме 5. Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006. У разі якщо Учасник пропонує один вид продукції різних ТМ/виробників необхідно надати паспорт безпеки на кожен такий вид продукту відповідної ТМ/виробника. Під видом продукції розуміється конкретний продукт з вказівкою його найменування, торгової марки тощо, що пропонується учасником. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою. Питання чому документ який вимогається в країнах Європейського союзу України не є членом Європейського союзу, а тільки виробники є експертареми і при експорті додають такий документ. Тому просимо прибрати цей пункт або вказати його так щоб він був більше добровільним чим обов'язковим. Чи це фарба на експорт?
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо вашу увагу, що Замовник Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради обслуговує заклади загальної середньої освіти та дошкільні навчальні заклади. У цих закладах перебувають та навчаються діти, тому Замовник вважає доцільним вимагати паспорт безпеки на продукцію.
Дата відповіді: 10.07.2023 16:43
Відповідь надана

Перелік документів до пропозиції

Номер: 17e8b97564ee43dbbc3d5a8a13949241
Дата опублікування: 08.07.2023 07:03
Опис: Шановний Замовник не у всіх виробників в Україні є 3. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості.тому що це не є обов'язковим документом при виробництві фарби. Перевірив у 5 виробників такого документа немає. Він є тільки у Полісана з великих виробників. Тому в цьому тендері є зацікавленість саме у цьому постачальнику. Ще раз пояснюємо Полісан не є еталоном з виробництва фарби. Тому просимо прибрати цей пункт з документації. І поясніть як так стаються, що в вже в 50 тендерах включаючи Ваше замовлення тупо додається технічні характеристики Полісана???????? Що не існує інших ТУ чи ви зацікавлені????? До речі до самого виробника Полісан запитань не має. А Ось до Замовника є.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-який потенційний учасник може звернутись в лабораторію для отримання паспорта/сертифіката якості. Замовником не було встановлено вимогу що свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості має бути видана лабораторією самого виробника, тому Замовник не вважає таку вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді: 10.07.2023 16:00
Відповідь надана

Щодо приведення переліку істотних умов договору у відповідність ГК

Номер: a7535162ec9144d69e0678a7044ec3ad
Дата опублікування: 07.07.2023 22:22
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п. 13.1. Істотними умовами договору є: ціна, предмет закупівлі та строк (термін) поставки (передачі) товару.  Відповідно до ч.3. ст. 180 ГК України істотними умовами договору є предмет, ціну та строк дії договору. Пропонуємо привести у відповідність. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України "Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди" та ст. 180 Господарського кодексу України "Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода."
Дата відповіді: 10.07.2023 15:48
Відповідь надана

Щодо практично невиконуваних строків документального підтвердження форс-мажору

Номер: 84d042a9f0f343bbbd0f5da60f7dcbd4
Дата опублікування: 07.07.2023 22:22
Опис: Шановний Завмонику! П.11.3. передбачено наданням підтверджуючих документів відповідно до п. 11.2 цього договору, тобто протягом 10 днів з моменту настання обставин форс-мажору. Оформлення сертифікату ТПП згідно інформації розміщеної на їх сайті становить від 7 робочих днів. При цьому, потребують часу збір та подання документів, пересилання сертифікату Постачальнику, тощо. Оформлення документів ДНСН може становити 30 днів з аналогічними потребами часу попередньої підготовки та отримання. Відтак, умова договору в цій частині є практично завідомо невиконуваною. Просимо виключити з п.11.2. обов'язок надання підтверджуючого документу протягом 10 днів з моменту настання форс-мажору, залишивши обов'язок сторони, яка зазнала такого впливу в подальшому надати таке підтвердження.   Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! П.11.3. передбачено наданням підтверджуючих документів відповідно до п. 11.2 цього договору, тобто протягом 10 робочих днів днів з моменту настання обставин форс-мажору. Оскільки офрмлення сертифікату займає біля 7 робочих днів, то у постачальника лишається 3 робочі дні на підготовку документів, що є цілком достатньо.
Дата відповіді: 10.07.2023 15:16
Відповідь надана

Щодо форс-мажору

Номер: 978870e6b5b547bdb20816b3714e5754
Дата опублікування: 07.07.2023 22:21
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Наведене, на нашу думку, враховуватиме особливості сьогодення, проте виключить можливість обґрунтовувати будь-яке потенційне невиконання самим фактом воєнного стану та сприятиме належному виконання Сторонами своїх зобов'язань, а Замовника убезпечить від недобросовісних Постачальників. Зокрема, пропонуємо доповнити договір пунктом такого змісту: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від  28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що  стало підставою введення  воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про  введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що оголошений 24 лютого 2022 року воєнний стан вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання цього договору у разі ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах непереборної сили  (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо, що безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором та настали після його укладання. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за зверненням суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб по кожному окремому договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин.
Дата відповіді: 10.07.2023 15:07
Відповідь надана

Щодо 7 видів відповідальності для Постачальника з їх безумовним утриманням та жодної для Замовника

Номер: e7c97a8809604684bee35a5162ac7da5
Дата опублікування: 07.07.2023 22:20
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 9.9. Неустойка, що підлягає сплаті Постачальником, а також понесені Замовником витрати і збитки, що підлягають відшкодуванню Постачальником, розраховані в порядку, визначеному цим Договором та чинним законодавством, можуть бути утримані Замовником в односторонньому безумовному порядку (в тому числі після закінчення строку (терміну) дії цього Договору) з суми, що підлягає оплаті Постачальнику, шляхом відправки Постачальнику відповідного повідомлення із зазначенням суми неустойки, розрахунку витрат і збитків. Утримання неустойки, витрат і збитків, зазначених у повідомленні, вважаються виконаними в повному обсязі зобов’язання Замовника по перерахуванню грошових коштів в сумі, що підлягала сплаті Постачальнику до утримання неустойки, витрат і збитків, а також зобов’язання Постачальника по сплаті Замовнику неустойки, витрат і збитків, зазначених повідомленні. У разі якщо сума неустойки, витрат і збитків, що підлягають утриманню, перевищить суму, що підлягає оплаті Постачальнику, оперативно-господарська санкція, передбачена цим пунктом цього Договору, за рішенням Замовника може бути поширена також і на інші договори, укладені між Змовником і Постачальником. При цьому, Замовником передбачено 7 варіантів відповідальності Постачальника із санкціями від 0,1% до 50% від ціни договору. Наведене створює передумови, коли Постачальник взагалі може не отримати оплати за поставлений товар, а замовник визначити чи не всю суму в якості санкцій з їх безумовним утриманням. Подальше оспорювання таких санкцій та утримань є занадто вартісним в потенційному розрахунку. Відтак, видається, легше взагалі не брати зобов'язання за договором, ніж отримати суційльні збитки та потенційні спори задля отримання коштів за товар.  При цьому, відносно Замовника договір не передбачає жодної санкції.  Пропонуємо виключити наведений пункт та усунути дискримінацію Учасника (Постачальника). Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник Замовник не вбачає цю умову договору дискримінаційною оскільки використовує бюджетні кошти для закупівлі товару то він повинен відповідально ставитись до прописання умов договору і передбачати штрафні санкції для уникнення недобросовістних учасників. Якщо Постачальник буде виконувати всі прописані умови договору до нього такі санкції неможливо буде застосувати. Аналізуючи поставлені питання імовірним учасником складається враження що Ви плануєте не дотримуватись умов тендерної документації та Договору. Сподіваємось на вашу чесність і порядність.
Дата відповіді: 10.07.2023 14:51
Відповідь надана

Щодо по суті потрійної відповідальності

Номер: ee3bd556278d448cabb4fc1501fe1f94
Дата опублікування: 07.07.2023 22:19
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.9.5. У разі відмови від поставки Товару, Постачальник повинен сплатити Замовнику штраф у розмірі 20% від ціни договору. Як наводилося вище санкція за порушення зобов'язань з поставки товару вже визначена у п.9.3. П 9.5. визначається можливість втретє притягнути до відповідальності Постачальника, що є порушенням законодавства. Пропонуємо виключити п.9.5. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику п.9.3 стосується термінів та обсягів поставки товару, а п.9.5 відмови від поставки товару учасником, тому Замовник вважає за необхідне убезпечити себе від недобросовістних учасників.
Дата відповіді: 10.07.2023 12:56
Відповідь надана

Щодо відповідальності

Номер: 4a603a4236c14a368ddda49be50f0657
Дата опублікування: 07.07.2023 22:18
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 9.3. У разі порушення термінів або обсягів поставок Товару, Постачальник сплачує Замовнику неустойку у розмірі 10% від ціни непоставлених в зазначений термін Товарів. Проте, п.9.2. договору вже визначені санкції за прострочення поставки товару. Застосування подвійної відповідальності за одне й те саме порушення є неприпустимим та таким, що суперечать законодавству. Пропонуємо виключити п.9.3. договору або підтвердити таке виключення при укладанні договору з переможцем. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику такими умовами договору Замовник хоче себе убезпечити від недобросовістних учасників та забезпечити швидке та якісне постачання товару.Статті 6 та 627 Цивільного кодексу України декларують, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Дата відповіді: 10.07.2023 14:18
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: 15db22d217054677a8f48dbf4f826779
Дата опублікування: 07.07.2023 22:17
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 7.8. Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору. Перевезення фарби не визначає обов'язковості спеціального облаштування транспортних засобів, адже законодавство не встановлює таких вимог.  Пропонуємо п.7.8. викласти в редакції: 7.8. Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару (якщо законодавством визначені такі вимоги до перевезення товару), який визначений у додатку № 1 до цього Договору. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Перевезення фарби здійснюється при дотриманні певного температурного режиму, так не допускається її охолодження, що призводить до замерзання, а також не рекомендується її нагрівання, так як багато сортів фарб відносяться до легкозаймистих тому перевезення фарби повинна виконуватися тільки в суворій відповідності до рекомендацій виробника.
Дата відповіді: 10.07.2023 12:40