-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код CPV за ДК 021:2015- 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Електрична енергія. вул. Спортивна, 21, м.Сновськ, Чернігівська обл. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби Держави або територіальної громади.
Завершена
504 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Період уточнення:
04.07.2023 12:03 - 09.07.2023 00:00
Відповідь надана
Тендерна пропозиція
Номер:
5e22fcdc7a3047308e854a11906811a1
Дата опублікування:
07.07.2023 16:40
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації та замінити в Додатку 1 розділу 3 п.2.4 та п 3.3 "довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.".
Дана інформація знаходииться у вільному доступі і відповідно до ч. 5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії" та Постановою від 12.06.2018 № 373 «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» та згідно з Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії" не передбачено надання Операторами системи розподілу даної інформації.
Тому вимога щодо надання довідок від операторів системи розподілі є незаконною.
Вимагамо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність із чинним Законодавством.
Відповідь:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а також у відповідності до чинного законодавства України, та враховуючі Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ). Водночас у разі необхідності Замовник може встановити вимоги до учасника. Пунктом 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Припускаючи вірогідність можливих обмежень доступу до публічних баз даних та з метою усунення перепон для розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовник вважає за необхідне запросити необхідну інформацію безпосередньо у Учасника закупівлі. Вимога стосовно Додатку 1розділу 3 п.2.4 та п 3.3 "довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.", oбумовлена тим, що обов’язковою умовою для постачання електричної енергії Споживачу є наявність у нього укладеного в установленому порядку з оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії. Таким чином Замовник вважає за необхідне запросити необхідну інформацію безпосередньо у Учасника закупівлі та вимога тендерної документації не суперечить законодавству, є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною по відношенню до інших Учасників процедури закупівлі. Враховуючи вище викладене, обравши проведення закупівлі відповідно до Закону та Особливостей, Замовник самостійно у тендерній документації зазначає, у який спосіб з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану Учасник має надати усі необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації. А відтак, всі можливі ускладнення, пов’язані з вибором переможця, це ризик Замовника.
Дата відповіді:
07.07.2023 18:26
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
f2902821190b4627ab1ef9b804afab1c
Дата опублікування:
06.07.2023 15:17
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 1 тендерної документації та видалити в розділі 3.Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). пункти 1 -3.3 включно, дана інформація є дискримінаційною та порушує п.29 Постанови №1178.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з постановою відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбаченівідповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для
відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія). При здійсненні закупівлі електричної енергії Замовником повинен використовутися лише чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Згідно зі встановлених вимог в тендерній документації розділ 3 п.1-3.3 включно Додатку 1 не відносяться до даного стандарту. Відповідно Вами порушується п.29 Особливостей та встановлені свідомо дискримінаційні вимоги до потенційних учасників закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити неправомірні вимоги встановлені Вами.
На підтвердження неправомірності встановлених вимог в тендерній документації надаємо посилання на рішення АМКУ за подібними питаннями UA-2023-03-09-009493-a, UA-2021-12-31-000164-b
Тому ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги для уникнення порушення чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний Учасник!Повідомляємо, що Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а також у відповідності до чинного законодавства України, та враховуючі Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ). Водночас у разі необхідності Замовник може встановити вимоги до учасника. Пунктом 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Припускаючи вірогідність можливих обмежень доступу до публічних баз даних та з метою усунення перепон для розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовник вважає за необхідне запросити необхідну інформацію безпосередньо у Учасника закупівлі, що вказана у Додатку 1 Розділ 3 до тендерної документації.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник здійснює закупівлю відповідно до абзацу першого пункту 29 Особливостей, в якому сказано, що замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Враховуючи те, що вимоги які вказані у Додатку 1 Розділ 3 п.1-3.3 не відносяться до даного стандарту, а стосуються щодо надання іншої інформації на вимогу Замовника.
Вимоги тендерної документації не суперечать законодавству, є ґрунтовними, не упередженими та не дискримінаційними по відношенню до інших Учасників процедури закупівлі, у тому числі і до Вашого Товариства. Враховуючи вище викладене, обравши проведення закупівлі відповідно до Закону та Особливостей, Замовник самостійно у тендерній документації зазначає, у який спосіб з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану Учасник має надати усі необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації. А відтак, всі можливі ускладнення, пов’язані з вибором переможця, це ризик Замовника.
Дата відповіді:
07.07.2023 16:28