• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. 27 Березня (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

2 141 106.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 705.53 UAH
Період уточнення: 03.07.2023 17:34 - 09.07.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги документації

Номер: a2514e3cceb446c0ac1b58ebb63578e2
Дата опублікування: 08.07.2023 19:04
Опис: 07.07.2023 під кінець дня, кінець робочого тижня, Замовником внесено зміни в документації, яким збільшено вимоги п.п. 3.6.4., 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ ТД та доповнено новим пунктом 3.6.6. Так встановлено нові вимоги, що сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України є такими, що звужують потенційне коло учасників та є дискримінаційними до інших потенційних учасників, оскільки в Україні відсутній обов’язковий інститут сертифікації і можливе отримання сертифікатів і в органах, які не акредитовані в НАУ . Щодо додаткової вимоги про наявність нового сертифікату(який раніше не вимагався документацією) -ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника), що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. І Практика Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) вказує, що вищевикладені вимоги є дискримінаційними і підлягають виключенню.Приклади практики: Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а Ми вважаємо, що зміни в документацію було внесено, щоб звузити коло потенційних учасників є дискримінаційними для потенційних учасників. Просимо виключити дискримінаційні вимоги з документації: 1.Виключити вимогу п. .п. 3.6.4., 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ ТД «Що Сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015, при цьому даний атестат має свідчити про наявність права зазначеним органом сертифікації видавати відповідний документ. 2.Виключити вимогу по п.3.6.6. щодо явно надуманого обмежувального сертифікату щодо ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника), що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг. А якщо цей сертифікат і буде у потенційного учасника на поточний ремонт чи будівництво доріг?Його відхилите???
Відповідь: Відповідь Замовником внесені зміни до тендерної документації у порядку визначеному абзацами третім та четвертим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Дата відповіді: 10.07.2023 17:01
Відповідь надана

Звіт третьої сторони до сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020

Номер: 4d73813d2da841a3825993b0f124d6bd
Дата опублікування: 08.07.2023 18:27
Опис: Шановний Замовник! 07.07.2023 після змін в документацію з’явилась нова вимога, а саме п.3.6.6. « 3.6.6. Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему енергетичного менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника), що засвідчує використання ним системи енергетичного менеджменту стосовно капітального ремонту автомобільних доріг. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасник торгів повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту з перевірки системи енергетичного менеджменту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020, а також копію звіту з перевірки системи енергетичного менеджменту складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи (звіт третьої сторони). Додатково учасник надає скановані оригінали атестатів про акредитацію органів з сертифікації, що видали документи які вимагаються відповідним підпунктом тендерної документації, при цьому дані атестати мають свідчити про наявність права зазначеним органам сертифікації видавати відповідні документи.» Що таке звіт третьої сторони?Хто його повинен видавати? Видає орган сертифікації при першій видачі сертифікату чи при щорічному аудиті? Просимо надати чітку, грунтовну відповідь. Також надати посилання на нормативно-правовий акт, для підтвердження цієї вимоги. Дякуємо
Відповідь: Відповідь Звіт третьої сторони – це звіт з перевірки системи енергетичного менеджменту складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи, однак не є органом який безпосередньо впроваджував відповідну систему. Звіт повинен видавати орган стандартизації, метрології та сертифікації або інший акредитований орган по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи. Відповідний звіт видається після проведеної перевірки, та не має прив’язки до щорічного аудиту чи видачі сертифікату. Посилання на портативний документ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0104774-20#Text.
Дата відповіді: 10.07.2023 17:01
Відповідь надана

Безпідставні зміни в документації

Номер: f96e89036feb4156ba6877b79317c0ce
Дата опублікування: 08.07.2023 18:17
Опис: Добрий день! Вчора Вами було внесено зміни в документацію і доповнено додатковими документами, яких не було в попередній редакції: П.п. 3.6.4., 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ ТД ви додатково вказали, що: Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасник торгів повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту з перевірки системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015, при цьому даний атестат має свідчити про наявність права зазначеним органом сертифікації видавати відповідний документ. Просимо пояснити, підстави внесення цих змін та надfти письмове обгрунтування. Також вимога, що Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.Ця вимога є необгрунтованою та протиправною, оскільки існує 100% практика АМКУ, що ця вимога протиправна, оскільки в Україні відсутня обов’язкова сертифікація ОСОБЛИВО В ПЕРІОД ВІЙСЬКОГО СТАНУ. Крім того законодавство не містить обмежень в сертифікації і багато органів можуть провести добровільну сертифікацію. Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Відповідь Добрий день. Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Замовник керуючись положеннями, що визначені абзацами третім та четвертим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Станом на сьогодні практично кожний підрядник в Україні впровадив відповідні системи у своїй діяльності та має відповідні сертифікати, що підтверджується проведеним аналізом ринку, щодо закупівель робіт з ремонту доріг, тому відповідні вимоги включені задля відбору найкращих підрядників. Поняття акредитація та поняття сертифікація є різними нормами. Враховуючи вищевикладене, Замовник не розуміє яка з вимог виокремлених вами, на вашу думку є неправомірною.
Дата відповіді: 10.07.2023 17:01