• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Встановлення системи протипожежного захисту в приміщенні найпростішого укриття Великодальницького ліцею №1 (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Торги відмінено

494 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 948.80 UAH
Період уточнення: 03.07.2023 16:43 - 03.08.2023 00:00
Відповідь надана

Трудові книжки скасовано

Номер: 7080c792fb26487aa5edca9da9d7eb64
Дата опублікування: 05.07.2023 16:17
Опис: Додатком 2 Тендерної документації у вас встановлена вимога: "- для працівників за основним місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу " Тому повідомляємо, що 10 червня 2021 рокунабрав чинності закон про облік трудової діяльності в електронній формі, який Верховна Рада ухвалила 5 лютого 2021 року - закон дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки. Наше підприємство керуючись чинним законодавством, не веде на підприємстві трудові книжки працівників. При прийнятті працівника на роботу, підприємство видає наказ та надсилає електронне повідомлення до податкової проо прийняття працівника на роботу Тому просимо видалити дану дискримінаційну вимогу з Тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику ця норма встановлена керуючись нормами пп. 2 п. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Шановний Учаснику, у разі якщо Ви керуєтесь цією нормою Закону, можете надати таке пояснення у своїй пропозиції, та на підтвердження надати Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» разом з Квитанцією №2 що містить електронно – цифровий підпис податкового органу, Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року №4 (у редакції від 04 липня 2022 року №189)) разом з Квитанцією №2 що містить електронно – цифровий підпис податкового органу. Цю інформацію можна визначити як конфіденційну.
Дата відповіді: 07.07.2023 15:36
Відповідь надана

щодо досвіду

Номер: b67ec5999b3541169170fff84dec9b2a
Дата опублікування: 05.07.2023 16:09
Опис: Шановний Замовнику! Вами вимагається підтвердження досвіду щодо: встановлення системи АПС, СО та системи управління евакуюванням (системи протипожежного захисту). на підтвердження виконання яких надати документи згідно будівельних норм та лист відгук відповідного змісту: Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідих виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником. Щодо зазначеного вище повідомляємо, формулювання вимог є прямою дискримінацією, стосовно якої вистачає практики оскарження, а позиція Комісії АМКУ є однозначною: 1. Предмет Закупівлі визначається за 4 знаком коду ДК (правила визначення предмету закупівлі), таким чином вимога щодо аналогічного договору на встановлення системи АПС, СО та системи управління евакуюванням (системи протипожежного захисту) не відповідає та не узгоджується з діючими нормами 2. аналогічний договір може бути закритий АКТАМИ НАДАНИХ ПОСЛУГ, а не КБ2 та КБ3. що прямо читається у Вашій ТД 3. лист відгук взагалі не передбачено нормами законодавства як документ, надання якого на підтвердження досвіду є обовязковим. А отже, вимоги щодо дати його видачі та певного змісту є незаконними. Радимо ознайомитися з рішенням від 15.06.2023 № 8797 UA-2023-07-03-010036-a та внести відповідні зміни. Інакше буде подано скаргу в АМКУ!
Відповідь: Шановний Учаснику ця норма встановлена керуючись нормами пп. 3 п. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «п . 48. Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.»
Дата відповіді: 07.07.2023 15:35
Відповідь надана

Невідповідність ТД діючим нормам

Номер: 40c8edecae0e460fbb49cecd5ef50db8
Дата опублікування: 05.07.2023 11:53
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, підстави для відмови в участі у закупівлі вже давно передбачено п. 47 а не 44, як Вами зазначено. Приведіть ТД у відповідність до діючих норм. Не наражайте себе та учасників на наслідки аудиту!!!!
Відповідь: Дякуємо у тендерну документацію були внесені зміни.
Дата відповіді: 07.07.2023 15:32