-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» категорія за ДК 021:2015 КОД 71320000-7 - ПОСЛУГИ З ІНЖЕНЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
30.06.2023 14:42 - 05.07.2023 00:00
Відповідь надана
щодо: провідного інженера-проектувальника ?
Номер:
6ffaf35b2fbf4597b3fbf1cffbbefe26
Дата опублікування:
04.07.2023 15:53
Опис:
Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати інформацію та документи щодо: провідного інженера-проектувальника -інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань, класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, (надати копію кваліфікаційного сертифікату).
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.01.2014 № 26, Зміна № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (стор. 16-17, примітки), вищезазначені кваліфікаційні вимоги не поширюються на інженера-проектувальника -інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань. Враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме зазначити: «- інженер-проектувальник -інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань,, (надати копію кваліфікаційного сертифікату)».
Відповідь:
Доброго дня. Згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.01.2014 № 26, Зміна № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» встановлено кваліфікаційні характеристики для загальногалузевих
професій в тому числі інженера-проектувальника, умови виконання інженерних вишукувань класу наслідків СС3 не встановлено, в зв’язку із чим відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді:
05.07.2023 16:11
Відповідь надана
щодо: інженера-проектувальника I категорії ?
Номер:
719e588ac68b4bbdb09bf916effba12e
Дата опублікування:
04.07.2023 15:52
Опис:
1. Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати інформацію та документи щодо: інженера-проектувальника I категорії – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, (надати копію кваліфікаційного сертифікату).
Звертаємо увагу Замовника, що при зазначенні об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, категорія такого інженера-проектувальника має бути «провідний». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме зазначити: «-провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, (надати копію кваліфікаційного сертифікату)».
Відповідь:
Доброго дня. Згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.01.2014 № 26, Зміна № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» встановлено кваліфікаційні характеристики для загальногалузевих
професій в тому числі інженера-проектувальника, умови виконання інженерних вишукувань класу наслідків СС3 не встановлено, в зв’язку із чим відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді:
05.07.2023 16:11
Відповідь надана
Щодо внесення зміни по п. 9 Технічного завдання
Номер:
0318ca7ea460458984caef01262cd89d
Дата опублікування:
03.07.2023 16:03
Опис:
Зміни в новій редакції в п. 9 - не внесені щодо вказівки, покладення обов'язку обмірів та обмірних креслень на виконавця! Просимо виправити.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику!
п.9 Технічного завдання передбачається виконання не лише обмірних креслень, а визначено необхідність виконання трьох видів передпроектн их робіт, а саме: виконання технічне обстеження споруди з наданням Технічного Звіту з обстеження, складання обмірних креслень, виконання топогеодезичної зйомку М 1:500 чистини земельної ділянки. Всі роботи належать до обов’язків виконавця, оскільки потребують кваліфікації. Крім того в Додатку №1 до Договору П.2 зазначено «Виготовлення обмірних креслень»
Дата відповіді:
05.07.2023 16:12
Відповідь надана
Відповідь замовника на запитання "Вимоги до кошторису (Технічне завдання)"
Номер:
3852ed083ba945bfa9a64df78d59944c
Дата опублікування:
03.07.2023 15:39
Опис:
Якщо зміни до раніше прийнятого рішення Київської міської ради відносно заробітної плати 18000,00 грн. не вносилися - це не дає права замовнику порушувати нормативно-правові акти (НПА) законодавства України! Це порушення Київської міської ради (КМР) законодавства України, яке КМР повинна виправити. В п. 4 Наказу Мінрегіонбуду № 281 чітко прописано, що заробітна плата повинна бути не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Крім цього, ніякої необхідності схвалення Кабінетом Міністрів України щодо перерахунку заробітної плати - немає і не повинно бути!!! Перерахунок заробітної плати здійснюється щорічно суб'єктами господарювання та вказується заробітна плата згідно розрахунку, але не нижче ніж зазначена в НПА. Замовник не має ніякого права вимагати встановити заробітну плату менше рівня ніж це прописано НПА. Враховуючи вище написане, просимо НЕ ПОРУШУВАТИ НПА ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ТА НЕ ПОСИЛАТИСЯ НА РІШЕННЯ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ, А ВИПРАВИТИ ПОКАЗНИК КОШТОРИСНО ВАРТОСТІ НА 18328,05 грн. згідно НПА ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ. Заниження заробітної плати - це суттєве порушення норм законодавства! Відповідь, яку ви надали ніяк не обгрунтовує ваші дії!!!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 затверджено Кошторисні норми України у будівництві, які складаються з Настанов з визначення вартості будівництва (далі за текстом-Настанови) та Настанов з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до абзацу другого пункту 4.3 Настанов, вартість людино-години робітників обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383) виключно по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів.
Фінансування вартості будівництва об’єкту, щодо якого є потреба в розробленні проектно-кошторисної документації, відбувається за рахунок місцевого бюджету, відповідно до лімітної довідки від 20.06.2023 № 08/22, про що зазначено у плані закупівлі.
Пунктом 19.12 рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869 визначено, що, з метою єдиного підходу до проведення розрахунків кошторисної вартості капітального будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів бюджету м. Києва, установити розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначені вартості будівництва, у розмірі 18000 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах.
Зазначене рішення не визнано нечинним у встановленому законодавством порядку, отже, обов’язкове для виконання всіма установами, підприємствами та організаціями, які знаходяться у власності Київської міської громади та фінансуються за рахунок місцевого бюджету.
У разі скасування рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869, або визнання не чинними певних розділів цього рішення, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.07.2023 16:13
Відповідь надана
Вимоги до кошторису (Технічне завдання)
Номер:
7bd52b2cf61c4d4c819e600042e3dec8
Дата опублікування:
02.07.2023 10:29
Опис:
У вас вказано що рівень кошторисної заробітної плати прийняти у розмірі 18 000,00 грн., відповідно до Рішення КМР від 09.12.2021 № 3704/3745, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах. АЛЕ Ж ЦЕ СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ! А також рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869 (із змінами і доповненнями, внесеними рішенням Київської міської ради від 09.02.2023 № 5973/6014) – ТЕЖ ВІДНОСНО РІВНЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНОДАВСТУ! Згідно п. 4 Наказу від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» вказано «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, АЛЕ НЕ НИЖЧЕ НІЖ СЕРЕДНЬОМІСЯЧНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА У БУДІВНИЦТВІ (У РОЗРАХУНКУ НА ОДНОГО ШТАТНОГО ПРАЦІВНИКА) ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ЗВІТНИЙ РІК, ЩО ОПРИЛЮДНЮЄТЬСЯ ЦЕНТРАЛЬНИМ ОРГАНОМ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В ГАЛУЗІ СТАТИСТИКИ, ЗБІЛЬШЕНА НА ПРОГНОЗНИЙ ІНДЕКС СПОЖИВЧИХ ЦІН НА ПОТОЧНИЙ РІК (У СЕРЕДНЬОМУ ДО ПОПЕРЕДНЬОГО РОКУ), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюється Кабінетом Міністрів України».
Згідно даних Державної служби України, індекс споживчих цін за січень 2022 р. та січень – грудень 2022 р., становить – 125,3 %.
Згідно листа Мінекономіки від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03 щодо прогнозних значень індексу споживчих цін на 2023 р., у середньому до попереднього року, становить – 128,4 %.
Враховуючи відсутність на даний час інформації щодо рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за 2022 р., що оприлюднюється Державною службою статистики України, замовникам будівництва, як орієнтиром для визначення величини, нижче якої не може бути розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві, можна скористатися інформацією щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за січень 2022 року, що становить – 11 392,00 грн.
ВРАХОВУЮЧІ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНІ ДАНІ, ПІДРАХОВУЄТЬСЯ МІНІМАЛЬНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА ДЛЯ ЗВИЧАЙНИХ УМОВ БУДІВНИЦТВА ЗА РОЗРЯДОМ СКЛАДНОСТІ РОБІТ 3,8 В УКРАЇНІ СТАНОМ НА 2023 рік І СТАНОВИТЬ: ЗП (2023 р.) = 11 392,00 грн. х 125,3 % х 128,4 % = 18 328,05 грн.
У зв’язку з порушенням вимог законодавства в тендерній документації та Рішення КМР, просимо відкоригувати показник кошторисної заробітної плати зазначений у тендерній документації (він не має бути нижчим за 18 328,05 грн. Даний розрахунок та пояснення є у збірнику «Ціноутворення у будівництві», № 2’2023).
Відповідь:
До п.19.18 Рішення КМР від 09.12.21р № 3704/3745 що встановлює рівень заробітної плати в будівництві на рівні 18000,00 грн зміни не вносились . На офіційному сайті Київської міської ради ніяких змін до зазначеного пункту рішення не знайдено.
В п.4 наказу Мінрегіонбуду № 281 на який посилається заявник зазначено необхідність схвалення Кабінетом Міністрів України. Кабінет Міністрів України не приймав Постанову із затвердження прогнозних показників. Лист Мінекономіки не є постановою Кабміну.
Дата відповіді:
03.07.2023 15:08
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
6eef093cda6545f885fa2de7304f37e4
Дата опублікування:
02.07.2023 09:30
Опис:
Доброго дня. Надайте роз'яснення щодо складу інженерних вишукувань (передпроєктних робіт), чому ніде не вказано про обмірні креслення, їх надає замовник та несе відповідальність за точність даних, чи потрібно робити проєктувальнику? Якщо покладається на проєктувальника, тоді будьласка зазначьте це в технічному завданні (завданні на проєктування) та добавте до переліку виконуваних робіт строку в договірній ціні. Відкоригуйте тендерну документацію!
Відповідь:
Внесено зміни по п.9 Технічного завдання.
Дата відповіді:
03.07.2023 15:10
Відповідь надана
договір-аналог
Номер:
818c8d783e7a469d91e5b13edbd57665
Дата опублікування:
01.07.2023 00:56
Опис:
Доброго вечора, Надайте роз"яснення з наступного питання: чи буде вважатися аналогічним договором договір субпідряду проектної організації на виконання проектних робіт ? Тобто ми маємо на увазі випадок, коли проектна організація виконувала проектні роботи як субпідрядник у Генпроектувальника - чи буде вважатися такий договір між субпідрядником та Генпроекткувальником аналогічним договором ?
Відповідь:
Виключно при наявності підтвердження розробки субпідрядником всіх розділів проєкту і проходження експертизи.
Дата відповіді:
03.07.2023 15:19
Відповідь надана
геодезичні роботи та вишукування
Номер:
569cd29b394f4641baef4158d46d9841
Дата опублікування:
01.07.2023 00:54
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 1 до Договору в таблиці в пунктах 1 та 2 відповідно зазначено виконання наступних робіт : "Інженерно-геодезичні роботи (М 1:500; М 1:2000)" та " Вишукування. Інженерно-геодизичні вишукування". Просимо пояснити, яку ви маєте на увазі різницю в цих роботах, написавши ці , по суті однакові роботи, як дві різні. Внесіть ясність в дане питання, або, якщо це помилка, то внесіть зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Зміни до документації внесено.
Дата відповіді:
03.07.2023 15:11