• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407

Завершена

19 142 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 710.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2023 14:13 - 14.07.2023 00:00
Відповідь надана

щодо лiцензiї

Номер: 4370d77f05004d62a008f52607015842
Дата опублікування: 13.07.2023 20:59
Опис: Пояснiть будь ласка, згiдно якої правової норми конкретного нормативно-правового акту пожежний гiдрант вiдноситься до систем пожежогасіння.
Відповідь: Згідно п. 2.1 Глави V чинних «Правил пожежної безпеки в Україні» пожежний гідрант визначено як складову зовнішнього протипожежного водопроводу. Мережі водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 одночасно відносяться і до зовнішнього протипожежного водопроводу підприємства та складають систему пожежогасіння підприємства.
Дата відповіді: 14.07.2023 16:06
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 6af5db03575c4c31be45a36eace0bf34
Дата опублікування: 13.07.2023 17:16
Опис: Внесеними змінами до вимог пункту другого розділу ІІІ тендерної документації до абзацу "...Банківська гарантія повинна бути оформлена та містити усі обов’язкові реквізити відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897" було додано формулювання "...та з урахуванням п. 47 Особливостей". З метою правильного розуміння вимог тендерної документації, просимо роз'яснити яким чином норма п.47 Особливостей розповсюджується на банківську гарантію? Яким чином дана норма повинна бути відображена в банківській гарантії, оскільки внесення тексту п.47 Особливостей порушує норми та вимоги до оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформлена та містити усі обов’язкові реквізити відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. В пункті 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 зазначено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією, зокрема – ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» встановлюють «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Отже, на теперішній час положення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замінені положеннями пункту 47 Особливостей, тож підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначаються пунктом 47 Особливостей. Враховуючи зазначене, 10.07.2023 замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме: наприкінці абзацу 4-го п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації доповнено «та з урахуванням п. 47 Особливостей». Правова позиція замовника з цього питання відповідає позиції органу оскарження щодо розгляду справ про визнання дискримінаційними умов тендерної документації у разі вимоги забезпечення тендерної пропозиції у формі, що затверджена чинним на сьогодні наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 без урахування вимог пункту 47 Особливостей. Відповідно до рішення органу оскарження «такі положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства в цій частині, тому встановивши наведені вище умови у тендерній документації, Замовник порушив положення Особливостей. Замовника зобов’язано усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». UA-2022-12-19-012776-a.a2.
Дата відповіді: 14.07.2023 16:05
Відповідь надана

щодо строку виконання робіт

Номер: 0505f60a94c7468a8e8c71fce1f3d885
Дата опублікування: 13.07.2023 16:55
Опис: Замовник в тендерній документації визначає, що термін виконання робіт – протягом 100 робочих днів з дати підписання акту про початок виконання робіт, а в електронному полі форми оголошення про проведення публічної закупівлі зазначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 31 грудня 2024 року. Просимо пояснити такі невідповідності
Відповідь: Згідно пункту 3.1. Додатку 5 до тендерної документації учасник зобов’язаний виконати роботи протягом 100 (сто) робочих днів з дати підписання двостороннього акту про початок виконання робіт. Пунктом 3.2. Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що термін виконання робіт може бути продовжений на термін припинення виконання робіт з вини Замовника, а також через інші обставини, які унеможливлюють подальше виконання робіт Учасником, до моменту усунення таких обставин (перешкод). Припинення (зупинення) робіт оформлюється представниками Сторін двостороннім актом. Пунктом 17.1. Додатку 5 до тендерної документації визначено: Договір набирає чинності з дати його підписання представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, у випадках, передбачених чинним законодавством України, за наявності затверджених відповідних видатків у фінансовому плані Замовника на відповідний рік і діє і діє до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, згідно Постанови КМУ від 12.10. 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», але не пізніше 31.12.2024 включно, а в частині гарантійних зобов’язань та здійснення розрахунків за Договором – до повного виконання зобов’язань. Під час оголошення закупівлі замовник розміщує інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оскільки замовнику треба було визначити період виконання робіт – «з і по», у який учаснику необхідно виконати роботи, тому в електронному полі було зазначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 31 грудня 2024, тобто не пізніше строку дії договору.
Дата відповіді: 14.07.2023 16:00
Відповідь надана

щодо подачі цінової пропозиції

Номер: 5a2affb0fca7428b997713e9205fd76d
Дата опублікування: 13.07.2023 16:43
Опис: Відповідно до Розділу V Тендерної документації на реконструкцію мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 під час заповнення форм учасник зазначає ціну тендерної пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Згідно п. 2.1. проєкту договору про закупівлю «Ціна договору, відповідно до Договірної ціни (кошторису) (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, становить ____________ (____________ гривень ____ копійок) грн. без ПДВ, крім того ПДВ** ____________ (____________ гривень ____ копійок) грн., разом ціна цього Договору становить ____________ (____________ гривень ____ копійок) грн. з ПДВ.» Ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто згідно вимог Замовника Учасник повинен подати цінову пропозицію без ПДВ. Відповідно, і в договорі публічної закупівлі повинна бути в подальшому ціна без ПДВ. Зміна ціни договору в порівнянні з ціновою пропозицією Учасника-платника ПДВ за рахунок додавання суми ПДВ є грубим порушенням норм діючого законодавства та тягне за собою в подальшому визнання такого договору нікчемним. Крім того, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Маніпуляція із встановленням вимог щодо подання цінової пропозиції без ПДВ є яскравим прикладом дискримінації Учасників, які є платниками ПДВ. З огляду на це просимо пояснити, яким саме чином та відповідно до яких норм діючого законодавства планується збільшити суму договору публічної закупівлі в момент підписання договору у випадку, якщо переможцем процедури буде визнано Учасника-платника ПДВ.
Відповідь: Керуючись положеннями ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. При складанні річного плану до вартості закупівлі включаються всі можливі обов’язкові податки та збори, зокрема податок на додану вартість, оскільки ДП «АМПУ» є платниками податку на додану вартість на загальних підставах. Отже, у річному плані закупівель очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ. За визначенням п. 14.1.17814.1.178 ПКУ податок на додану вартість — непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V ПКУ Кодексу. Облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Конкретні вимоги до нарахування та сплати ПДВ врегульовує розділ V ПКУ. Відповідно до п. 1 Розділу V тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ, питома вага критерію «ціна без ПДВ» – 100%, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ). Законом встановлено, що методика оцінки встановлюються замовником. Замовником встановлено критерій оцінки тендерних пропозицій ціна без ПДВ, для забезпечення рівних умов для всіх учасників (резидентів та нерезидентів), різних системи оподаткування всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість, по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість. Таким чином, умови тендерної документації сприяють допущенню до оцінки тендерних пропозицій за однаковими критеріями «без ПДВ», що унеможливлює дискримінацію учасників – платників ПДВ. Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі в оголошенні зазначена без урахування ПДВ. В п. 1 Розділу V тендерної документації передбачено, що «під час заповнення форм учасник зазначає ціну тендерної пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.». Крім того, в п. 2.1. Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Ціна договору, відповідно до Договірної ціни (кошторису) (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, становить ____________ (____________ гривень ____ копійок) грн. без ПДВ, крім того ПДВ** ____________ (____________ гривень ____ копійок) грн., разом ціна цього Договору становить ____________ (____________ гривень ____ копійок) грн. з ПДВ.» (** Застосовується та заповнюється на етапі укладання договору відповідно до положень Податкового кодексу України.). Замовник вважає необхідним звернути увагу на те, що насьогодні сформувалась стала судова практика щодо розгляду позовних заяв про визнання договору про закупівлю недійсним з підстав, зазначених у Вашому питанні. Відповідно до рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Миколаївської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», 2) Товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОБУД Україна» про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням. Так, ВСУ наголошує, що «з огляду на наведене, колегія суддів погоджується з висновками судів першої та другої інстанцій про відхилення доводів Прокурора, що ціна тендерної пропозиції не містить інформації про врахування ПДВ, а тому доводи касаційної скарги, наведені в пункті 8 постанови визнаються Судом помилковими, оскільки відсутні підстави вважати, що умови спірного договору не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:55
Відповідь надана

щодо технічного завдання

Номер: 52faf68fcbed40ed91566b156656025c
Дата опублікування: 13.07.2023 15:19
Опис: 10.07.2023 року Замовником в електронній системі закупівель була оприлюднена нова редакція тендерної документації, в якій було суттєво змінено технічні вимоги до предмету закупівлі. Внесені доповнення набагато збільшують обсяг робіт та значно впливають на формування цінової пропозиції. При цьому в первісній редакції тендерної документації такі види робіт взагалі були відсутні. Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, роботи щодо реконструкції мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 повинні здійснюватись на підставі і у повній відповідності до розробленої проєктної документації по вказаному об’єкту. Не зважаючи на це, Замовником було надано два варіанти технічного завдання, які мають значні відмінності один від одного. З огляду на це просимо повідомити на якій підставі було внесені відповідні зміни до технічного завдання та надати документальне підтвердження наявності цих робіт в проєктній документації по об’єкту «Реконструкція мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407».
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово­комунального господарства України, роботи щодо реконструкції мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 повинні здійснюватись на підставі і у повній відповідності до розробленої проєктної документації по вказаному об’єкту. Тому для виправлення технічної помилки у Додаток 4 до тендерної документації було внесено відповідні зміни. У зв’язку з воєнним станом та віднесенням МФ ДП «АМПУ» (адміністрації Миколаївського МП) до об’єктів критичної інфраструктури, для підтвердження наявності вказаних робіт в проектній документації необхідно звернутись через електронну адресу до посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками щодо технічних питань, яка зазначена в п. 2.3 Розділу І тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:53
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 446c6fdfdd2e4f18bd2ebade0ec6eed4
Дата опублікування: 11.07.2023 15:08
Опис: Добрий день. Просимо пояснити, у зазначених позиціях застосувати плити від розбирання чи плити нові? Якщо так, то які розміри та типи плит Проїзди інв.№427, №428 17 (Демонтаж) Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею до 3 м2/к=0,8 18 Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею до 3 м2 Проїзди інв.№3407 20 (Демонтаж) Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею до 3 м2/к=0,8 21 Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею до 3 м2 38 (Демонтаж) Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею до 3 м2/к=0,8 39 Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею до 3 м2
Відповідь: Згідно Додатку 4 до тендерної документації в однаковому обсязі передбачений демонтаж плит для виконання робіт та монтаж плит після виконання робіт. Застосування нових плит не передбачено.
Дата відповіді: 14.07.2023 12:14
Відповідь надана

щодо лiцензiї

Номер: 830a1622acaa4e28a2cdde275565aa30
Дата опублікування: 10.07.2023 20:38
Опис: Згiдно вимог тендерної документацiї Учасник повинен мати чинну ліцензію щодо господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, технічне обслуговування систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аєрозольні) на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки. При цьому предметом закупiвлi є роботи стосовно мереж водопостачання. З огляду на це просимо надати роз'яснення з якою метою встановлено вимогу щодо наявностi саме цiєї лiцензiї та навести конкретнi та чiткi приклади з технiчного завдання, якi вимагають наявнiсть такого дозволу. Вiдповiдно до норм чинного законодавства замовники зобов'язанi обгрунтовувати технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Звертаємо увагу на те, що будь-яке спiлкування мiж замовником та учасником повинно вiдбуватися виключно за допомогою електронної системи закупiвель, а тому вiдповiдi на звернення учасникiв повиннi бути чiткими та вiдображати необхiдну iнформацю, а не мiстити посилання на можливiсть отримання необхiдної iнформацiї вiд iнших працiвникiв замовника
Відповідь: Згідно Додатку 4 до тендерної документації передбачені монтажні роботи з встановлення 21 пожежного гідранта, які входять до системи пожежогасіння підприємства. Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 затверджений перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Згідно п. 1 вказаного переліку ліцензуванню підлягає монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). Окрім вищезазначеного, повідомляємо, що пунктом 54 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Під час проведення процедури закупівлі замовник, керуючись пунктом 24 Особливостей самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Отже, Законом передбачено, окрім способу, зазначеному в пункті 54 Особливостей, здійснення замовником зв’язку з учасниками електронною поштою. Враховуючи вищезазначене, замовник, керуючись Законом, правомірно у роз’ясненнях на звернення зазначив можливість додатково звернутись через електронну адресу до посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками щодо технічних питань.
Дата відповіді: 13.07.2023 14:10
Відповідь надана

щодо засвідчення документів

Номер: 3140df7c3dc24483a4882b048827c886
Дата опублікування: 07.07.2023 11:18
Опис: Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації на реконструкцію мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 «у разі завантаження документу у вигляді скан-копії, виготовлненої з копії документу на паперовому носії, такий документ повинен містити наступні реквізити: слова «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису та ПІБ особи, яка засвідчує копію, та з відбитком печатки , у разі її використання. Учасник створює та підписує такі документи електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign». Одночасно з цим ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". З огляду на це просимо пояснити, з якою метою всупереч нормам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено вимогу щодо засвідчення копій документів підписом та печаткою у випадку подальшого підпису таких документів за допомогою електронного підпису в порядку, визначеним діючим законодавством
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відпоідно до вимог Розділу III тендерної документації: «Учасник створює та підписує електронний документ електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції можуть завантажуватись в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів документів, надання яких вимагається згідно цієї тендерної документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Учасник створює та підписує такі документи електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. У разі завантаження документу у вигляді скан-копії, виготовлненої з копії документу на паперовому носії, такий документ повинен містити наступні реквізити: слова «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, дати засвідчення копії та з відбитком печатки, у разі її використання. Учасник створює та підписує такі документи електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Документ, отриманий від органів державної влади, підприємств, установ організацій, наданий у формі електронного документу із накладанням електронного підпису уповноваженої посадової особи органів державної влади, підприємств, установ, організацій, яка видала цей документ не потребує накладення електронного підпису уповноваженої особи учасника. У свою чергу електронний документ у розумінні цієї тендерної документації – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Отже, учасник може завантажити у складі тендерної пропозиції такі документи: електронний документ; скан-копії виготовлені з оригіналів документів, складені безпосередньо учасником; скан-копії, виготовлені з копії документу на паперовому носії. Отже, до документів, наданих у вигляді електронного документу не пред’являються жодні вимоги до оформлення крім накладення електронного підпису. У разі надання документу, виготовленого учасником у вигляді скан-копії саме з копії документу на паперовому носії – такий документ повинен містити наступні реквізити: слова «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, дати засвідчення копії та з відбитком печатки, у разі її використання. Зазначена вимога щодо способу посвідчення копій документів на паперовому носії обґрунтована положеннями п. 71 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55. У разі надання документу, виготовленого учасником у вигляді скан-копії, виготовленої з оригіналу документу на паперовому носії, учасник повинен накласти електронний підпис на такий документ. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством. Відповдно до ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис, накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Отже у разі надання документу, виготовленого з використанням документів на паперовому носії, замовнику необхідно визначити автора такого електронного документу, наданого у складі тендерної пропозиції. Враховучи зазначене, вимога замовника правомірна та не суперечить вимогам ст. 22 Закону.
Дата відповіді: 10.07.2023 15:44
Відповідь надана

Чинна ліцензія або дозвіл на виконання будівельних робіт щодо будівельних робіт на об’єктах будівництва

Номер: 0883ebec7a40468ebeb40f1a3511e49a
Дата опублікування: 06.07.2023 12:37
Опис: Відповідно до пп.14 п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати чинну ліцензію або дозвіл на виконання будівельних робіт щодо будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за видами робіт: 1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: 1.13.00 Виконання пуско-налагоджувальних робіт: 1.13.09 водопостачання та водовідведення. 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.01 Водопостачання та водовідведення. З метою уникнення дискримінації серед учасників та з метою рівного ставлення до них, просимо роз'яснити, чи не буде підставою для дискваліфікації, якщо учасником в складі тендерної пропозиції буде надано чинну ліцензію господарської діяльності з будівництва об'єктів IV і V категорій складності за видами робіт: 1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: 1.13.00 Виконання пуско-налагоджувальних робіт: 1.13.09 водопостачання та водовідведення. 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.01 Водопостачання та водовідведення. На підставі викладеного вище, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення за роз’ясненнями прийнято рішення у найближчий час внести зміни до тендерної документації на закупівлю: Реконструкція мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 за кодом ДК 021:2015 45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт.
Дата відповіді: 07.07.2023 15:17
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 09c1af73d98a4ebc9ad2abd0ce449889
Дата опублікування: 06.07.2023 11:48
Опис: У технічному завданні: 1 Відсутня робота з пробивання отворів у залізобетонних колодязях 2 Участок мережи від колодязу 24/існ. до 13/ПГ4 п.10,34 монтаж засувок 50, а засувки п.11,12,36 – д.100мм п.31 монтаж засувок 150мм, а засувки п.32-д.100мм 3 Участок мережи від колодязу 13/ПГ4/існ. до 20/існ. п.225 монтаж д.110мм, а п.227- д.150мм 4 Участок Від колодязя біля пункту розвантаження насіння соняшника з залізничних вагонів до вул. Космонавтів монтаж д.311мм, а п.313- д.150мм
Відповідь: Види та обсяги робіт визначені в Додатку 4 до тендерної документації згідно Робочого проекту «Реконструкція мереж водопостачання інв.№427, інв.№428, інв.№3407 Миколаївської філії ДП «АМПУ» (адміністрації Миколаївського морського порту) м. Миколаїв, вул. Заводська, 23». У встановленому порядку проведено державну експертизу проектно-кошторисної документації. Після укладання договору про закупівлю з учасником, який буде визнаний переможцем процедури закупівлі, замовник, згідно п. 4.3.3. проєкту договору про закупівлю зобов’язаний передати проектну документацію учаснику, про що скласти відповідний акт (оформити акт шляхом його підписання повноважними представниками сторін). Додатково за роз’ясненнями можна звернутись через електронну адресу до посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками щодо технічних питань, яка зазначена в п. 2.3 Розділу І тендерної документації.
Дата відповіді: 07.07.2023 15:16