-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра
СШ № 115 Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
1 585 344.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 926.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 926.72 UAH
Період уточнення:
29.06.2023 13:59 - 08.07.2023 00:00
Відповідь надана
Дислокація
Номер:
b86b6e50eabc4bd38e0038aad059c354
Дата опублікування:
03.07.2023 15:19
Опис:
Шановний Замовник! Вкажіть місце доставки, не вказані номери закладів
Відповідь:
Добрий день! Відповідна інформація вказана в електронній системі закупівель та тендерній документації.
Дата відповіді:
04.07.2023 16:37
Відповідь надана
кейтеринг
Номер:
5ac5bf0783c94ba6af8ff76bc1512997
Дата опублікування:
30.06.2023 20:32
Опис:
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 01 червня 2023 року № 549 «Харчоблок отримувача послуг повинен бути забезпечений такими зонами: зоною приймання та зберігання охолодженої продукції, зоною для розігріву готової продукції, оснащеною пароконвекційною піччю, зоною роздаткової лінії в обідньому залі та зоною миття та зберігання кухонного посуду та інвентарю.»
Чи має харчоблок вашого закладу такі умови та обладнання для отримання послуг кейтерингу?
Відповідь:
Добрий день! Закупівля послуг з харчування проводиться з урахуванням чинного законодавства. Крім того, відповідно до вимог викладених у Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен відвідати об'єкт та досконало проаналізувати відповідні зони в даному закладі освіти.
Дата відповіді:
03.07.2023 19:51
Відповідь надана
Роз’яснення по пакувальнику лотків
Номер:
bc3ef13464b4432db5416ebc689ab7ab
Дата опублікування:
30.06.2023 15:32
Опис:
В Додатоку 3 до Документації наведена вимога «Упаковка готових страв з насиченням середовища газом відрізняється гарантією якості, збереженням свіжості, збереженням кольору, виду і смаку, тому Учасник має документально підтвердити наявність у нього у власності автоматичного пакувальника лотків (трейсилер) та надати документи, що підтверджують якість харчового газу (суміші газів), які будуть використовуватись Учасником.»
Необхідно акцентувати, що упаковка готових страв з насиченням середовища газом не передбачена для здобувачів освіти в жодному нормативно-правовому акті, ні в Постанові КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ні в останній зміні - ПКМУ № 549!
Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є неправомірними, дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, який вже пакує готові страви з насиченням середовища газом, має у власності автоматичний пакувальник лотків (трейсилер) та документи, що підтверджують якість харчового газу (суміші газів)! Але це юридично безпідставно для закладів освіти!
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь:
Дана вимога відповідає чинному законодавству не є дискримінаційною, та надає можливість гарантувати безпечність готової продукції.
Дата відповіді:
30.06.2023 18:53
Відповідь надана
Тара і упаковка
Номер:
6b8b98fe0ce248bba8e6e6104692d943
Дата опублікування:
30.06.2023 15:26
Опис:
В Додатоку 3 до Документації наведена вимога щодо постачання харчових продуктів «Тара і упаковка для зберігання та постачання продуктів харчових повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови придатності продуктів харчових, інші умови. Відтак, учасники закупівлі повинні письмово підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог».
Ця вимога Замовника складена без врахування вимог діючих нормативно-правових актів, сформульована некоректно, незрозуміло – це вимога тільки для постачання харчових продуктів чи готових страв, в якій тарі і упаковці? Не зазначено, яким документом необхідно підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог, яких саме?
Слід зазначити, що відповідно до «ЗМІНИ, що вносяться до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2023 р. № 549 (ПКМУ № 549), передбачено «Доставка готової їжі здійснюється в герметичних гастроємностях та термоізоляційних боксах».
Відповідно до п. 3 розділу III «ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03 грудня 2020 року N 2532: «Перевезення готових страв повинно здійснюватися в герметичній упаковці (контейнері) та/або іншій тарі, маркування якої здійснюється згідно з додатком 3 до цих вимог.
Відповідно до вимог Закону України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" від 06.12.2018 № 2639-VIII не передбачене маркування кулінарної продукції, що реалізується у закладах громадського харчування.
Вимоги щодо надання інформації про харчові продукти, що реалізуються у закладах громадського харчування, наведені в пункті 9 статті 6 вищезазначеного Закону:
«У разі якщо харчові продукти пропонуються до реалізації кінцевим споживачам або закладам громадського харчування нефасованими, якщо пакування харчових продуктів здійснюється безпосередньо в місці продажу на прохання споживача або якщо харчові продукти упаковуються чи фасуються в місці продажу для подальшої реалізації кінцевим споживачам у цьому місці продажу, обов’язковою для надання у спосіб, визначений оператором ринку харчових продуктів, є така інформація:
1) назва харчового продукту;
2) будь-які інгредієнти або допоміжні матеріали для переробки, які наведені у додатку № 1 до цього Закону, або походять з речовин чи продуктів, наведених у додатку № 1 до цього Закону, які використовуються у виробництві або приготуванні харчового продукту і залишаються присутніми у готовому продукті, навіть у зміненій формі».
Прошу детально конкретизувати усі вимоги цього пункту у відповідності до вимог нормативно-правових актів.
Відповідь:
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
Умовами тендерної документації, а саме Додаток № 3 зазначено інформацію щодо тари та упаковки постачання харчових продуктів."
Дата відповіді:
30.06.2023 18:52
Відповідь надана
Роз’яснення по Технічним умовам
Номер:
a76aaa53caa54358850de0b7772afb9a
Дата опублікування:
30.06.2023 15:21
Опис:
В Додатоку 3 до Документації наведена вимога щодо наявності «Технічні умови на виробництво готових страв для харчування в закладах шкільної та дошкільної освіти, які пропонує до постачання учасник, які є чинними на момент подачі тендерної пропозиції».
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству, не передбачена в жодному нормативно-правовому акті, незаконно обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають Технічні умови на виробництво готових страв для харчування в закладах шкільної та дошкільної освіти.
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь:
Дана вимога відповідає чинному законодавству та не є дискримінаційною, оскільки технічні умови має можливість розробити кожне підприємтво.
Дата відповіді:
30.06.2023 18:52
Відповідь надана
Роз’яснення по гігієнічним висновкам на сировину
Номер:
aae5920c05f14a94be29ea1e957c9f91
Дата опублікування:
30.06.2023 15:17
Опис:
Відповідно до Додатоку 3 до Документації передбачено «Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників закладу освіти, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків».
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству, не передбачена в жодному нормативно-правовому акті, незаконно обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають незаконні гігієнічні висновки на сировину.
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь:
Вимоги до бракеражу визначені відповідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
30.06.2023 18:52
Відповідь надана
Роз’яснення по Сертифікатах на сировину
Номер:
75c9770e2d194d42be0e9635e2b84ba9
Дата опублікування:
30.06.2023 15:11
Опис:
Пунктом 2 додатку 2 до Документації передбачено «Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації».
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству. Вважаємо, що наведена вище умова в тендерній документації незаконно обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають Сертифікати на сировину. Адже відповідно до частини 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами) від 23.12.1997 року № 771/97-ВР: «Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Зазначене не стосується процедури видачі міжнародного сертифіката, передбаченого цим Законом».
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь:
"Добрий день! Дякуємо за увагу до даної закупівлі. Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Для повноцінної реалізації системи НАССР необхідно обов'язково впроваджувати систему простежуваності, яка охоплює всі стадії виробництва, переробки та обігу харчових продуктів чи інгредієнтів, які використовуються їх виготовлення.
Система простежуваності передбачає «крок назад – крок уперед» харчовим ланцюгом і дозволяє ідентифікувати постачальників і замовників продукції. Відповідно до вимог цієї системи виробник харчових продуктів повинен встановити зв'язок «постачальник – продукт» та «продукт – замовник».
Документами, що підтверджують якість та походження сировини, продукції і т.д. є сертифікати якості від виробника."
Дата відповіді:
30.06.2023 19:52
Відповідь надана
Роз’яснення по ДСТУ ISO 9001:2015
Номер:
0d262852a9bb4c30ade43dafcfd607c1
Дата опублікування:
30.06.2023 15:06
Опис:
Пунктом 1.9 додатку 2 до Документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги". Цей же Сертифікат наведений в пункті 2 додатку 2 до Документації щодо наявності Сертифікатів у працівників, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень низки стандартів.
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству, не регулюється державою. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами) від 23.12.1997 року № 771/97-ВР: «Оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів»
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь:
"Добрий день! Дана вимога прописана Замовником для того, щоб уникнути дискримінаційниг вимог, та провести закупівлю відповідно до чинного законовдсва.
ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT) / ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT). Переклад та назва вищевказаного ДСТУ ISO зустрічається у різних варіаціях у джерелах, що не є помилкою, а варіантом перекладу ."
Дата відповіді:
30.06.2023 19:49
Відповідь надана
Роз’яснення по ДСТУ ISO 22000:2019
Номер:
e4e3d66113f6412385001232748cdc18
Дата опублікування:
30.06.2023 14:54
Опис:
Пунктом 2 додатку 2 до Документації передбачено, що «В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати щодо працівників, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів…, в тому числі «ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT) / ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT)».
Така вимога Замовника з подвійною назвою одного й того ж Стандарту є дискримінаційною для інших учасників. Вважаємо, що наведена вище умова в тендерній документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають такі Сертифікати, що видані непрофесійно, з порушенням вимог нормативно-правових актів. Адже не може бути різним офіційний переклад одного й того ж ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Відповідно до офіційного перекладу назва стандарту наступна «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі».
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь:
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Дана вимога встановлена Замовником з метою виявлення спроможності потенційних Учасників мати усі підтверджуючі діючим законодавством документи щодо якості надання послуг, з урахуванням специфіки організації харчування у закладах освіти міста Дніпра.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Відповідно до чинного законодавства України, впроваджено розробку та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), які є необхідним дотримуватись усім працівникам та персоналу підприємства.
Для цього на підприємстві мають бути працівники, які володіють спеціальними знаннями.
Задля забезпечення належної підготовку працівників, підприємство має бути забезпечено кадрами, які мають проходити навчання та бути компетентними за стандартами ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 19011:2019, за результатами яког отримають свідоцтво про таке навчання.
"
Дата відповіді:
30.06.2023 19:50
Відповідь надана
Роз'яснення по сертифікатам
Номер:
2d17bbed1ad44749a247b83633030098
Дата опублікування:
30.06.2023 14:49
Опис:
Відповідно до додатку 2 до Документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати:
п. 1.9 «Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції»,
п. 1.10 «Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом перевірку, звітом про наглядовий аудит та рішення щодо видачі».
Відповідно до розділу «Загальні умови надання послуг» додатку 3 до Документації «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати:
- Копія чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", дійсний на дату подання тендерної пропозиції, виданий на виробничу(і) потужність(і) готових страв»
Такі вимоги є неправомірними, адже відповідно до п. 7 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами) від 23.12.1997 року № 771/97-ВР «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою».
Правомірним та більш дієвим способом перевірки стану впровадження та застосування Системи керування безпечністю харчових продуктів на потужності є зазначена в розділі «Загальні умови надання послуг» додатку 3 до Документації вимога надати «акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР)».
Але нелогічно та незрозуміло, що зазначений акт вимагається тільки на складські приміщення.
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності усіх вищенаведених вимог тендерної документації.
Відповідь:
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Дана вимога встановлена Замовником з метою виявлення спроможності потенційних Учасників мати усі підтверджуючі діючим законодавством документи щодо якості надання послуг, з урахуванням специфіки організації харчування у закладах освіти міста Дніпра.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати."
Дата відповіді:
30.06.2023 18:52