-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання деревини (паливної деревини твердих порід) для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл Товстенської селищної громади, Чортківського району, Тернопільської області, Код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (Дрова паливні, твердих порід)
Закупівля здійснюється за додатково виділені кошти рішенням Товстенської селищної ради №3467 від 09.06.2023
Торги відмінено
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Період уточнення:
28.06.2023 19:46 - 03.07.2023 00:00
Відповідь надана
щодо платіжних доручень
Номер:
50ad2b25d2f84b349b75ae7e966be4ba
Дата опублікування:
29.06.2023 11:27
Опис:
Дякуємо за швидку відповідь.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповіді Вами вказано наступне:
"фактом 100% оплати за товар буде вважатись тільки платіжні інструкції/доручення, оскільки в даному документі буде вказано суму, призначення оплати за товар, номер рахунку платника та отримувача а також казначейську відмітку. Оскільки розрахунок за паливну деревину буде у безготівковій формі, то фактом підтвердження виконання аналогічного договору буде вважатись тільки платіжна інструкція!."
Вимогами ТД не передбачено обмеження Учасників подавати як аналогічні договори лише договори із Замовниками в розумінні Закону. Відповідно, якщо контрагентом Учасника по аналогічному договору була юридична особа приватного права (ТОВ, ПП і т.д.), то розрахунки по цьому договору не проходять через Казначейство та не містять казначейської відмітки.
Відповідь:
Прийму до уваги.
Дата відповіді:
29.06.2023 15:39
Відповідь надана
щодо дискримінаційної вимоги в додатку 2
Номер:
7540f37112ba4b5aa026f69004dcbef3
Дата опублікування:
29.06.2023 09:14
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Відповідно до п.п. 1.1. п.1) додатку №2 до ТД передбачено, що з метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару учасники у складі своєї пропозиції мають надати наступну інформацію: Аналогічно виконаний договір за 2023 рік (Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.)
1.2.Накладні, а також платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати за 2023 рік.
відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупіівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що умова про надання аналогічно виконаного договору за 2023 рік та накладних, а також платіжних доручень з відміткою банку про проведення оплати за 2023 рік є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, Для Вас, як Замовника, не є принциповою різниця, коли саме потенційні Учасники здійснювали постачання товару попереднім контрагентам: у 2023 році, чи раніше, у 2022, або ж у 2021 році. Учасник має позитивний досвід постачання аналогічного товару протягом 2022 року. Проте, у зв'язку з наявністю даної дискримінаційної вимоги ми не матимемо змоги взяти участь у цій закупівлі та запропонувати Замовнику якісний товар за адекватною ціною. У зв'язку з цим, у Закупівлі звужується коло потенційних учасників, а Замовник збільшує свій ризик придбання товару за бльшою ціною, ніж коли б у закупівлі була більша кількість учасників. Оскільки, як відомо, чим більше Учасників у закупівлі, тим більша конкуренція в аукціоні, а Замовник має змогу придбати товар дешевше.
крім того, документами про фактичне виконання договору є не лише накладні, а також платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати. Документами, що підтверджують фактичне виконання договору також можуть бути лсти-відгуки, акти приймання-передачі товару і .т.д.
У зв'язку з вищенаведеним, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо внести зміни до додатку 2, виклавши п.1) у наступній редакції:
З метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару учасники у складі своєї пропозиції мають надати наступну інформацію:
1.1.Аналогічно виконаний договір (Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.)
1.2.Накладні, та/або платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати, або акт-прийняття-передачі товару, або лист-відгук від контрагента за аналогічним договором.
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня!
1.Додам вимогу аналогічно виконаного договору за період 2022 року.
2.Що стосується підтвердження виконання аналогічно договору, то лист відгук не є доствірним підтвердження інформації про оплату за товар, так само як і акт приймання передачі товару та накладна, фактом 100% оплати за товар буде вважатись тільки платіжні інструкції/доручення, оскільки в даному документі буде вказано суму, призначення оплати за товар, номер рахунку платника та отримувача а також казначейську відмітку.
Оскільки розрахунок за паливну деревину буде у безготівковій формі, то фактом підтвердження виконання аналогічного договору буде вважатись тільки платіжна інструкція!
Дата відповіді:
29.06.2023 10:46