-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція адміністративного будинку під офісні приміщення по вул. Головна 42-В, село Мамалига, Дністровського району, Чернівецької області»
Закупівля проводиться в рамках проекту ENI/2021/430-447 «Об’єднання громад – задля сталого економічного зростання (СonCom4EG)», що реалізується за підтримки ЄС в межах ініціативи «Мери за економічне зростання»
Завершена
10 011 164.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 055.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 055.82 UAH
Період уточнення:
28.06.2023 11:14 - 07.07.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо умов тендерної документації
Номер:
85a69b4d682e43ca9a4ae12b872f6d20
Дата опублікування:
05.07.2023 13:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно п.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник надає Замовнику копії документів, що підтверджують якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, інше).» Чи повинен учасник при поданні своєї тендерної пропозиції завантажити у електронну систему перелічені документи? Якщо так, то на які саме матеріали?
Відповідь:
Шановний Учаснику дякуємо за Вашу уважність, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді:
05.07.2023 16:10
Відповідь надана
Щодо Технічного завдання
Номер:
5e0fa663b1624b35a342d455ac3c314e
Дата опублікування:
04.07.2023 14:01
Опис:
Шановний Замовнику!
У пункті 88 Технічного завдання вказано об'єм роботи "Установлення фрамуг із металопластику, площа прорізу до 2м2" -8м2, а у пункті 89- Фрамуги із металоплатику (матеріал) -47,53м2. Чи вважати кількість матеріалу помилковою, так як вона збігається із пунктом 79 ТЗ (вікна із металопластику) та в пропозиції враховувати Фрамуги із металопластику в кількості 8м2?
Відповідь:
Шановний Учаснику ! Технічне завдання було розроблено на основі проекто-кошторисної документації яка отримала позитивний експертний висновок. Після Вашого звернення разом із розробником проекту була здійснена перевірка специфікації елементів заповнення прорізів. В пункті 89 вказано помилково кількість матеріалів, правильно вважати Фрамуги із металопластику в кількості 8м2.
Дата відповіді:
05.07.2023 11:51
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації (уточнення вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій)
Номер:
44a587489c55461f888127fa70cece1b
Дата опублікування:
02.07.2023 19:22
Опис:
Шановний Замовнику. Просимо надати роз‘яснення та внести зміни у тендерну документацію стосовно трактування вимог зазначених у Додатку 1 до тендерної документації (пункт 1 розділу 1 тендерної документації щодо документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям). Зокрема у пункті 1 для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається надати документи відповідно до вимог підпунктів 1.1. Звертаємо Вашу увагу, що підпункт 1.1 помилково зазначено два рази. Замовник пропонує надати одну і ту ж інформацію у табличній формі (за формою таблиці 1 та у таблиці довільної форми), застосовуючи різні вимоги до документів, що подаються. Просимо внести зміни у тендерну документацію та анулювати один з підпунктів 1.1, які дублюються.
Відповідь:
Шановний Учаснику дякуємо за Ваше звернення, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:02
Відповідь надана
Кошторисна документація
Номер:
a724a41c0f1a415db0c70e099e23baba
Дата опублікування:
30.06.2023 13:15
Опис:
Шановний Замовнику!
У Тендерній документації вимагається подання у складі пропозиції електронної версії кошторису в форматі *.ibs, проте такий формат, що використовується для кошторисної документації не відображає договірну ціну, електронним форматом для файлу договірної ціни є *.idc.
Просимо уточнити у якому форматі слід завантажити електронну версію кошторису.
Відповідь:
Шановний Учаснику дякуємо за Ваше звернення, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:02
Відповідь надана
Забезпечення виконання договору
Номер:
0bbb84836de24e149e14592b1fa34ca3
Дата опублікування:
29.06.2023 16:25
Опис:
Шановний Замовнику! У пункті 2.2. Розділу 2 УГОДИ про забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток №5 ) зазначено: Учасник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 2.1 Договору забезпечення, в повному обсязі на рахунок Замовника, зазначений в розділі 8 Договору забезпечення, не пізніше дати укладення Договору про закупівлю.
А у тендерній документації п.5 розділ 6 Результати торгів та укладання договору про закупівлю, викладена вимога 1.У складі тендерної пропозиції надати забезпечення виконання договору, яке підтверджується копією платіжного документу проведеного банком. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 відсотка від вартості договору.
Приведіть, будь ласка, у відповідність Тендерну документацію. Забезпечення виконання договору надає Переможець. Вилучіть вимогу надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Також конкретизуйте які пункти УГОДИ про забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток №5 )повинні бути заповнені Учасником на етапі подання тендерної пропозиції, чи заповнити тільки назву Учасника та його реквізити?
Відповідь:
Шановний Учаснику дякуємо за Вашу уважність, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді:
30.06.2023 11:10
Відповідь надана
Щодо умов , викладених в Тендерній документації
Номер:
ff16b170c0df40f1bcb09bf60c971f0c
Дата опублікування:
29.06.2023 16:09
Опис:
Шановний Замовнику!
1) Згідно п.7 «Інформація про субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу 3 Тендерної документації : « Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції довідку (за нижченаведеною формою), яка містить інформацію про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ( або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати вищезазначених субпідрядників або лист про залучення субпідрядника для виконання робіт на суму що становить менше 20 відсотків від вартості договору). Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасник надає:
- оригінал листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені на об’єкті;
- довідку, складену в довільній формі з інформацію про наявність в субпідрядника дозвільних документів, якщо вони є необхідним для виконання доручених субпідряднику робіт, чинних протягом всього строку виконання робіт на об’єкті замовника;
-підтвердження від субпідрядника відсутності підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці 14 пункту 47 Особливостей, у довільній формі. Зміст та форма підтвердження має однозначно свідчити про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.»
Чи повинен учасник у разі залучення субпідрядника для виконання робіт на суму що становить менше 20 відсотків від вартості договору, крім листа про таке залучення, надавати також вище перелічені документи?
2) Згідно п.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 тендерної документації «1. У складі тендерної пропозиції надати забезпечення виконання договору, яке підтверджується копією платіжного документу проведеного банком. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 відсотка від вартості договору.» Однак, ця вимога суперечить ч.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник має право вимагати лише від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення.
Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ( або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати вищезазначених субпідрядників або лист про залучення субпідрядника для виконання робіт на суму що становить менше 20 відсотків від вартості договору). Тобто якщо не планується залучати субпідрядника або залучення субпідрядника для виконання робіт на суму що становить менше 20 відсотків від вартості робіт надається тільки лист про залучення для погодження із Замовником. На друге запитання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.06.2023 10:32