«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000, Баштанський район, Миколаївської області». Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Мова тендерної пропозиції – українська. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.3.2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі – гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, електронна гарантія обов’язково повинна містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897 і Особливостей . Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 500 000,00 гривень (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» Код ЄДРПОУ 43960127 проспект Миру, будинок № 34, місто Миколаїв, 54034, Миколаївська область, Україна +38(097) 718-00-60 р/р UA118201720344351001107051443 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Замовникам забороняється вимагати від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина восьма стаття 12 цього Закону). Тендерна пропозиція в складі якої буде гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Завершена
233 937 782.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 193 082.69 UAH
Період уточнення:27.06.2023 15:24 - 03.07.2023 00:00
Відповідь надана
ТД
Номер:cc2d781f936c49519e639a2ad012c491
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2023 16:04
Опис:Просимо роз’яснити, що саме замовник хотів вказати зазначивши наступну вимогу «Тож, замовнику варто вказати це в тендерній документації тендерних пропозицій учасник процедури закупівлі має право:»
Відповідь:Під час скдладання тендерної документації відбулась технічна помилка. Пункт 3.4. Розділу 3 Тендерної документації вважати у такій редакції: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
• відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
• погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке вимагалося).
Пункт 31 Особливостей передбачає, що у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель
Дата відповіді:30.06.2023 21:17
Відповідь надана
Лабораторія
Номер:ee574d97a95a44219d837da37c4001dc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2023 16:03
Опис:Просимо деталізувати умови тендерної документації щодо того, яким саме дозвільним документом з Додатком Учасник має підтвердити наявність власної або залученої атестованої служби контролю (лабораторії).
Відповідь:Розгянувши Ваше запитання Замовник надає відповідь, що дозвільним документом являється атестат (свідоцтво, сертифікат) з додатком (галузь) в якому зазначено власника лабораторії. Якщо залучена стороння лабораторія то потрібно надати договір послуг та атестат (свідоцтво, сертифікат) з додатком (галузь) в якому зазначено власника лабораторії з яким заключено договір послуг.
Дата відповіді:30.06.2023 20:54
Відповідь надана
ISO 45001:2018
Номер:803392ebd68941bf8c776fa39ccf383e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2023 16:03
Опис:Відповідно до умов тенедерної документації Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікат Учасника на управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Така вимога є дискримінаційною оскільки Замовником при встановлені вимоги обмежено участь Учасників, які сертифіковані у порядку ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 14001:2018, IDT). При цьому, саме стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 14001:2018, IDT) є діючим в нашій країні (Наказ від 26.12.2019 № 502).
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:Розгянувши Ваше запитання Замовник надає відповідь, Ступінь відповідності IDT.
Тобто якщо у підприємства є сертифікат отриманий на відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 він автоматично відповідає вимогам ISO 45001:2018Стандарт ISO 45001:2018 це міжнародний стандарт, ДСТУ ISO це його гармонізований варіант, який діє лише на території України. Тому на думку Замовника такі вимоги не дискримінаційними.
Дата відповіді:30.06.2023 21:35
Відповідь надана
ISO 14001:2015
Номер:ecdb8a99987f4deb8f35e533b600a281
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2023 16:02
Опис:Відповідно до умов тенедерної документації Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Така вимога є дискримінаційною оскільки Замовником при встановлені вимоги обмежено участь Учасників, які сертифіковані у порядку ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). При цьому, саме стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) є діючим в нашій країні (Наказ від 21.12.2015 № 203).
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:Розглянувши Ваше запитання повідолмляємо, що відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, Замовник має право всановити технічні, якістні і кількістні характеристики до Закупівлі. Крім того у тендерній документації не зазначено, що надання іншого чинного сертифікату буде підставою для відхилення участника. Слід зааначити що проаналізувавши рішення АМКУ стосовно данного питання, орган оскарження не вважає такі вимоги дискримінаційними.
Дата відповіді:01.07.2023 19:57
Відповідь надана
ДСТУ EN ISO 9001:2018
Номер:ec0b525ac0694db2af098cb0137aac78
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2023 16:02
Опис:Відповідно до умов тенедерної документації Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT). Така вимога є дискримінаційною оскільки Замовником при встановлені вимоги обмежено участь Учасників, які сертифіковані у порядку ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Так на даний момент в Україні діє паралельно 2 стандарти ISO 9001:
- ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015)
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів.
Основними відмінностями між ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 є те, який орган їх прийняв та на основі яких міжнародних стандартів. Тобто зміст самих вимог у цих двох стандартів однаковий.
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:Розглянувши Ваше запитання повідолмляємо, що відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, Замовник має право всановити технічні, якістні і кількістні характеристики до Закупівлі. Крім того у тендерній документації не зазначено, що надання іншого чинного сертифікату буде підставою для відхилення участника. Слід зааначити що проаналізувавши рішення АМКУ стосовно данного питання, орган оскарження не вважає такі вимоги дискримінаційними.
Дата відповіді:01.07.2023 19:57
Відповідь надана
ISO 37001:2016
Номер:666587a726ca44f7b0cf9d61c517b91e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2023 16:00
Опис:Відповідно до умов тенедерної документації Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016. Така вимога є дискримінаційною оскільки Замовником при встановлені вимоги обмежено участь Учасників, які сертифіковані у порядку ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). При цьому, саме стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) є діючим в нашій країні (Наказ від 18.12.2018 № 507).
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:Розглянувши Ваше запитання повідолмляємо, що відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, Замовник має право всановити технічні, якістні і кількістні характеристики до Закупівлі. Крім того у тендерній документації не зазначено, що надання іншого чинного сертифікату буде підставою для відхилення участника. Слід зааначити що проаналізувавши рішення АМКУ стосовно данного питання, орган оскарження не вважає такі вимоги дискримінаційними.