• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення

Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями .Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

558 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 792.50 UAH
Період уточнення: 26.06.2023 18:36 - 04.08.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 1c0c44ed07cd48bc9bf9684aa0d8ebdc
Дата опублікування: 28.06.2023 11:58
Опис: Шановний Замовнику! Зазначення у тендерній документації за кожною позицією предмета закупівлі вимог у форматі ««Helper Professional» Засіб для чищення грилю Виготовляється відповідно ТУ 24.530914218-25:2009» і т.п. є базовим прикладом дискримінаційних вимог ТД, прописаних під конкретного учасника. Як зазначає у своїх рішеннях за скаргами Комісія АМКУ, вимоги ТУ відсутні у тендерній документації, отже на них посилатися не можна. І на позначках про можливість надання еквівалентів не рекомендуємо економити. Так само дискримінує учасників не визначена чинним законодавством обов’язковою щодо усіх транспортних засобів вимога «надати у складі тендерної пропозиції протокол (свідоцтво) наданий службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004, які надані на автотранспорт не раніше 2021 року». Ця вимога також, цілком очевидно, прописана під транспортний засіб конкретного учасника. З метою уникнення оскарження в АМКУ просимо до 01.07.2023 узгодити вимоги тендерної документації з чинним законодавством.
Відповідь: Питання перше : Зазначення у тендерній документації за кожною позицією предмета закупівлі вимог у форматі ««Helper Professional» Засіб для чищення грилю Виготовляється відповідно ТУ 24.530914218-25:2009» і т.п. є базовим прикладом дискримінаційних вимог ТД, прописаних під конкретного учасника. Як зазначає у своїх рішеннях за скаргами Комісія АМКУ, вимоги ТУ відсутні у тендерній документації, отже на них посилатися не можна. І на позначках про можливість надання еквівалентів не рекомендуємо економити. Відповідь. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» Так, додатком 5 до тендерної документації для процедури закупівлі паперу для друку – відкриті торги (з особливостями), код CPV згідно ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення затвердженої Уповноваженою особою Замовника, протокол № 29 від 26.06.2023 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі. При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Уповноваженою особою прийнято рішення про відсутність потреби у внесені змін до характеристик товару, визначених у тендерній документації. Питання друге: Так само дискримінує учасників не визначена чинним законодавством обов’язковою щодо усіх транспортних засобів вимога «надати у складі тендерної пропозиції протокол (свідоцтво) наданий службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004, які надані на автотранспорт не раніше 2021 року». Ця вимога також, цілком очевидно, прописана під транспортний засіб конкретного учасника. З метою уникнення оскарження в АМКУ просимо до 01.07.2023 узгодити вимоги тендерної документації з чинним законодавством . Відповідь. На Вашу вимогу ,повідомляємо, що відповідно до Закону України Про охорону навколишнього природного середовища, а саме Статті 56. Екологічна безпека транспортних та інших пересувних засобів і установок: «Підприємства, установи, організації, що здійснюють проектування, виробництво, експлуатацію та обслуговування автомобілів, літаків, суден, інших пересувних засобів, установок та виробництво і постачання пального, зобов'язані розробляти і здійснювати комплекс заходів щодо зниження токсичності та знешкодження шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах та скидах транспортних засобів, переходу на менш токсичні види енергії й пального, додержання режиму експлуатації транспортних засобів та інші заходи, спрямовані на запобігання й зменшення викидів та скидів у навколишнє природне середовище забруднюючих речовин та додержання встановлених рівнів фізичних впливів. Виробництво і експлуатація транспортних та інших пересувних засобів та установок, у викидах та скидах яких вміст забруднюючих речовин перевищує встановлені нормативи, не допускається. Керівники транспортних організацій та власники транспортних засобів несуть відповідальність за додержання встановлених для відповідного типу транспортного засобу нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах, скидів забруднюючих речовин та впливу фізичних факторів пересувних джерел на стан навколишнього природного середовища. Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо Вам залучати до перевезень власний або орендований транспорт, власники і керівники яких виконують вищевказаний Закон. Таким чином , вимога щодо надання протоколу (свідоцтва) наданого службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004 не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 29.06.2023 16:19