• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт пожежної сигналізації Дитяче поліклінічне відділення № 2 Комунального підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» за адресою: м. Полтава, вул. Нікітченка, 2» код ДК 021:2015:45310000-3 -Електромонтажні роботи

Торги не відбулися

3 927 117.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 635.59 UAH
Період уточнення: 23.06.2023 16:41 - 17.08.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 479ed3bed9f94cb9b0cf592ea3f8b060
Дата опублікування: 27.06.2023 16:50
Опис: Вимога:.Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему екологічного управління згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) стосовно діяльності за кодом ДКПП-ДК 016:2010 (або КВЕД-ДК 009:2010) 43.21 електромонтажні роботи, 43.34 малярних робіт та скління, 43.39 інших робіт із завершення будівництва, 43.91 покрівельних робіт, 33.20 установлення та монтажу машин і устаткування; будівництва житлових будівель та нежитлових будівель. 10. Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» стосовно діяльності за кодом ДКПП-ДК 016:2010 (або КВЕД-ДК 009:2010) 43.21 електромонтажні роботи, 43.31 штукатурних робіт, , 43.34 малярних робіт та скління, 43.39 інших робіт із завершення будівництва, 33.20 установлення та монтажу машин і устаткування; будівництва житлових будівель та нежитлових будівель. 12.Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» стосовно діяльності за кодом ДКПП-ДК 016:2010 (або КВЕД-ДК 009:2010) 43.21 електромонтажні роботи, 43.31 штукатурних робіт, 43.39 інших робіт із завершення будівництва, 43.91 покрівельних робіт, 33.20 установлення та монтажу машин і устаткування; будівництва житлових будівель та нежитлових будівель, 43.99 роботи для зовнішніх стін будівель оренду кранів та іншого будівельного устаткований з оператором, яке розміщене на будівельному майданчику, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). 13. Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» стосовно діяльності за кодом ДКПП-ДК 016:2010 (або КВЕД-ДК 009:2010) 43.21 електромонтажні роботи, 43.31 штукатурних робіт, 43.39 інших робіт із завершення будівництва, 33.20 установлення та монтажу машин і устаткування; будівництва житлових будівель та нежитлових будівель, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). Дана вимога є дискримінаційною. Проводиться закупівля на Капітальний ремонт пожежної сигналізації , а не на: 33.20 установлення та монтажу машин і устаткування; будівництва житлових будівель та нежитлових будівель, 43.99 роботи для зовнішніх стін будівель оренду кранів та іншого будівельного устаткований з оператором, яке розміщене на будівельному майданчику, 43.91 покрівельних робіт,. Видаліть данувимогу.
Відповідь: Шановний Учасник! За результатами розгляду даного питання повідомляємо, що Ваша вимога взята до уваги. Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію належним чином.
Дата відповіді: 28.06.2023 14:26
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: c57865d05ab84132b46a98c01d981947
Дата опублікування: 27.06.2023 16:47
Опис: Вимога: Довідка про виконання Учасником аналогічних договорів у 2022-2023 рік, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного ),Дана вимога є дискримінаційною, адже замовник має право вимагати лише наявність аналогічного договору, а не вказувати за які роки вони повинні бути виконані. дана вимога є спеціфічною до договору, а відтак договір вважається не аналоічним. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник! Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки законодавство України "Про публічні закупівлі" жодним чином не обмежує замовника в визначенні в тендерній документації за який рік повинні надаватися аналогічні договори. У практиці АМКУ покладає віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, виключно на замовника, який має право встановити такі вимоги. Тому вказуємо, що виконання даних аналогічних договорів протягом майже 2-ох років достовірно підтверджує, що саме той учасник, який відповідає даній вимозі може виконати роботи передбачені предметом закупівлі. Тобто учасник виконував ці роботи не 3, 5,10 років назад, а він реально може їх виконати на момент оголошення даної закупівлі.
Дата відповіді: 28.06.2023 14:25
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 6dbf4f84e1f34e0a8b9a5e6a184a48f8
Дата опублікування: 27.06.2023 16:45
Опис: Вимога: Учасник повинен підтвердити наявність вантажного автотранспорту для перевезення матеріалів та обладнання до об’єкту шляхом надання у складі пропозиції довідки у довільній формі, з обов’язковим наданням оригіналу технічного транспорту та документів підтверджуючих право користування (оригінал або копію договору оренди, позички тощо). Дана вимога є дискримінаційно. Закупівля проводиться на Капітальний ремонт пожежної сигналізації. Відповідно до Технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної базиПостанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Учасники не зобов'язані мати вантажний автотранспорт. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник! Дана вимога не є дискримінаційною. Учасник даної процедури закупівлі повинен підтвердити, що він може перевезти матеріали для виконання робіт своїм вантажним автотранспортом, оскільки замовник не повинен нести витрат, пов’язаних з перевезенням матеріалів для виконавця робіт, що може спричинити не цільове використання коштів державного бюджету.
Дата відповіді: 28.06.2023 14:21
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: f4bfa55c3f344cf78a9a7f48f499c7f8
Дата опублікування: 27.06.2023 16:43
Опис: Вимога:.УНадати копію медичної документації (форма первинної облікової документації №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України 21 лютого 2013 року №150) на працівника виданої у 2023 році, строк дії якої є чинний на дату подання пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною, адже медичне обстеження проводиться 1 раз на рік. Так, медичні книжки видані в кінці 2022 року чинні на дату подачі пропозиції. ніхто не проводить медичні обстеження кожен місяць, або тільки на початку року. Вимагаємо видалити дану вимогу, а саме " виданої у 2023 році"
Відповідь: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що вимога про надання копії медичної документації (форма первинної облікової документації №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України 21 лютого 2013 року №150) на працівника виданої у 2023 році не є дискримінаційною, адже довідка, яка зроблена у кінці 2022 року буде не дійсна на момент виконання даних робіт. А роботи згідно тендерної документації повинні бути виконанні переможцем даної процедури закупівлі до 31.12.2023 р.
Дата відповіді: 28.06.2023 14:19
Відповідь надана

Огляд

Номер: 0144ba1564e04d4391ebf967d81c2ed2
Дата опублікування: 27.06.2023 16:43
Опис: Вимога:Обов’язковим є ознайомлення в період уточнення Учасника з об’єктом, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо, що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів
Відповідь: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 28.06.2023 14:18