• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби в асортименті (фарба ПФ-115 біла, жовто-коричнева, блакитна, синя, зелена, жовта, сіра, червона, коричнева, чорна; фарба водоемульсійна для внутрішніх і зовнішніх робіт) згідно коду ДК 021:2015:44810000-1-Фарби

Торги не відбулися

325 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 250.00 UAH
Період уточнення: 23.06.2023 16:24 - 29.06.2023 00:00
Відповідь надана

Технічні показники

Номер: 21a0aca314174f339510e5ca181fd67a
Дата опублікування: 28.06.2023 09:02
Опис: Добрий день Шановний замовник в тендерній документації вказані технічні показники фарби(тут вказані ТУ це у а не ДСТУ) які відповідають показнику тільки однієї фабрики виробнику в Україні , а для вільної конкуренції потрібно щоб мінімум 3-м фабрикам, тоді дійсно буде вільна конкуренція а не монополія одного конкретного виробника саме "Полісандр" . Запитання таке чи буде розглядатись пропозиція в якій деякі характеристики не будуть співпадати з представленими?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. На даний час в Україні немає державного стандарту ДСТУ на фарби ПФ-115. В Україні фарба виготовляється за ТУ виробника. ДСТУ, які би визначали конкретні нормативні (якісні) вимоги до фарби в Україні відсутні. ГОСТ 6465-76 Емалі ПФ-115. Технічні умови, в якому визначалися технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі, втратив свою чинність з 13 квітня 2018 року (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0099774-18#Text) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі встановлені Замовником на підставі даних, взятих з відкритих джерел https://antikorpolimer.com/ua/p1115962440-emal-115.html?gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIARIsAL6Lorfh5aH-y0kVlJR-3EuiRpZzTA1Ha05gJNbaBFPdkQikyDAeKvJuwNkaAsvgEALw_wcB https://volf.kiev.ua/ua/p83139913-emal-alkidnaya-115.html?gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIARIsAL6LorfQdliwu9EArrrE2JlGDzMZ6S7FwQiheys3hCIFQ200C67Wy0VmldsaAt3GEALw_wcB За посиланнями можна побачити технічні характеристики фарби ПФ-115 як мінімум від двох виробників, які відповідають вимогам до предмета закупівлі. Тому Ваше твердження про те, що встановлені нами, як Замовником, вимоги до фарби відповідають технічним характеристикам лише одного виробника, а саме фірми «Полісандр», не відповідають дійсності. Крім того, коли ми захотіли ознайомитися з технічними характеристиками фарби, яку пропонує названий Вами виробник фарб «Полісандр», у відкритих джерелах, у мережі Інтернет, ми не знайшли жодної інформації про такого виробника. В Україні немає виробника фарб «Полісандр». З огляду на це повідомляємо Вам, що у рамках даної закупівлі пропозиції Учасників розглядатимуться відповідно до вимог чинного законодавства, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг. Замовником розглядатимуться пропозиції Учасників, які запропонують товар, який повністю відповідає технічним та якісним характеристикам, зазначеним у Технічних вимогах. Пропозиції Учасників, які запропонують товар з гіршими характеристиками ніж ті, які викладені в технічному завданні, будуть відхилені, як такі, що не відповідають технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником .
Дата відповіді: 29.06.2023 16:52
Відповідь надана

Щодо деталізації форс-мажору в умовах триваючої військової агресії рф проти України

Номер: 606ac69beb7540259e443104b69dbc46
Дата опублікування: 27.06.2023 08:18
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Наведене, на нашу думку, враховуватиме особливості сьогодення, проте виключить можливість обґрунтовувати будь-яке потенційне невиконання самим фактом воєнного стану та сприятиме належному виконання Сторонами своїх зобов'язань, а Замовника убезпечить від недобросовісних Постачальників. Зокрема, пропонуємо доповнити договір пунктом 8.5. такого змісту: "8.5. Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від  28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що  стало підставою введення  воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про  введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили  (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо) вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов: - вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором; - настали після укладання Договору; -  підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору. Сторони погодили, що попередження про такі обставини, визначені цим пунктом може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв'язку (у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).» Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість даною закупівлею та за запитання до оголошення. Ми розглянули Вашу пропозицію про внесення змін до проєкту договору та визнали її доцільною. Уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
Дата відповіді: 27.06.2023 15:15
Відповідь надана

Щодо приведення відповідальності у відповідності до вимог законодавства

Номер: c34e874b30594a97a09757ca35da6775
Дата опублікування: 27.06.2023 08:17
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі  товару за бюджетні кошти Продавець сплачує Покупцю штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі:                        - за порушення  Продавцем  умов зобов’язань щодо якості товару, визначених  договором, з Продавця стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів;                                                             - за  несвоєчасне постачання з Продавця стягується   пеня  у розмірі 0,1 відсотка вартості товару за кожний день прострочення; Разом з тим, ст. 231 ГК України визначає розмір санкцій при простроченні виконання зобов'язань, тож просимо привести у відповідність п. 7.2. договору та викласти його в редакції: 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі  товару за бюджетні кошти Продавець сплачує Покупцю штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі:                        - за порушення  Продавцем  умов зобов’язань щодо якості товару, визначених  договором, з Продавця стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів;                                                             - за  несвоєчасне постачання з Продавця стягується   пеня  у розмірі 0,1 відсотка вартості товару, з яких допущено прострочення виконання зобов'язання за кожний день прострочення. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість даною закупівлею та за запитання до оголошення. Ми розглянули Вашу пропозицію про внесення змін до проєкту договору та визнали її доцільною. Уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
Дата відповіді: 27.06.2023 15:14
Відповідь надана

Щодо виключення із ціни витрат, що не є обов'язковими, але збільшують витрати бюджетних коштів

Номер: eda61c615221461faebcd6a77341742f
Дата опублікування: 27.06.2023 08:15
Опис: Відповідно до п. 3.3  Ціна товару складається з вартості самого товару та витрат на його доставку Продавцем за власний рахунок з урахуванням витрат на страхування, розвантажувальних та завантажувальних робіт, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені і не повинна  перевищувати середньо статичні ціни по регіону.     Відповідно до **форми цінової пропозиції (додаток 2 до ТД): **Загальна ціна має враховувати всі затрати учасника (постачальника) на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо. У разі якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, Учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства Страхування не передбачено діючим законодавством як обов'язкове для такого товару як фарба. При цьому, обов'язкове включення страхування до витрат, які включаються до ціни товару призведе до збільшення витрат бюджетних коштів, що суперечить принципам публічних закупівель.  Учасники не володіють середньо статистичними цинами по регіону. Ведення статистичних даних у період військової агресії рф проти України є ускладненим та неповним, в розрізі регіонів обліку цін за фарбою не здійснюється. При цьому, різні вимоги до якісних показників призводять і до різної ціни товару, натомість, органи статистики не здійснюють обліку статистичних даних в розрізі різних за якістю сегментів фарби. Відтак, покладання завідомо невиконуваного обов'язку на Учасника щодо контролю та дотримання середьостатичтиних цін по регіону є неправомірним.  Пропонуємо привести п.3.3. договору та ** примітки до форми  цінової пропозиції (додаток 2 до ТД) у відповідність, виклавши в редакції:  3.3  Ціна товару складається з вартості самого товару та витрат на його доставку Продавцем за власний рахунок з урахуванням витрат розвантажувальних та завантажувальних робіт, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, інші витрати Продавця для виконання цього договору.  ** примітки до форми  цінової пропозиції (додаток 2 до ТД): **Загальна ціна має враховувати всі затрати учасника (постачальника) на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо. У разі якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, Учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість даною закупівлею та за запитання до оголошення. У відповідь на Вашу пропозицію про внесення змін до тендерної документації та проєкту договору повідомляємо наступне. У тендерній документації немає зобов'язання для Учасників в обов'язковому порядку здійснювати страхування товару. Теза "**Загальна ціна має враховувати всі затрати учасника (постачальника) на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо" застосовується Замовником для того, щоб в Учасників не виникло неоднозначного трактування, що саме включене до загальної ціни. Також у тендерній документації немає вимоги щодо того, яким чином здійснюватиметься транспортування товару до об'єктів Замовника - власним транспортом Учасника, чи транспортом перевізника, чи використовуючи потужності служб доставки Нова Пошта, Укрпошта, тощо. Як правило, перевізники, Нова Пошта, Укрпошта здійснюють доставку тільки зі страхуванням вантажу. Тому вважаємо недоцільним вносити зміни до п.3.3 проєкту договору та приміток до форми цінової пропозиції. Щодо середньостатистичних цін по регіону, то цінова пропозиція Учасника у будь-якому випадку не перевищить середньостатистичних цін по регіону, оскільки при обрахунку очікуваної вартості Замовник керувався інформацією з відкритих джерел щодо пропозицій на ринку фарб, також зібрав цінові пропозиції кількох продавців даного товару. Очікувана вартість товару даного сегменту якості не перевищує середньостатистичний у нашому регіоні.
Дата відповіді: 27.06.2023 15:39
Відповідь надана

Щодо приведення умов проєкту договору у відповідність до ТД та вимог щодо якості згідно специфіки товару

Номер: 9ab3ecbaf4f84f3990df1c978bb5630d
Дата опублікування: 27.06.2023 00:05
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 2.1.  Продавець повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає державним стандартам та: посвідченню про якість на продукцію з дотриманням  терміну зберігання; - товар постачається за установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування; - гарантії Продавця  не розповсюджуються на випадки  недодержання правил зберігання  Покупця. В Україні фарба виготовляється за ТУ виробника. ДСТУ, які би визначали конкретні нормативні (якісні) вимоги до фарби в Україні відсутні. Єдиного документу, який би підтверджував відповідність за якістю фарби ТУ в Україні також не існує: в одного виробника цей документ може мати назву "паспорт якості", в іншого "сертифікат", в третього - "посвідчення якості", тощо.  Разом з тим, відповідно до п.2 технічного завдання, що є додатком 2 до ТД Замовника, Учасники, на підтвердження відповідності якості запропонованого товару у складі пропозиції надають, серед іншого: Посвідчення якості або сертифікат відповідності, або декларація виробника, або інший подібний документ, який учасник надає для підтвердження якості товару. При цьому, п.18 Особливостей визначає. що договір, укладений за результатом закупівлі не має відрізнятися від змісту ТП учасника. Отже, п.2.1., п.6.3.2. проєкту суперечать вимозі п.2 технічного завдання (додаток2 до ТД), законодавству України та специфіці товару. Пропонуємо привести п.2.1. проєкту у відповідність, виклавши в редакції: 2.1.  Продавець повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає умовам тендерної пропозиції та ТУ виробника та підтверджується наданими при поставці товару: посвідченню про якість або паспортом якості або сертифікатом якості або іншим аналогічним документом виробника, що підтверджує якість запропонованого товару. Строк придатності товару на момент його поставки має становити не менше 50% від загального строку придатності товару. Товар постачається за установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування. Гарантії Продавця  не розповсюджуються на випадки  недодержання правил зберігання  Покупця. 6.3.2.  Нести відповідальність за відпуск  Товару: по якості – згідно посвідченню про якість або паспорту якості або сертифікату якості або іншому аналогічному документу виробника , по кількості – за відповідність запису в видатковій накладній фактично отриманому Товару.     Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість даною закупівлею та за запитання до оголошення. Ми розглянули Вашу пропозицію про внесення змін до проєкту договору та визнали її доцільною. Уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
Дата відповіді: 27.06.2023 15:14