• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-06-23-001239-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44830000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 176 200,00 (два мільйони сто сімдесят шість тисяч двісті гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.07.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

2 176 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 762.00 UAH
Період уточнення: 23.06.2023 13:00 - 30.06.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно документів на підтвердження вимог до мастичного покриття

Номер: b256bde90357452b8d330ad2a2152bc5
Дата опублікування: 27.06.2023 12:11
Опис: Чи необхідна наявність гігієнічного висновку із зазначенням застосування на залізничному транспорті?
Відповідь: Шановний учаснику, «наявність гігієнічного висновку із зазначенням застосування на залізничному транспорті» не вимагається тендерною документацією. Вимоги щодо надання підтверджуючих документів стосовно предмету закупівлі зазначені в Розділі ІІ додатку 1 ТД. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 29.06.2023 09:31
Відповідь надана

Стосовно відповідальності сторін

Номер: 2e63001d58924c63b87636af71fbefc9
Дата опублікування: 27.06.2023 12:06
Опис: Чи можливе внесення змін до договору, а саме відповідальность сторін за несвоєчасну оплату або постачання 0,2% річних від простроченої суми грошових зобов'язань за кожен день прострочення?
Відповідь: Шановний учаснику, внесення змін до договору в запропонованій вами редакції неможливе. Відповідальність сторін зазначена в пункті 9. «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Додатку 4 ТД. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 29.06.2023 09:31
Відповідь надана

Стосовно погоджувальних документів

Номер: ec5b31a5499d4c53aa40ca0d37633ad8
Дата опублікування: 26.06.2023 14:11
Опис: Чи потрібна наявність схвалення на використання мастики від головного управління ВОХР АТ" Укрзалізниця"?
Відповідь: Шановний учаснику, «наявність схвалення на використання мастики від головного управління ВОХР АТ «Укрзалізниця»» не передбачено ТД. Вимоги щодо надання підтверджуючих документів стосовно предмету закупівлі зазначені в Розділі ІІ додатку 1 ТД. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 29.06.2023 09:31
Відповідь надана

Стосовно розрахунків

Номер: 1e569ea8296c4c94966945fabeb85228
Дата опублікування: 26.06.2023 14:06
Опис: Чи можливе внесення змін до Договіру, а саме передоплата у розмірі 50%, а решта 50% протягом 10 календарних днів з дати реєстрації податкової накладної?
Відповідь: Шановний учаснику, внесення змін до договору в запропонованій вами редакції неможливе. Умови оплати: (100% оплата) на 10й календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 29.06.2023 09:30