• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

фарби та емалі в асортименті: фарба інтер'єрна латексна матова біла, фарба фасадна матова біла, емаль ПФ-115 біла, емаль ПФ-115 зелена, емаль ПФ-115 чорна, емаль ПФ-115 блакитна

1) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути викладені українською мовою (детальніше у тендерній документації’). 2) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) не вимагається.

Завершена

317 116.58 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 585.58 UAH
Період уточнення: 22.06.2023 18:09 - 30.06.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо деталізації обставин непереборної сили (форс-мажору) в умовах триваючої військової агресії рф проти України

Номер: 1d0b61bd14364ee3ae43a5b3d85ff76a
Дата опублікування: 26.06.2023 13:33
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Наведене, на нашу думку, враховуватиме особливості сьогодення, проте виключить можливість обґрунтовувати будь-яке потенційне невиконання самим фактом воєнного стану та сприятиме належному виконання Сторонами своїх зобов'язань, а Замовника убезпечить від недобросовісних Постачальників. Зокрема, пропонуємо доповнити договір пунктом такого змісту або підтвердити можливість такого доповнення при укладанні договору з переможцем: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від  28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що  стало підставою введення  воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про  введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили  (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо) вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов: - вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором; - настали після укладання Договору; -  підтверджуються відповідними доказами. Сторони погодили, що попередження про такі обставини, визначені цим пунктом,  може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв'язку (у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням). Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. З урахуванням ваших рекомендацій замовником буде внесено зміни до тендерної документації та Розділ 9 проекту Договору про закупівлю в частині, що стосується форс-мажорних обставин буде викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 27.06.2023 16:33
Відповідь надана

Щодо органу, який підтверджує обставини непереборної сили (форс-мажор)

Номер: 773c0ee012bf42e9adfa9cc3bffc6600
Дата опублікування: 26.06.2023 13:31
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 9.4. проєкту Термін дії форс-мажорних обставин підтверджується Торгово – промисловою Палатою України. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Виходячи з наведеного пропонуємо п.9.4. викласти в редакції: 9.4. Обставини непереборної сили (форс-мажору) підтверджуються Торгово – промисловою Палатою України або регіональними ТПП або іншим компетентним органом. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за рекомендації. В тендерну документацію будуть внесені зміни та пункт 9.4 проекту Договору про закупівлю буде викладено в такій редакції: "9.4. Форс-мажорні обставини, що позбавляють можливості Сторону виконати зобов’язання, засвідчуються сертифікатами, що видані Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами."
Дата відповіді: 27.06.2023 16:28
Відповідь надана

Щодо приведення умови у відповідність до ПК України

Номер: 4af9672878bb4c3cbb639fa34c144ba8
Дата опублікування: 26.06.2023 13:30
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.8.5. проєкту Постачальник, якщо він є платником ПДВ або протягом дії Договору отримає статус платника ПДВ, зобов’язаний зареєструвати податкові накладні та (або) розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на всю суму виниклих у Постачальника податкових зобов’язань в строки встановлені Податковим кодексом України. У разі реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування податкової накладної в ЄРПН у строки, що перевищують строки, визначені Податковим кодексом України, та у разі зупинення реєстрації податкової накладної Державною податковою службою або не здійснення її реєстрації взагалі, або ненадання податкової накладної Покупцю, у зв’язку з чим Покупець втрачає право на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку, Постачальник за першою вимогою Покупця протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання такої вимоги сплачує Покупцю штраф у розмірі такого податкового кредиту. Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати ПН покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання ПН покупцем. Виходячи з наведеного, умова договору щодо надання ПН постачальником прямо суперечить вимогам ПК України. Просимо виключити з переліку п.8.5. умови про надання Постачальником ПН Покупцеві. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за рекомендації. В тендерну документацію будуть внесені зміни та відповідний пункт проекту Договору про закупівлю буде викладено в такій редакції: "8.3. Постачальник, якщо він є платником ПДВ або протягом дії Договору отримає статус платника ПДВ, зобов’язаний зареєструвати податкові накладні та (або) розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на всю суму виниклих у Постачальника податкових зобов’язань в строки встановлені Податковим кодексом України. У разі реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування податкової накладної в ЄРПН у строки, що перевищують строки, визначені Податковим кодексом України, та у разі зупинення реєстрації податкової накладної Державною податковою службою або не здійснення її реєстрації взагалі, або ненадання податкової накладної Покупцю на його вимогу відповідно до абзацу першого пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, у зв’язку з чим Покупець втрачає право на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку, Постачальник за першою вимогою Покупця протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання такої вимоги сплачує Покупцю штраф у розмірі такого податкового кредиту."
Дата відповіді: 27.06.2023 16:26
Відповідь надана

Щодо несправедливої та такої, що порушує принципи розумності відповідальності Сторін

Номер: 02863db581e848c7902e351c77da3ae0
Дата опублікування: 26.06.2023 13:29
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.8.1. Постачальник, за порушення строків поставки товару, зобов’язаний сплатити Покупцю пеню у розмірі 5 % від вартості недопоставленого в строк товару за кожний день прострочки. Згідно зі статтею 233 ГК України у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої статті 551 ЦК України розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. Цивільні та господарські відносини повинні ґрунтуватись на засадах справедливості, добросовісності, розумності, як складових елементів принципу верховенства права. Наявність у кредитора можливості стягувати із боржника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання боржника виконувати основне зобов`язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для боржника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків кредитором. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 06.11.2018 у справі № 913/89/18, від 04.12.2018 у справі № 916/65/18, від 03.07.2019 у справі №917/791/18, від 22.10.2019 у справі № 904/5830/18. При цьому, Замовником визначаються явно несправедливі умови в сукупності та санкції при їх невиконанні. Так, основне зобов'язання Замовника - оплата товару визначено в умовах післяплати. При цьому, санкції за його порушення - пеня у розмірі 0,05 % річних від суми простроченого платежу. При цьому, основне зобов'язання Постачальника поставка товару (при післяплаті), а санкція за його порушення - пеня 5% від вартості непоставленого товару.  Пропонуємо привести п.8.1. у відповідність, визначивши дзеркальну санкцію для Постачальника або принаймні санкцію у відповідність до ст. 231 ГК України: пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за рекомендації. В тендерну документацію будуть внесені зміни та пункт 8.1 проекту Договору про закупівлю буде викладено в такій редакції: "8.1. За невиконання чи неналежне виконання своїх договірних зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України, зокрема, відповідно до ст. 231 Господарського кодексу України."
Дата відповіді: 27.06.2023 16:22