• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Профіль ПВХ.

Код ДК 021:2015 44210000-5 " Конструкції та їх частини "

Завершена

1 828 062.18 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 140.31 UAH
Період уточнення: 22.06.2023 17:00 - 27.06.2023 00:00
Відповідь надана

Порядок здійснення оплати

Номер: ff05bddcfe7e4c52a578ce7ae6938f61
Дата опублікування: 26.06.2023 18:45
Опис: Добрий день! Просимо Вас розглянути можливість та внести відповідні зміни до тендерної документації у додаток № 6 пунк 7.2 "Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору". У зв"язку зі складною ситуацією ( підняття цін на електроенергію, повернення податку на додану вартість у розмірі 20 % на пальне, що призведе до зростання ціни на сировину, доставку та загальну вартість продукції) оплата на 45 робочий день (а взагалі це близько 60-ти календарних днів) є занадно великою. Просимо Вас залишити попередні умови оплати, у вигляді оплати на 10-тий банківський день! Дякуємо за порозуміння.
Відповідь: Доброго дня! Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для визначення очікуваної вартості проведено моніторинг ринку, а саме: направлено запити потенційним постачальникам та отримано комерційні пропозиції потенційних Учасників процедури закупівлі вищезазначеного товару. За основу очікуваної вартості взята пропозиція з найменшою ціною та враховано закупівлі попередніх років. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) встановлено відповідно до внутрішніх розпорядчих документів АТ «Укрзалізниця.
Дата відповіді: 27.06.2023 16:36