-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (ремонт дахів, проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівель дитячої музичної школи № 16 за адресою: вулиця Ентузіастів, 5-А у Дніпровському районі міста Києва. (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Капітальний ремонт (ремонт дахів, проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівель дитячої музичної школи № 16 за адресою: вулиця Ентузіастів, 5-А у Дніпровському районі міста Києва. (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Завершена
749 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 495.70 UAH
мін. крок: 1% або 7 495.70 UAH
Період уточнення:
22.06.2023 15:15 - 28.06.2023 00:00
Відповідь надана
п.24 Оголошення та Проект договору
Номер:
e362e5f1a0d6464c8794a643d8a98539
Дата опублікування:
27.06.2023 11:13
Опис:
В Вашій відповіді на попереднє питання Вм посилаєтесь на проект договору, наведений в додатку 3. Але проект договору не містить вимоги страхування ризиків підрядників. В назві пункту 5 проекту Договору міститься слово страхування, але в в самих пунктах жодного слово щодо страхування, дій Підрядника, навпаки в п.5.3 зазаначено, що У разі випадкового пошкодження Об’єкта ремонту до передачі його Замовнику Підрядник зобов’язаний негайно власними силами усунути пошкодження та протягом 3-х днів повідомити про це Замовника.
Виходячи з вищенаведеного дана вимога є неправомірною, оскільки суперечить проекту договору , наведеному у додатку 3 до Оголошення
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Уповноваженою особою сьогодні о 08:38 ранку надано розгорнуту ґрунтовну відповідь щодо вимоги пункту 24 Оголошення.
У тому числі Уповноважена особа зробила посилання на нормативно-правові акти та на конкретний досвід АМКУ щодо правомірності зазначеної вимоги.
Прошу Вас ґрунтовно проаналізувати попередню відповідь Уповноваженої особи та рекомендую ознайомитись з Рішенням АМКУ від 11.06.2021 №13268-р/пк-пз.
Рішення АМКУ від 11.06.2021 №13268-р/пк-пз, а також відповідні пояснення Скаржника, Замовника щодо вказаних вимог, надані АМКУ, є в публічному доступі та кожен Учасник може їх прочитати.
Звертаю Вашу увагу, що у вказаних документах є відповідь і на Ваші аргументи щодо проекту договору про закупівлю.
Наголошуємо, що вимога пункту 24 Оголошення є правомірною, а проект договору про закупівлю – складений у відповідності до норм чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України.
З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді:
27.06.2023 12:50
Відповідь надана
П.24 Оголошення Договір страхування
Номер:
9b38895d21ad4571b255e6ffecf4e784
Дата опублікування:
26.06.2023 17:28
Опис:
Згідно п. 24 Оголошення Учасник повинен надати, крім гарантійного листа, договір страхування.
Договір страхування від ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта страховою компанією складається на підставі договору підряду, де вказано в тому числі, майно, розмір страхової суми за договором (відповідає ціні договору підряду). Оскільки під час аукціону сума може змінюватись, Учасник не може на етапі подачі пропозицій надати договір добровільного страхування. Учасник може надати лише гарантійний лист, що в разі визнання його переможцем, до початку виконання робіт, надасть Замовнику копію договору добровільного страхування. Просимо виправити дану вимогу.
Відповідь:
Доброго ранку.
У відповідності до пункту 34 Рекомендацій зі страхування ризиків на будівництві, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 30.05.2008 року № 230 (надалі по тексту – «Рекомендації») визначено наступне:
«Підставою для укладання договору страхування є письмова заява страхувальника, підготовлена за формою, визначеною страховиком. При укладанні договору страховик має право запросити у страхувальника баланс або довідку про фінансовий стан, підтверджені аудитором, та інші документи, необхідні для оцінки страховиком страхового ризику. Зокрема, для такої оцінки об'єктивно необхідною є наявність копії договору будівельного підряду та проектно-кошторисної документації.
Заява разом з іншими документами після укладання договору страхування є невід'ємною складовою цього договору».
Наголошуємо на тому, вищевказаний документ має рекомендаційний характер, а, отже, не є джерелом прав та обов’язків для Замовника та учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що наразі чинним законодавством України не передбачено обов’язку страховика під час оцінки ризиків чи в будь-яких інших цілях переглядати вже укладений договір. Натомість, в складі Документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель у Додатку 3 викладений проект договору про закупівлю, а максимально допустима ціна договору дорівнює очікуваній вартості предмету закупівлі.
Окрім того, однією із засад як цивільного (стаття 3 Цивільного кодексу України), так і господарського законодавства (стаття 6 Господарського кодексу України) України є свобода договору. Вказане значить, що сторони договору в праві вносити в договір будь-які умови, які є допустимі для них та не суперечать чинному законодавству України. У відповідності до частини 1 статті 212 Цивільного кодексу України, особи, які вчиняють правочин, мають право обумовити настання або зміну прав та обов'язків обставиною, щодо якої невідомо, настане вона чи ні (відкладальна обставина). Тобто, учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, під час укладення договору страхування ризиків на будівництві має право домовитись із страховиком про те, що початок перебігу строку дії відповідного договору страхування розпочинається з моменту укладення договору про закупівлі за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі саме з учасником, який є стороною договору страхування. Разом з тим, надання такого договору страхування в складі тендерної пропозиції учасника буде належним виконанням умови пункту 24 Оголошення.
З огляду на викладене, Замовник наголошує на правомірності вказаної вимоги.
Також окремо акцентуємо Вашу увагу на тому факті, що правомірність вказаної вимоги Замовника вже розглядалася Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ).
Рішенням АМКУ від 11.06.2021 №13268-р/пк-пз було підтверджено правомірність застосування вказаної вимоги Замовником.
Дякуємо за запитання.
З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді:
27.06.2023 08:38
Відповідь надана
п.25 Оголошенна
Номер:
5517816a0aa547c181b1915f5bdc6fe4
Дата опублікування:
26.06.2023 16:59
Опис:
Доброго дня, п. 25 Оголошення передбачає надання Нотаріально завіреної картки із зразками підпису або іншого документу, нотаріально завіреного, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником кваліфікованого/удосконаленого на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Електронний документ отримує юридичну силу за допомогою електронного підпису.
Вимога, зазначена в п.25 Оголошена є неправомірною, порушує умови добросовісної конкуренції та рівного ставлення до учасників. Просимо видалити дану вимогу з Оголошення.
Відповідь:
Вимога не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді:
27.06.2023 12:20